Blog

Miroslav Král 22. 6. 2015 Zpět

Zúčastnili jsme se Google CEE Agency Day 2015

Zúčastnili jsme se Google CEE Agency Day 2015

Google v červnu uspořádal setkání největších partnerů společnosti z regionu CEE. Setkání se zúčastnilo více než 300 agentur z 19 zemí a digitální agentura MarketUP byla mezi nimi. V hlavním programu jsme byli zmíněni jako jedna ze 3 nejrychleji rostoucích agentur ve střední a východní Evropě. Ve svém vystoupení jsme sdíleli zkušenosti z realizace úspěšných brandových kampaní s dalšími účastníky.

Konference pro nejvýznamnější partnery Google se konala již potřetí, po Varšavě a Budapešti nyní i v Praze. Do krásných prostor Míčovny Pražského hradu a přilehlé zahrady přijeli zástupci digitálních agentur z České republiky, Slovenska, Německa, Rakouska, Švýcarska, Řecka, Polska, Ukrajiny a řady dalších zemí.

Google Agency Day

Posluchači se na Google CEE Agendy Day 2015 rozhodně nenudili.

Účastníci získali exkluzivní poznatky z digitálního byznysu v regionu CEE, Evropy a Severní Ameriky. Setkali se s vrcholnými představiteli Google, top agentur z celého světa, mohli si užít networking s 350 kolegy z digitálního byznysu a přitom poznat Prahu v nejkrásnějším období roku.

Mezi nejzajímavnější témata konference patřila vystoupení o digitálním brandingu, prudce stoupající roli mobilních zařízení v reklamě a účinnosti digitálního marketingu pro exportéry při jejich expanzi do nových teritorií.

Google požádal o vystoupení i naši agenturu, abychom seznámili účastníky s velmi úspěšnou YouTube videokampaní pro výrobce potravin Hamé, jejíž výsledky překročily globální měřítka Google pro FMCG vertikálu. Vystoupení Miroslava Krále, Managing Partnera MarketUP, vyvolalo velký zájem i v následující diskuzi.

Hame

 Úspěšná videokampaň od MarketUP pro výrobce potravin Hamé překonala všechna očekávání.

Digitální agentura MarketUP se objevila v programu ještě jednou, a to mezi 3 nejrychleji rostoucími agenturami v rámci CEE regionu.

Podívejte se na vystoupení Miroslava Krále na Google CEE Agency Day 2015 >>

Naši account manažeři se společně s Googlery věnovali účastníkům i v předvečer konference, aby jim vytvořili vřelé přijetí a přiblížili letní atmosféru Prahy. Nakolik se jim to podařilo můžete vidět na fotografiích níže :-)

Posezení s účastníky konference Google

Poznávání Prahy proběhlo v přátelském duchu.

MarketUP s účastníky konference Googlu.

Návštěvníci ze zahraničí prožili předvečer konference objevováním pražských památek i hospůdek.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše nejúspěšnější kampaně roku 2018 I.

Je prosinec, měsíc, kdy vrcholí kampaně před Vánocemi. O těch vám ale povíme jindy. Dnes se vrátíme na začátek roku 2018 a řekneme si, j…

17. 12. 2018

Nové posily z letních prázdnin: Soňa, Nicola a Kristýna. Co všechno na sebe prozradily?

Soňa Babánková, Nicola Vavírková a Kristýna Zbíralová. Trio, které se už od léta pohybuje v kancelářích MarketUP. Co všechno mají za s…

11. 12. 2018

14 tisíc gamerů rozhodlo, jaký sendvič Simply Fresh vyrobí

Překvapili jsme všechny fanoušky videoher! Společně se Simply Fresh, značkou sendvičů a baget, pro kterou již rok spravujeme profil na Facebo…

3. 12. 2018

Předáváme své zkušenosti: Přednáška pro studenty ČZU v Praze

Jsme přesvědčeni o tom, že je velmi důležité vychovávat budoucí talenty. Proto jsme byli rádi, když přišla žádost od České zeměděls…

28. 11. 2018

MarketUP testuje: Programatická obdoba Instastories od CPEx

Práce se zasaženým publikem v rámci storytellingu. V tom vidíme hlavní výhodu formátu Interscroller od CPEx. Jde v podstatě o obrázek s pom…

22. 11. 2018

Příležitosti a výzvy vertikálního videa

Ačkoliv je lidský zrak z podstaty horizontální a oči máme vedle sebe, za aktuálním boomem vertikálního videa stojí ještě silnější lids…

13. 11. 2018