Blog

Martin Čáp 28. 1. 2015 Zpět

Zvyšujeme návštěvnost a tržby maloobchodního řetězce Koberce Trend

Zvyšujeme návštěvnost a tržby maloobchodního řetězce Koberce Trend

Na přelomu roku 2015 se našim novým klientem stala maloobchodní síť Koberce Trend. Mezinárodně působící obchodní řetězec působí v ČR od roku 1997 a k dnešnímu dni provozuje 77 maloobchodních prodejen a je největším prodejcem koberců a podlah na trhu. Pro klienta zajišťujeme zvýšení prodejního výkonu různými online marketingovými aktivitami.

Koberce Trend je největší obchodní řetězec v ČR v sortimentu koberce metráž, kusové koberce, PVC a běhouny, laminátové podlahy, zdravotní matrace, garnýže, podlahové lišty a doplňky.

S Koberci Trend jsme navázali spolupráci pro online marketingovou podporu maloobchodních prodejen v ČR a na Slovensku. Pro posílení značky obchodního řetězce, zvýšení návštěvnosti prodejních míst, komunikaci promoakcí a ulehčení výběru zboží zákazníkům využíváme celou škálu vhodných online aktivit formou omnichannel kampaně. Mezi ně patří placená reklama ve vyhledávání včetně produktových kampaní PLA, display a videobannerové kampaně, videokampaň na YouTube kombinovaní s TV kampaní a kampaně na sociálních sítích.

Spolupráci jsme zahájili auditem PPC reklam ve vyhledavačích. PPC kampaně jsme kompletně redesignovali, od nové struktury až po aplikaci všech dostupných nástrojů k maximalizaci jejich výkonu za výhodnou cenu.

Koberce Trend

Cíl našich marketingových aktivit je jasný: seznámit potenciální zákazníky Koberců Trend s kompletním portfoliem produktů a nasměrovat je do prodejen, kde je mohou osobně zakoupit. Prostřednictvím multikanálové kampaně oslovujeme potenciální zákazníky ve všech fázích nákupního cyklu a zesilujeme výkon současně probíhající TV kampaně. 

Koberce Trend představují silný a zaběhnutý brand ve svém oboru, kvalitní zboží a široké množství akčních nabídek a máme radost, že našemu klientovi můžeme pomáhat v jeho dalším růstu.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019

Letní soutěž od Horalek: Hra v rozšířené realitě i úspěšné zapojení influencera

Jestli nás v MarketUP něco těší, tak jsou to situace, kdy se za námi klienti vrací s nabídkou další spolupráce. A právě jedním z takový…

25. 7. 2019

Kdo jsou klienti MarketUP? Magazín Gusto, Zásilkovna nebo UNI HOBBY

Červen přinesl kromě teplého počasí i řadu nabídek do výběrových řízení známých i menších značek. Některé tendry se nám vyhrát …

16. 7. 2019

S Člověkem v tísni úspěšně pomáháme již druhým rokem

Agentura MarketUP kromě celé řady komerčních klientů věnuje svou pozornost i dobročinné oblasti a s organizací Člověk v tísni spolupracuj…

16. 7. 2019

Benlian Food uvádí na trh 4 produktové řady pro celiaky. Komunikaci zajišťuje MarketUP

Praha, 11. července 2019 – Na český a slovenský trh vstupuje srbská značka Benlian Food s novými výrobky pro celiaky. Cílem společnosti je…

11. 7. 2019

4 věci, na které nesmí kampaňový specialista nikdy zapomenout

Opakování je matka moudrosti, a proto by si i zkušený kampaňový specialista měl čas od času zopakovat základy. Naše specialistka Monika Pav…

8. 7. 2019