Blog

Martin Čáp 28. 1. 2015 Zpět

Zvyšujeme návštěvnost a tržby maloobchodního řetězce Koberce Trend

Zvyšujeme návštěvnost a tržby maloobchodního řetězce Koberce Trend

Na přelomu roku 2015 se našim novým klientem stala maloobchodní síť Koberce Trend. Mezinárodně působící obchodní řetězec působí v ČR od roku 1997 a k dnešnímu dni provozuje 77 maloobchodních prodejen a je největším prodejcem koberců a podlah na trhu. Pro klienta zajišťujeme zvýšení prodejního výkonu různými online marketingovými aktivitami.

Koberce Trend je největší obchodní řetězec v ČR v sortimentu koberce metráž, kusové koberce, PVC a běhouny, laminátové podlahy, zdravotní matrace, garnýže, podlahové lišty a doplňky.

S Koberci Trend jsme navázali spolupráci pro online marketingovou podporu maloobchodních prodejen v ČR a na Slovensku. Pro posílení značky obchodního řetězce, zvýšení návštěvnosti prodejních míst, komunikaci promoakcí a ulehčení výběru zboží zákazníkům využíváme celou škálu vhodných online aktivit formou omnichannel kampaně. Mezi ně patří placená reklama ve vyhledávání včetně produktových kampaní PLA, display a videobannerové kampaně, videokampaň na YouTube kombinovaní s TV kampaní a kampaně na sociálních sítích.

Spolupráci jsme zahájili auditem PPC reklam ve vyhledavačích. PPC kampaně jsme kompletně redesignovali, od nové struktury až po aplikaci všech dostupných nástrojů k maximalizaci jejich výkonu za výhodnou cenu.

Koberce Trend

Cíl našich marketingových aktivit je jasný: seznámit potenciální zákazníky Koberců Trend s kompletním portfoliem produktů a nasměrovat je do prodejen, kde je mohou osobně zakoupit. Prostřednictvím multikanálové kampaně oslovujeme potenciální zákazníky ve všech fázích nákupního cyklu a zesilujeme výkon současně probíhající TV kampaně. 

Koberce Trend představují silný a zaběhnutý brand ve svém oboru, kvalitní zboží a široké množství akčních nabídek a máme radost, že našemu klientovi můžeme pomáhat v jeho dalším růstu.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Ohlédnutí za rokem 2017: Práce, úspěchy a legrace

Další rok je skoro za námi a když se ohlížíme zpátky, je jasné, že byl našlapaný významnými událostmi. Rozhodli jsme se vám proto seps…

19. 12. 2017

BEST OF CONTENT 2017: 30 Okamžiků, kdy jsme si získali klienta i jeho zákazníka

Rok se nám pomalu chýlí ke konci a tak bychom se s vámi rádi podělili o nejlepší social příspěvky, které se nám ve spolupráci s našimi …

18. 12. 2017

Znáte Jablotron? Aneb jak v onlinu úspěšně zvýšit povědomí o vaší značce

V agentuře často od klientů slýcháme, že by se rádi orientovali pouze na výkon. Cílem každé firmy je generovat zisk a to je i úkolem perfo…

15. 12. 2017

Jak na community management na sociálních sítích?

Komunikovat se svou oblíbenou značkou přes sociální sítě je dnes pro většinu lidí pohodlnější a samozřejmější, než si zavolat na inf…

13. 12. 2017

Obsahová strategie pro rok 2018 a jak na ní

Obsahový marketing je nedílnou součástí marketingových strategií. A právě teď přišel čas zamyslet se nad obsahem, který budete publikova…

11. 12. 2017

3 tipy jak využít online při náboru zaměstnanců

Potřebujete rozšířit řady svých kolegů a přemýšlíte, jak potencionální kandidáty oslovit? Svět se díky moderním technologiím neust…

5. 12. 2017