Blog

Eva Řeháková 20. 4. 2016 Zpět

Zúčastnili jsme se exkluzivního setkání s prezidentem Google EMEA

Zúčastnili jsme se exkluzivního setkání s prezidentem Google EMEA

V polovině dubna zavítal do České republiky poprvé prezident Google EMEA Matt Brittin. Na exkluzivní setkání vybrané skupiny lídrů českého byznysu byl pozván i Miroslav Král, jako Managing Partner MarketUP, jednoho z klíčových partnerů Googlu.

Matt Brittin představil nejnovější trendy současného byznysu

Nejvyšší evropský šéf Googlu, který je zodpovědný kromě Evropy také za regiony Blízkého východu a Afriky, je členem nejužšího vedení Google - podle informací z české pobočky je globálně pátým nejvýznamějším představitelem Google.

Setkání s Mattem Brittinem, se odehrálo 13. dubna 2016 v prostorách restaurace Ginger & Fred v Tančícím domě na Rašínově nábřeží v Praze. Setkání se zúčastnili významní představitelé českého i mezinárodního byznysu, např. generální ředitel společnosti AVAST Vincent Steckler, bývalý víceguvernér ČNB a generální ředitel České spořitelny Pavel Kysilka, spolumajitel RSJ Václav Dejčmar, zakladatel investiční společnosti Enern a předseda představenstva Alfa Bank, Petr Šmída a řada dalších.

Ve své inspirativní přednášce se prezident Google EMEA  věnoval hlavním trendům současného globálního byznysu. Představil svůj pohled na to, jak udržet společnost na špici a neopomenul zmínit ani vliv moderních technologií na chování zákazníků.

Setkání s prezidentem Googlu

Setkání se konalo v krásných prostorách Tančícího domu v centru Prahy

Podle Matta Brittina dnes platí "Every business is a digital business" , tzn. že každý byznys či firma je ve své podstatě digitální. V letošním roce bude 50 % světové populace, tj 3,5 miliard lidí, připojeno k internetu, v roce 2020 to bude již 5 miliard lidí. Každá firma, která chce být dlouhodobě úspěšná, musí být svým stávajícím a potenciálním zákazníkům dostupná na mobilech, tabletech a počítačích. 

Zde jsou doporučení pro firmy od evropského šéfa Google, aby uspěly v současném digitálním světě

  1. Show up  (Buďte vidět)
  2. Wise up   (Získejte potřebné znalosti a zkušenosti)
  3. Speed up (Pospěšte si)

Aby společnost Google pomohla rozvoji digitálních znalostí mezi podnikateli v širším měřítku, připravila bezplatný tréningový program pro 2 milióny lidí v EU. Matt Brittin představil start tohoto programu v ČR, který pod názvem Digitální garáž má za cíl proškolit na základní digitální znalosti 10.000 podnikatelů. Obsahem tohoto školicího programu budou základy digitálního marketingu, od webu, přes UX, Google Analytics, Google Adwords až po exportní možnosti, které digitální marketing přináší.

Jak se účastníci dozvěděli, Matt Brittin Českou republiku již v minulosti navštívil. Bylo to před více než 20 lety, tehdy jako reprezentant Velké Británie ve veslování. Ocenil, jak se Česká republika za tuto dobu změnila v prosperující středoevropskou ekonomiku.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017