Blog

Eva Řeháková 20. 4. 2016 Zpět

Zúčastnili jsme se exkluzivního setkání s prezidentem Google EMEA

Zúčastnili jsme se exkluzivního setkání s prezidentem Google EMEA

V polovině dubna zavítal do České republiky poprvé prezident Google EMEA Matt Brittin. Na exkluzivní setkání vybrané skupiny lídrů českého byznysu byl pozván i Miroslav Král, jako Managing Partner MarketUP, jednoho z klíčových partnerů Googlu.

Matt Brittin představil nejnovější trendy současného byznysu

Nejvyšší evropský šéf Googlu, který je zodpovědný kromě Evropy také za regiony Blízkého východu a Afriky, je členem nejužšího vedení Google - podle informací z české pobočky je globálně pátým nejvýznamějším představitelem Google.

Setkání s Mattem Brittinem, se odehrálo 13. dubna 2016 v prostorách restaurace Ginger & Fred v Tančícím domě na Rašínově nábřeží v Praze. Setkání se zúčastnili významní představitelé českého i mezinárodního byznysu, např. generální ředitel společnosti AVAST Vincent Steckler, bývalý víceguvernér ČNB a generální ředitel České spořitelny Pavel Kysilka, spolumajitel RSJ Václav Dejčmar, zakladatel investiční společnosti Enern a předseda představenstva Alfa Bank, Petr Šmída a řada dalších.

Ve své inspirativní přednášce se prezident Google EMEA  věnoval hlavním trendům současného globálního byznysu. Představil svůj pohled na to, jak udržet společnost na špici a neopomenul zmínit ani vliv moderních technologií na chování zákazníků.

Setkání s prezidentem Googlu

Setkání se konalo v krásných prostorách Tančícího domu v centru Prahy

Podle Matta Brittina dnes platí "Every business is a digital business" , tzn. že každý byznys či firma je ve své podstatě digitální. V letošním roce bude 50 % světové populace, tj 3,5 miliard lidí, připojeno k internetu, v roce 2020 to bude již 5 miliard lidí. Každá firma, která chce být dlouhodobě úspěšná, musí být svým stávajícím a potenciálním zákazníkům dostupná na mobilech, tabletech a počítačích. 

Zde jsou doporučení pro firmy od evropského šéfa Google, aby uspěly v současném digitálním světě

  1. Show up  (Buďte vidět)
  2. Wise up   (Získejte potřebné znalosti a zkušenosti)
  3. Speed up (Pospěšte si)

Aby společnost Google pomohla rozvoji digitálních znalostí mezi podnikateli v širším měřítku, připravila bezplatný tréningový program pro 2 milióny lidí v EU. Matt Brittin představil start tohoto programu v ČR, který pod názvem Digitální garáž má za cíl proškolit na základní digitální znalosti 10.000 podnikatelů. Obsahem tohoto školicího programu budou základy digitálního marketingu, od webu, přes UX, Google Analytics, Google Adwords až po exportní možnosti, které digitální marketing přináší.

Jak se účastníci dozvěděli, Matt Brittin Českou republiku již v minulosti navštívil. Bylo to před více než 20 lety, tehdy jako reprezentant Velké Británie ve veslování. Ocenil, jak se Česká republika za tuto dobu změnila v prosperující středoevropskou ekonomiku.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Druhý teambuilding v roce 2017: 60 km v nohách

Na druhý letošní teambulding jsme společně vyrazili směr Jizerské hory, kde nás čekaly 2 dny zábavy i vyčerpání. Zajezdili jsme si v Sing…

27. 5. 2017

MarketUP Academy: Zeptali jsme se, jak se účastníkům líbilo

První MarketUP Academy se blíží ke konci. Účastníci mají za sebou 9 workshopů a právě teď je čeká poslední krok. Zatím jsme se zeptali…

25. 5. 2017

Autorespondery v e-mail marketingu: Jak je využít ke zvýšení prodeje?

V e-mail marketingu existují různé typy e-mailů. Klasické prodejní e-maily, pravidelné newslettery, pozvánky k akci a další. Velice úspěš…

25. 5. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na PPC

Online marketing vás láká a chcete se naučit nastavovat PPC kampaně? Nebo jste v této sféře už mazáci a jenom hledáte další zdroje, kter…

22. 5. 2017

Zapomeňte na sbírání Liků. Revoluční novinky přímo od zdroje z Facebooku

Na konci dubna se konalo další MarketUP Inspirativní setkání a pro všechny zúčastněné to byla skutečně ojedinělá událost. Hostem totiž…

19. 5. 2017

Archetypy v marketingu II: Touha po mistrovství a změně

Už naposledy jsme se začali bavit o archetypech v marketingu a jak lze s jejich pomocí dosáhnout konzistentní brandové identity. V archetypech j…

17. 5. 2017