Blog

Miroslav Král 22. 6. 2015 Zpět

Zúčastnili jsme se Google CEE Agency Day 2015

Zúčastnili jsme se Google CEE Agency Day 2015

Google v červnu uspořádal setkání největších partnerů společnosti z regionu CEE. Setkání se zúčastnilo více než 300 agentur z 19 zemí a digitální agentura MarketUP byla mezi nimi. V hlavním programu jsme byli zmíněni jako jedna ze 3 nejrychleji rostoucích agentur ve střední a východní Evropě. Ve svém vystoupení jsme sdíleli zkušenosti z realizace úspěšných brandových kampaní s dalšími účastníky.

Konference pro nejvýznamnější partnery Google se konala již potřetí, po Varšavě a Budapešti nyní i v Praze. Do krásných prostor Míčovny Pražského hradu a přilehlé zahrady přijeli zástupci digitálních agentur z České republiky, Slovenska, Německa, Rakouska, Švýcarska, Řecka, Polska, Ukrajiny a řady dalších zemí.

Google Agency Day

Posluchači se na Google CEE Agendy Day 2015 rozhodně nenudili.

Účastníci získali exkluzivní poznatky z digitálního byznysu v regionu CEE, Evropy a Severní Ameriky. Setkali se s vrcholnými představiteli Google, top agentur z celého světa, mohli si užít networking s 350 kolegy z digitálního byznysu a přitom poznat Prahu v nejkrásnějším období roku.

Mezi nejzajímavnější témata konference patřila vystoupení o digitálním brandingu, prudce stoupající roli mobilních zařízení v reklamě a účinnosti digitálního marketingu pro exportéry při jejich expanzi do nových teritorií.

Google požádal o vystoupení i naši agenturu, abychom seznámili účastníky s velmi úspěšnou YouTube videokampaní pro výrobce potravin Hamé, jejíž výsledky překročily globální měřítka Google pro FMCG vertikálu. Vystoupení Miroslava Krále, Managing Partnera MarketUP, vyvolalo velký zájem i v následující diskuzi.

Hame

 Úspěšná videokampaň od MarketUP pro výrobce potravin Hamé překonala všechna očekávání.

Digitální agentura MarketUP se objevila v programu ještě jednou, a to mezi 3 nejrychleji rostoucími agenturami v rámci CEE regionu.

Podívejte se na vystoupení Miroslava Krále na Google CEE Agency Day 2015 >>

Naši account manažeři se společně s Googlery věnovali účastníkům i v předvečer konference, aby jim vytvořili vřelé přijetí a přiblížili letní atmosféru Prahy. Nakolik se jim to podařilo můžete vidět na fotografiích níže :-)

Posezení s účastníky konference Google

Poznávání Prahy proběhlo v přátelském duchu.

MarketUP s účastníky konference Googlu.

Návštěvníci ze zahraničí prožili předvečer konference objevováním pražských památek i hospůdek.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Ohlédnutí za rokem 2017: Práce, úspěchy a legrace

Další rok je skoro za námi a když se ohlížíme zpátky, je jasné, že byl našlapaný významnými událostmi. Rozhodli jsme se vám proto seps…

19. 12. 2017

BEST OF CONTENT 2017: 30 Okamžiků, kdy jsme si získali klienta i jeho zákazníka

Rok se nám pomalu chýlí ke konci a tak bychom se s vámi rádi podělili o nejlepší social příspěvky, které se nám ve spolupráci s našimi …

18. 12. 2017

Znáte Jablotron? Aneb jak v onlinu úspěšně zvýšit povědomí o vaší značce

V agentuře často od klientů slýcháme, že by se rádi orientovali pouze na výkon. Cílem každé firmy je generovat zisk a to je i úkolem perfo…

15. 12. 2017

Jak na community management na sociálních sítích?

Komunikovat se svou oblíbenou značkou přes sociální sítě je dnes pro většinu lidí pohodlnější a samozřejmější, než si zavolat na inf…

13. 12. 2017

Obsahová strategie pro rok 2018 a jak na ní

Obsahový marketing je nedílnou součástí marketingových strategií. A právě teď přišel čas zamyslet se nad obsahem, který budete publikova…

11. 12. 2017

3 tipy jak využít online při náboru zaměstnanců

Potřebujete rozšířit řady svých kolegů a přemýšlíte, jak potencionální kandidáty oslovit? Svět se díky moderním technologiím neust…

5. 12. 2017