Blog

Romana Hájková 15. 12. 2017 Zpět

Znáte Jablotron? Aneb jak v onlinu úspěšně zvýšit povědomí o vaší značce

Znáte Jablotron? Aneb jak v onlinu úspěšně zvýšit povědomí o vaší značce

V agentuře často od klientů slýcháme, že by se rádi orientovali pouze na výkon. Cílem každé firmy je generovat zisk a to je i úkolem performance kampaní. My jim ale vždy doporučujeme, aby nepodceňovali známost své značky, která koneckonců úzce souvisí s výsledky výkonnostní kampaně. Proto máme radost, že se s vámi můžeme podělit o úspěch vůbec první imageové kampaně technologické značky Jablotron, která se specializuje na zabezpečovací systémy. Pojďme se podívat, co bylo předmětem komunikace a jakým způsobem jsme vše uchopili.

Společnost Jablotron nás oslovila s cílem představit svým potencionálním zákazníkům rozšířené možnosti zabezpečení domácnosti. Díky aplikaci MyJABLOTRON ve spojení s alarmem Jablotron 100 a novými kamerami mají totiž klienti neustálý přehled o tom, co se děje v jejich domově. Kdykoli a kdekoli – jen s pomocí mobilního telefonu.

V případě Jablotronu jsme byli autorem kreativní koncepce i realizátorem kampaně, která probíhala napříč online kanály v říjnu a listopadu 2017. Vedení kampaně měl na starosti náš skvělý projektový manažer Láďa Žižka, který ke kampani říká: Díky tomu, že jsme pro klienta vytvářeli také kreativu, mohli jsme si ji již od počátku přizpůsobit k mediální strategii. Kampaň tak byla vystavěna na čistě brandovém hero videu, které jsme podpořili několika videi produktovými. To nám umožnilo využít pokročilý storytelling. V kampani jsme zároveň pracovali s 1st, 2nd a 3rd party daty a využili jsme také programatický branding.“  

Stěžejním nástrojem kampaně, zaměřené jak na B2C, tak B2B, bylo video v sedmi verzích, doplněné o displejovou reklamu. Samotné hero video na YouTube má aktuálně přes 670 tisíc zhlédnutí a skvělý ohlas získala také hudba, složená pouze pro tyto účely skladatelem Radkem Tomáškem.

Nás samozřejmě, mimo skvělých výsledků, těší hlavně spokojenost klienta, pro kterého jsme vytvořili vůbec první brandové video. „Jablotron je značka, jejíž jméno už spousta lidí někdy slyšelo. Mnoho z nich si ale rychle nevybaví, čím se zabývá,“ prozradil Jan Gregor, Marketing Communications Manager značky Jablotron, a dodává: „Produktový spot jsme se proto na doporučení agentury rozhodli pojmout více imageově. Naším cílem bylo ukázat to, co je hlavním benefitem – bezpečí vaší rodiny.“

Kampaň byla spuštěna jak ve vyhledávačích Google a Seznam, tak na Facebooku a YouTube. Celkově se kampaní podařilo oslovit přes 1 milion uživatelů a získat téměř 2 miliony zhlédnutí videí. Nárůst povědomí o značce dosažený dle výsledků Brand Liftu byl nadprůměrný, 3x vyšší než je běžné u videokampaní na Youtube v ČR a ve světě.

   


Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Business snídaně #6 - Digitální marketing jako akcelerátor exportu

Export na zahraniční trhy se zdá na první pohled obtížný. V případě chybného rozhodnutí mohou vzniknout i finanční ztráty. Pokud ale do…

5. 6. 2019

Google Marketing Live 2019: 7 klíčových novinek pro budoucnost onlinu

Pro novinky a inspiraci jsme se v polovině května vypravili do centra San Francisca na globální konferenci Google Marketing Live. Spolu s dalším…

30. 5. 2019

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019