Blog

Miroslav Král 22. 6. 2015 Zpět

Zúčastnili jsme se Google CEE Agency Day 2015

Zúčastnili jsme se Google CEE Agency Day 2015

Google v červnu uspořádal setkání největších partnerů společnosti z regionu CEE. Setkání se zúčastnilo více než 300 agentur z 19 zemí a digitální agentura MarketUP byla mezi nimi. V hlavním programu jsme byli zmíněni jako jedna ze 3 nejrychleji rostoucích agentur ve střední a východní Evropě. Ve svém vystoupení jsme sdíleli zkušenosti z realizace úspěšných brandových kampaní s dalšími účastníky.

Konference pro nejvýznamnější partnery Google se konala již potřetí, po Varšavě a Budapešti nyní i v Praze. Do krásných prostor Míčovny Pražského hradu a přilehlé zahrady přijeli zástupci digitálních agentur z České republiky, Slovenska, Německa, Rakouska, Švýcarska, Řecka, Polska, Ukrajiny a řady dalších zemí.

Google Agency Day

Posluchači se na Google CEE Agendy Day 2015 rozhodně nenudili.

Účastníci získali exkluzivní poznatky z digitálního byznysu v regionu CEE, Evropy a Severní Ameriky. Setkali se s vrcholnými představiteli Google, top agentur z celého světa, mohli si užít networking s 350 kolegy z digitálního byznysu a přitom poznat Prahu v nejkrásnějším období roku.

Mezi nejzajímavnější témata konference patřila vystoupení o digitálním brandingu, prudce stoupající roli mobilních zařízení v reklamě a účinnosti digitálního marketingu pro exportéry při jejich expanzi do nových teritorií.

Google požádal o vystoupení i naši agenturu, abychom seznámili účastníky s velmi úspěšnou YouTube videokampaní pro výrobce potravin Hamé, jejíž výsledky překročily globální měřítka Google pro FMCG vertikálu. Vystoupení Miroslava Krále, Managing Partnera MarketUP, vyvolalo velký zájem i v následující diskuzi.

Hame

 Úspěšná videokampaň od MarketUP pro výrobce potravin Hamé překonala všechna očekávání.

Digitální agentura MarketUP se objevila v programu ještě jednou, a to mezi 3 nejrychleji rostoucími agenturami v rámci CEE regionu.

Podívejte se na vystoupení Miroslava Krále na Google CEE Agency Day 2015 >>

Naši account manažeři se společně s Googlery věnovali účastníkům i v předvečer konference, aby jim vytvořili vřelé přijetí a přiblížili letní atmosféru Prahy. Nakolik se jim to podařilo můžete vidět na fotografiích níže :-)

Posezení s účastníky konference Google

Poznávání Prahy proběhlo v přátelském duchu.

MarketUP s účastníky konference Googlu.

Návštěvníci ze zahraničí prožili předvečer konference objevováním pražských památek i hospůdek.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

včera v 16:05

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019