Blog

Romana Hájková 15. 12. 2017 Zpět

Znáte Jablotron? Aneb jak v onlinu úspěšně zvýšit povědomí o vaší značce

Znáte Jablotron? Aneb jak v onlinu úspěšně zvýšit povědomí o vaší značce

V agentuře často od klientů slýcháme, že by se rádi orientovali pouze na výkon. Cílem každé firmy je generovat zisk a to je i úkolem performance kampaní. My jim ale vždy doporučujeme, aby nepodceňovali známost své značky, která koneckonců úzce souvisí s výsledky výkonnostní kampaně. Proto máme radost, že se s vámi můžeme podělit o úspěch vůbec první imageové kampaně technologické značky Jablotron, která se specializuje na zabezpečovací systémy. Pojďme se podívat, co bylo předmětem komunikace a jakým způsobem jsme vše uchopili.

Společnost Jablotron nás oslovila s cílem představit svým potencionálním zákazníkům rozšířené možnosti zabezpečení domácnosti. Díky aplikaci MyJABLOTRON ve spojení s alarmem Jablotron 100 a novými kamerami mají totiž klienti neustálý přehled o tom, co se děje v jejich domově. Kdykoli a kdekoli – jen s pomocí mobilního telefonu.

V případě Jablotronu jsme byli autorem kreativní koncepce i realizátorem kampaně, která probíhala napříč online kanály v říjnu a listopadu 2017. Vedení kampaně měl na starosti náš skvělý projektový manažer Láďa Žižka, který ke kampani říká: Díky tomu, že jsme pro klienta vytvářeli také kreativu, mohli jsme si ji již od počátku přizpůsobit k mediální strategii. Kampaň tak byla vystavěna na čistě brandovém hero videu, které jsme podpořili několika videi produktovými. To nám umožnilo využít pokročilý storytelling. V kampani jsme zároveň pracovali s 1st, 2nd a 3rd party daty a využili jsme také programatický branding.“  

Stěžejním nástrojem kampaně, zaměřené jak na B2C, tak B2B, bylo video v sedmi verzích, doplněné o displejovou reklamu. Samotné hero video na YouTube má aktuálně přes 670 tisíc zhlédnutí a skvělý ohlas získala také hudba, složená pouze pro tyto účely skladatelem Radkem Tomáškem.

Nás samozřejmě, mimo skvělých výsledků, těší hlavně spokojenost klienta, pro kterého jsme vytvořili vůbec první brandové video. „Jablotron je značka, jejíž jméno už spousta lidí někdy slyšelo. Mnoho z nich si ale rychle nevybaví, čím se zabývá,“ prozradil Jan Gregor, Marketing Communications Manager značky Jablotron, a dodává: „Produktový spot jsme se proto na doporučení agentury rozhodli pojmout více imageově. Naším cílem bylo ukázat to, co je hlavním benefitem – bezpečí vaší rodiny.“

Kampaň byla spuštěna jak ve vyhledávačích Google a Seznam, tak na Facebooku a YouTube. Celkově se kampaní podařilo oslovit přes 1 milion uživatelů a získat téměř 2 miliony zhlédnutí videí. Nárůst povědomí o značce dosažený dle výsledků Brand Liftu byl nadprůměrný, 3x vyšší než je běžné u videokampaní na Youtube v ČR a ve světě.

   


Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Co nového odhalil Google na Agency Day?

29. ledna 2018 jsme se zúčastnili Google Agency Day, každoroční výroční konference pro certifikované Google partnery. Z akce jsme si odnesli …

31. 1. 2018

Naše TOP 5 kampaně v loňském roce

Na následujících řádcích se s vámi podělíme o přehled nezajímavějších kampaní za rok 2017. Výběr nebyl jednoduchý, protože skvělý…

30. 1. 2018

Noví projekťáci Lukáš & Pepa: Dobrý tým je ten, se kterým trávíte čas i po desáté večer

Lukáš Cikánek a Pepa Plechatý jsou v MarketUPu asi čtvrt roku a i za tak krátkou dobu už stihli pořádně máknout na spoustě projektů. Jak …

26. 1. 2018

#FacebookZero: Proč potřebujeme novou strategii?

Nový rok s sebou přinesl také velkou facebookovou novinku, kterou sice ocení uživatelé, správci Stránek ale zřejmě zapláčou. Jak se připr…

18. 1. 2018

Digitální trendy pro rok 2018

Rok 2018 bude pro online zlomový. Můžeme očekávat obrovský nárůst používání umělé inteligence, propad dosavadních vyhledávacích monop…

17. 1. 2018

Jak oslovit mileniály? Na Instagramu!

Potenciál Instagramu pro firmy neustále narůstá. Zjistěte, jak tuto síť využívat, abyste nezůstali pozadu.

5. 1. 2018