Blog

Eva Řeháková 20. 4. 2016 Zpět

Zúčastnili jsme se exkluzivního setkání s prezidentem Google EMEA

Zúčastnili jsme se exkluzivního setkání s prezidentem Google EMEA

V polovině dubna zavítal do České republiky poprvé prezident Google EMEA Matt Brittin. Na exkluzivní setkání vybrané skupiny lídrů českého byznysu byl pozván i Miroslav Král, jako Managing Partner MarketUP, jednoho z klíčových partnerů Googlu.

Matt Brittin představil nejnovější trendy současného byznysu

Nejvyšší evropský šéf Googlu, který je zodpovědný kromě Evropy také za regiony Blízkého východu a Afriky, je členem nejužšího vedení Google - podle informací z české pobočky je globálně pátým nejvýznamějším představitelem Google.

Setkání s Mattem Brittinem, se odehrálo 13. dubna 2016 v prostorách restaurace Ginger & Fred v Tančícím domě na Rašínově nábřeží v Praze. Setkání se zúčastnili významní představitelé českého i mezinárodního byznysu, např. generální ředitel společnosti AVAST Vincent Steckler, bývalý víceguvernér ČNB a generální ředitel České spořitelny Pavel Kysilka, spolumajitel RSJ Václav Dejčmar, zakladatel investiční společnosti Enern a předseda představenstva Alfa Bank, Petr Šmída a řada dalších.

Ve své inspirativní přednášce se prezident Google EMEA  věnoval hlavním trendům současného globálního byznysu. Představil svůj pohled na to, jak udržet společnost na špici a neopomenul zmínit ani vliv moderních technologií na chování zákazníků.

Setkání s prezidentem Googlu

Setkání se konalo v krásných prostorách Tančícího domu v centru Prahy

Podle Matta Brittina dnes platí "Every business is a digital business" , tzn. že každý byznys či firma je ve své podstatě digitální. V letošním roce bude 50 % světové populace, tj 3,5 miliard lidí, připojeno k internetu, v roce 2020 to bude již 5 miliard lidí. Každá firma, která chce být dlouhodobě úspěšná, musí být svým stávajícím a potenciálním zákazníkům dostupná na mobilech, tabletech a počítačích. 

Zde jsou doporučení pro firmy od evropského šéfa Google, aby uspěly v současném digitálním světě

  1. Show up  (Buďte vidět)
  2. Wise up   (Získejte potřebné znalosti a zkušenosti)
  3. Speed up (Pospěšte si)

Aby společnost Google pomohla rozvoji digitálních znalostí mezi podnikateli v širším měřítku, připravila bezplatný tréningový program pro 2 milióny lidí v EU. Matt Brittin představil start tohoto programu v ČR, který pod názvem Digitální garáž má za cíl proškolit na základní digitální znalosti 10.000 podnikatelů. Obsahem tohoto školicího programu budou základy digitálního marketingu, od webu, přes UX, Google Analytics, Google Adwords až po exportní možnosti, které digitální marketing přináší.

Jak se účastníci dozvěděli, Matt Brittin Českou republiku již v minulosti navštívil. Bylo to před více než 20 lety, tehdy jako reprezentant Velké Británie ve veslování. Ocenil, jak se Česká republika za tuto dobu změnila v prosperující středoevropskou ekonomiku.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Chcete, aby váš obsah prodával? Proveďte zákazníky Content Funnelem

Jak tvořit úspěšný content, který zasáhne zákazníky v různých fázích nákupního procesu? Marketingové úsilí pomáhá znásobit takzva…

22. 4. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na sociální sítě

V každé profesi je důležité se celý život vzdělávat. V online marketingu to ale platí dvojnásob. Ne-li několikanásob. Vyvíjejí se toti…

19. 4. 2017

Už druhý rok na Digijobs. Lovíme talenty nejen na fotbálek!

Jelikož se nám na loňském veletrhu práce v online marketingu Digijobs podařilo ulovit dva nové kolegy, nesmíme samozřejmě chybět ani letos.…

17. 4. 2017

Archetypy v marketingu I: Využijte jejich sílu ve prospěch své značky

V marketingu lze uplatňovat nejrůznější strategie. Jednou z klíčových, avšak méně známých, je strategie marketingových archetypů. Co to…

13. 4. 2017

Zlepšete své články o 99 %. Pište pro lidi i roboty

Psaní online článků je tak trochu alchymie. Copywriterovi nestačí myslet na to, aby se článek líbil čtenářům. O tom, jestli vyběhne na p…

8. 4. 2017

Jak zvládnout hejty na Facebooku s ještě větší elegancí?

Hejt nebo negativní komentář na Facebooku dá správcům stránky kolikrát pěkně zabrat. Vyzkoušejte naše tipy, jak na ně reagovat s eleganc…

5. 4. 2017