Blog

Eva Řeháková 20. 4. 2016 Zpět

Zúčastnili jsme se exkluzivního setkání s prezidentem Google EMEA

Zúčastnili jsme se exkluzivního setkání s prezidentem Google EMEA

V polovině dubna zavítal do České republiky poprvé prezident Google EMEA Matt Brittin. Na exkluzivní setkání vybrané skupiny lídrů českého byznysu byl pozván i Miroslav Král, jako Managing Partner MarketUP, jednoho z klíčových partnerů Googlu.

Matt Brittin představil nejnovější trendy současného byznysu

Nejvyšší evropský šéf Googlu, který je zodpovědný kromě Evropy také za regiony Blízkého východu a Afriky, je členem nejužšího vedení Google - podle informací z české pobočky je globálně pátým nejvýznamějším představitelem Google.

Setkání s Mattem Brittinem, se odehrálo 13. dubna 2016 v prostorách restaurace Ginger & Fred v Tančícím domě na Rašínově nábřeží v Praze. Setkání se zúčastnili významní představitelé českého i mezinárodního byznysu, např. generální ředitel společnosti AVAST Vincent Steckler, bývalý víceguvernér ČNB a generální ředitel České spořitelny Pavel Kysilka, spolumajitel RSJ Václav Dejčmar, zakladatel investiční společnosti Enern a předseda představenstva Alfa Bank, Petr Šmída a řada dalších.

Ve své inspirativní přednášce se prezident Google EMEA  věnoval hlavním trendům současného globálního byznysu. Představil svůj pohled na to, jak udržet společnost na špici a neopomenul zmínit ani vliv moderních technologií na chování zákazníků.

Setkání s prezidentem Googlu

Setkání se konalo v krásných prostorách Tančícího domu v centru Prahy

Podle Matta Brittina dnes platí "Every business is a digital business" , tzn. že každý byznys či firma je ve své podstatě digitální. V letošním roce bude 50 % světové populace, tj 3,5 miliard lidí, připojeno k internetu, v roce 2020 to bude již 5 miliard lidí. Každá firma, která chce být dlouhodobě úspěšná, musí být svým stávajícím a potenciálním zákazníkům dostupná na mobilech, tabletech a počítačích. 

Zde jsou doporučení pro firmy od evropského šéfa Google, aby uspěly v současném digitálním světě

  1. Show up  (Buďte vidět)
  2. Wise up   (Získejte potřebné znalosti a zkušenosti)
  3. Speed up (Pospěšte si)

Aby společnost Google pomohla rozvoji digitálních znalostí mezi podnikateli v širším měřítku, připravila bezplatný tréningový program pro 2 milióny lidí v EU. Matt Brittin představil start tohoto programu v ČR, který pod názvem Digitální garáž má za cíl proškolit na základní digitální znalosti 10.000 podnikatelů. Obsahem tohoto školicího programu budou základy digitálního marketingu, od webu, přes UX, Google Analytics, Google Adwords až po exportní možnosti, které digitální marketing přináší.

Jak se účastníci dozvěděli, Matt Brittin Českou republiku již v minulosti navštívil. Bylo to před více než 20 lety, tehdy jako reprezentant Velké Británie ve veslování. Ocenil, jak se Česká republika za tuto dobu změnila v prosperující středoevropskou ekonomiku.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

GAME ON! Slavíme další úspěch v soutěži Google partnerů

V listopadu se k nám dostala skvělá zpráva. Uspěli jsme také ve třetím kvartálu letošní soutěže Google partnerů GAME ON a připsali si d…

24. 11. 2017

Co nového přinesl Marketing Festival 2017?

V listopadu jsme se tradičně účastnili Marketing Festivalu. A i letos jsme si z této velké konference odnesli spoustu zajímavých informací a …

24. 11. 2017

Web Summit 2017: Nové marketingové trendy v cestovním ruchu

Web Summit je největší technologickou konferencí světa, není proto divu, že se každý rok jedná o dlouho očekávanou událost. Event, v rám…

21. 11. 2017

Na rychlosti záleží. Jak je na tom váš mobilní web?

Podle jednoho z posledních výzkumů Google se průměrná mobilní webová stránka načítá 22 sekund. A přitom celých 32 % uživatelů opoušt…

16. 11. 2017

Jak jsme inspirovali ženy užívat si #HaagenDazsMoment

Rozjet od nuly stránku na Facebooku není jen tak. Pokud navíc máte na starosti takový lovebrand jako je Häagen-Dazs, to je teprve výzva. Jak js…

14. 11. 2017

Persony: Nástroj, který vám pomůže s marketingovou strategií

Persony jsou důležitou součástí marketingových strategií. S jejich pomocí dokážete lépe přemýšlet nad cílovou skupinou a v důsledku to…

13. 11. 2017