Blog

Martin Čáp 28. 1. 2015 Zpět

Zvyšujeme návštěvnost a tržby maloobchodního řetězce Koberce Trend

Zvyšujeme návštěvnost a tržby maloobchodního řetězce Koberce Trend

Na přelomu roku 2015 se našim novým klientem stala maloobchodní síť Koberce Trend. Mezinárodně působící obchodní řetězec působí v ČR od roku 1997 a k dnešnímu dni provozuje 77 maloobchodních prodejen a je největším prodejcem koberců a podlah na trhu. Pro klienta zajišťujeme zvýšení prodejního výkonu různými online marketingovými aktivitami.

Koberce Trend je největší obchodní řetězec v ČR v sortimentu koberce metráž, kusové koberce, PVC a běhouny, laminátové podlahy, zdravotní matrace, garnýže, podlahové lišty a doplňky.

S Koberci Trend jsme navázali spolupráci pro online marketingovou podporu maloobchodních prodejen v ČR a na Slovensku. Pro posílení značky obchodního řetězce, zvýšení návštěvnosti prodejních míst, komunikaci promoakcí a ulehčení výběru zboží zákazníkům využíváme celou škálu vhodných online aktivit formou omnichannel kampaně. Mezi ně patří placená reklama ve vyhledávání včetně produktových kampaní PLA, display a videobannerové kampaně, videokampaň na YouTube kombinovaní s TV kampaní a kampaně na sociálních sítích.

Spolupráci jsme zahájili auditem PPC reklam ve vyhledavačích. PPC kampaně jsme kompletně redesignovali, od nové struktury až po aplikaci všech dostupných nástrojů k maximalizaci jejich výkonu za výhodnou cenu.

Koberce Trend

Cíl našich marketingových aktivit je jasný: seznámit potenciální zákazníky Koberců Trend s kompletním portfoliem produktů a nasměrovat je do prodejen, kde je mohou osobně zakoupit. Prostřednictvím multikanálové kampaně oslovujeme potenciální zákazníky ve všech fázích nákupního cyklu a zesilujeme výkon současně probíhající TV kampaně. 

Koberce Trend představují silný a zaběhnutý brand ve svém oboru, kvalitní zboží a široké množství akčních nabídek a máme radost, že našemu klientovi můžeme pomáhat v jeho dalším růstu.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Business snídaně #6 - Digitální marketing jako akcelerátor exportu

Export na zahraniční trhy se zdá na první pohled obtížný. V případě chybného rozhodnutí mohou vzniknout i finanční ztráty. Pokud ale do…

5. 6. 2019

Google Marketing Live 2019: 7 klíčových novinek pro budoucnost onlinu

Pro novinky a inspiraci jsme se v polovině května vypravili do centra San Francisca na globální konferenci Google Marketing Live. Spolu s dalším…

30. 5. 2019

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019