Blog

market UP 19. 3. 2013 Zpět

Získali jsme licenci k využívání systému Silverpop

Získali jsme licenci k využívání systému Silverpop

Silverpop je jedním z nejpokročilejších nástrojů ke správě e-mailových kampaní. Nabízí monitoring otevření e-mailu, bezkonkurenční rychlost rozesílky, dynamický obsah zprávy a řadu dalších výhod.

Proč jsme zvolili Silverpop?

  • Velkou výhodou profesionální aplikace je dedikovaná IP adresa a spojení se všemi ISP a poskytovateli freemail služeb. Silverpop slibuje minimálně 95,6% doručitelnost e-mailu.
  • Systém je propojen se sociálními sítěmi. Naši klienti tak získají informace o tom, kdo a jakou nabídku nejvíce sdílí a kolik nových zákazníků přivedl.
  • Služba monitoruje, kdy jednotliví příjemci otevřeli zaslaný e-mail. Další sdělení pak pošle ve stejný čas, aby klient dosáhl vyššího open rate.
  • Silverpop se dokáže poučit z předešlých e-mailů. Podle reakce a preferencí příjemce přizpůsobí následující zprávu. Klienti market UP tak získají cenná data o chování klientů.
  • Silverpop aplikace umožňuje individualizovat sdělení až na úroveň registrovaného zákazníka a využít autoresponderu pro automatické zaslání cílené nabídky. To Vám např. umožní, abyste obratem zaslali zákazníkovi, který si ve Vašem eshopu vložil zboží do košíku a nákup nedokončil, zvýhodněnou nabídku na tento výrobek. Zkušenosti uživatelů Silverpopu ukazují, že touto technologií je možné zvýšit konverzi z emailových nabídek o 100-500% a tak maximalizovat tržby z báze stávajících klientů.
  • Vyzkoušejte s námi Silverpop a získáte výborné výsledků Vašich e-mailových kampaní.
Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Business snídaně #6 - Digitální marketing jako akcelerátor exportu

Export na zahraniční trhy se zdá na první pohled obtížný. V případě chybného rozhodnutí mohou vzniknout i finanční ztráty. Pokud ale do…

5. 6. 2019

Google Marketing Live 2019: 7 klíčových novinek pro budoucnost onlinu

Pro novinky a inspiraci jsme se v polovině května vypravili do centra San Francisca na globální konferenci Google Marketing Live. Spolu s dalším…

30. 5. 2019

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019