Blog

market UP 19. 3. 2013 Zpět

Získali jsme licenci k využívání systému Silverpop

Získali jsme licenci k využívání systému Silverpop

Silverpop je jedním z nejpokročilejších nástrojů ke správě e-mailových kampaní. Nabízí monitoring otevření e-mailu, bezkonkurenční rychlost rozesílky, dynamický obsah zprávy a řadu dalších výhod.

Proč jsme zvolili Silverpop?

  • Velkou výhodou profesionální aplikace je dedikovaná IP adresa a spojení se všemi ISP a poskytovateli freemail služeb. Silverpop slibuje minimálně 95,6% doručitelnost e-mailu.
  • Systém je propojen se sociálními sítěmi. Naši klienti tak získají informace o tom, kdo a jakou nabídku nejvíce sdílí a kolik nových zákazníků přivedl.
  • Služba monitoruje, kdy jednotliví příjemci otevřeli zaslaný e-mail. Další sdělení pak pošle ve stejný čas, aby klient dosáhl vyššího open rate.
  • Silverpop se dokáže poučit z předešlých e-mailů. Podle reakce a preferencí příjemce přizpůsobí následující zprávu. Klienti market UP tak získají cenná data o chování klientů.
  • Silverpop aplikace umožňuje individualizovat sdělení až na úroveň registrovaného zákazníka a využít autoresponderu pro automatické zaslání cílené nabídky. To Vám např. umožní, abyste obratem zaslali zákazníkovi, který si ve Vašem eshopu vložil zboží do košíku a nákup nedokončil, zvýhodněnou nabídku na tento výrobek. Zkušenosti uživatelů Silverpopu ukazují, že touto technologií je možné zvýšit konverzi z emailových nabídek o 100-500% a tak maximalizovat tržby z báze stávajících klientů.
  • Vyzkoušejte s námi Silverpop a získáte výborné výsledků Vašich e-mailových kampaní.
Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme oslavili skvělou zprávu. Postoupili jsme do finálního kola Video Innovation prestižní soutěže Google Premier Partner Awards! Nejen …

12. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Prokázáno: V Brand Liftu si s námi nikdo nezadá

Úspěch online marketingových kampaní se většinou měří počtem provedených konverzí. Jak ale měřit kampaně, které jsou cílené na budov…

26. 6. 2017

PPC Novinka: Chytré obsahové kampaně

Ještě jste neslyšeli pojem „Chytré obsahové kampaně“ nebo zkratku „SDC“ ? Pokud ne, tak dávejte pozor, protože s touto novinkou přic…

24. 6. 2017

"Firmy by se měly naučit investovat víc do digitálu," říká nová kreativní ředitelka Hana Gemrotová

MarketUP v květnu přivítal novou posilu. Hana Gemrotová je vůbec první kreativní ředitelka v historii firmy. Jaké to je přesunout se z ATL k…

23. 6. 2017

Archetypy v marketingu III: Nikdo není sám

Chcete u svých zákazníků reagovat na jejich potřebu po blízkosti? Nechte svou značku být jejich archetypálním kamarádem, milencem nebo bavi…

21. 6. 2017