Reference

Zobrazit všechny reference

PROJEKT

A3 Sport

Pro jednoho z nejvýznamnějších retailerů v oblastí sportovního oblečení a obuvi v České republice, společnost A3 Sport, jsme připravili multikanálovou výkonnostní kampaň. Ta propagovala vybrané řady sportovní a rekreační obuvi Adidas s cílem zvýšení objemu online objednávek prostřednictvím e-shopu a offline nákupů v široké síti kamenných prodejen.

MarketUP navrhl komplexní mix online kanálů na reklamních plochách GDN, Facebook, Seznam a v reklamních sítích pro RTB s využitím cílení na kontext, zájmy, chování, demografické ukazatele a pokročilý retargeting.

Výsledkem multikanálové kampaně bylo doručení masivního zásahu u cílové skupiny, přičemž jsme překročili přísně stanovené cíle. Adidas kampaň dosáhla více než 100 milionů zobrazení.

VÝSLEDKY
Cíl
Zobrazení Přeplnění o 19 %
Prokliky Přeplnění o 36 %
CTR vyhledávání 7,2 %
CTR display & social 0,25 %

Detail

Kampaně ve vyhledávání v Googlu i Seznamu dosahovaly nadprůměrné CTR. Úspěšná byla také bannerová reklama. Bannery reklamní plochy Google Display Network měly díky skvělému zacílení velice nízkou cenu za proklik. Bannerovou reklamu vhodně doplňovaly i reklamní plochy sítě Skliku.

Facebooková reklama dosahovala extrémně vysoké míry zapojení publika a měla nadprůměrný podíl zobrazení v prostoru vybraných příspěvků na stolních počítačích. Oslovila 2,16 miliónů unikátních uživatelů.

RTB bannerová kampaň v systému Adform byla využita pro cílení na prémiová publika od sdružení CPEx a pro další dodatečné inzertní sítě režimu Run of Network s demografickým omezením včetně retargetingu.

Součástí komunikačního mixu byla i třítýdenní rezervace reklamích ploch Mladé fronty ve formátu web branding.

  • Ukázka reklamy na Facebooku
    Ukázka reklamy na Facebooku
    Ukázka reklamy na Facebooku
  • Bannery v síti Adwords
    Bannery v síti Adwords
    Bannery v síti Adwords
  • Bannery v síti Adform
    Bannery v síti Adform
    Bannery v síti Adform
  • MF Web branding
    MF Web branding
    MF Web branding
  • Podíl využitých kanálů
    Podíl využitých kanálů
    Podíl využitých kanálů