Reference

Zobrazit všechny reference

PROJEKT

ČBF

Česká basketbalová federace (ČBF) vytváří podmínky pro rozvoj basketbalové komunity na všech úrovních. Pro ČBF pracujeme na zvýšení povědomí o mezinárodních a republikových basketbalových utkáních a zvýšení prodeje vstupenek přes online prostředí. Stěžejním kanálem jsou zde display a remarketingové reklamy v Google AdWords a reklama na Facebooku. Dále realizujeme YouTube video kampaně a reklamu ve vyhledávání pro lepší dohledatelnost konkrétních sportovních zápasů.

Od roku 2014 jsme podpořili online kampaněmi např. All Star Game 2014 a 2015, Chance 3x3 Tour 2014 a 2015, FIBA Mistrovství světa žen do 17 let v roce 2014, Mezinárodní basketbalový turnaj žen 2015 v Karlových Varech, kvalifikaci mužů pro Eurobasket 2014 a řadu dalších celorepublikových i regionálních utkání. Primárním cílem ve většině kampaní je přilákat diváky na zajímavé zápasy a sekundárně oslovit hráče basketbalu k zapojení se do soutěží Basket 3x3.

Digitální agentura MarketUP je od roku 2015 oficiálním mediálním partnerem České basketbalové federace.

VÝSLEDKY
Cíl
Zobrazení bannerů 30+ mil.
Návštěvy z kampaní 65.000+

Detail

Kampaně jsme doposud realizovali pro tyto akce ČBF: All-Star Game 2014 a 2015, Chance 3X3 Tour 2014 a 2015, ČR-USA ženy 2014, FIBA MS žen U17 2014, Kvalifikace Eurobasket 2015, Final 4 a Final 6 2015, Přátelské dvoutkání mužů ČR - Bělorusko 2015 a další

  • Kampaň All Star Game 2015
    Kampaň All Star Game 2015
  • Kampaň All-Star Game 2014
    Kampaň All-Star Game 2014
    Kampaň All-Star Game 2014
  • Chance 3x3 Tour 2014 a 2015
    Chance 3x3 Tour 2014 a 2015
  • Eurobasket 2015
    Eurobasket 2015
  • Mezinárodní utkání týmů ČR a USA žen 2014
    Mezinárodní utkání týmů ČR a USA žen 2014
  • FIBA Mistrovství světa žen U17 2014
    FIBA Mistrovství světa žen U17 2014