Blog

Miroslav Král 22. 6. 2015 Zpět

Zúčastnili jsme se Google CEE Agency Day 2015

Zúčastnili jsme se Google CEE Agency Day 2015

Google v červnu uspořádal setkání největších partnerů společnosti z regionu CEE. Setkání se zúčastnilo více než 300 agentur z 19 zemí a digitální agentura MarketUP byla mezi nimi. V hlavním programu jsme byli zmíněni jako jedna ze 3 nejrychleji rostoucích agentur ve střední a východní Evropě. Ve svém vystoupení jsme sdíleli zkušenosti z realizace úspěšných brandových kampaní s dalšími účastníky.

Konference pro nejvýznamnější partnery Google se konala již potřetí, po Varšavě a Budapešti nyní i v Praze. Do krásných prostor Míčovny Pražského hradu a přilehlé zahrady přijeli zástupci digitálních agentur z České republiky, Slovenska, Německa, Rakouska, Švýcarska, Řecka, Polska, Ukrajiny a řady dalších zemí.

Google Agency Day

Posluchači se na Google CEE Agendy Day 2015 rozhodně nenudili.

Účastníci získali exkluzivní poznatky z digitálního byznysu v regionu CEE, Evropy a Severní Ameriky. Setkali se s vrcholnými představiteli Google, top agentur z celého světa, mohli si užít networking s 350 kolegy z digitálního byznysu a přitom poznat Prahu v nejkrásnějším období roku.

Mezi nejzajímavnější témata konference patřila vystoupení o digitálním brandingu, prudce stoupající roli mobilních zařízení v reklamě a účinnosti digitálního marketingu pro exportéry při jejich expanzi do nových teritorií.

Google požádal o vystoupení i naši agenturu, abychom seznámili účastníky s velmi úspěšnou YouTube videokampaní pro výrobce potravin Hamé, jejíž výsledky překročily globální měřítka Google pro FMCG vertikálu. Vystoupení Miroslava Krále, Managing Partnera MarketUP, vyvolalo velký zájem i v následující diskuzi.

Hame

 Úspěšná videokampaň od MarketUP pro výrobce potravin Hamé překonala všechna očekávání.

Digitální agentura MarketUP se objevila v programu ještě jednou, a to mezi 3 nejrychleji rostoucími agenturami v rámci CEE regionu.

Podívejte se na vystoupení Miroslava Krále na Google CEE Agency Day 2015 >>

Naši account manažeři se společně s Googlery věnovali účastníkům i v předvečer konference, aby jim vytvořili vřelé přijetí a přiblížili letní atmosféru Prahy. Nakolik se jim to podařilo můžete vidět na fotografiích níže :-)

Posezení s účastníky konference Google

Poznávání Prahy proběhlo v přátelském duchu.

MarketUP s účastníky konference Googlu.

Návštěvníci ze zahraničí prožili předvečer konference objevováním pražských památek i hospůdek.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019

Letní soutěž od Horalek: Hra v rozšířené realitě i úspěšné zapojení influencera

Jestli nás v MarketUP něco těší, tak jsou to situace, kdy se za námi klienti vrací s nabídkou další spolupráce. A právě jedním z takový…

25. 7. 2019

Kdo jsou klienti MarketUP? Magazín Gusto, Zásilkovna nebo UNI HOBBY

Červen přinesl kromě teplého počasí i řadu nabídek do výběrových řízení známých i menších značek. Některé tendry se nám vyhrát …

16. 7. 2019

S Člověkem v tísni úspěšně pomáháme již druhým rokem

Agentura MarketUP kromě celé řady komerčních klientů věnuje svou pozornost i dobročinné oblasti a s organizací Člověk v tísni spolupracuj…

16. 7. 2019

Benlian Food uvádí na trh 4 produktové řady pro celiaky. Komunikaci zajišťuje MarketUP

Praha, 11. července 2019 – Na český a slovenský trh vstupuje srbská značka Benlian Food s novými výrobky pro celiaky. Cílem společnosti je…

11. 7. 2019