Blog

Eva Řeháková 8. 4. 2015 Zpět

Zajišťujeme online marketing pro Jablotron a Hilti

Zajišťujeme online marketing pro Jablotron a Hilti

Představujeme vám naše nové klienty, společnosti Jablotron a Hilti. Obě významné firmy podporujeme v tvorbě online strategie, realizaci PPC kampaní i dalších online marketingových aktivitách.

Lepší bezpečnost pro nejmenší i seniory

Se společností Jablotron jsme navázali spolupráci hned na několika projektech. Prvním z nich jsou telefony pro seniory, doplněné bezpečnostním náramkem na ruku. Ty zajišťují starším lidem možnost přivolat si okamžitou pomoc, ať jsou kdekoliv. Připravili jsme optimalizaci pro webové stránky www.phone-granny.com a podpořili tím návštěvnost z vyhledávačů.

Za pomocí multikanálových kampaní podporujeme také prodej bezpečnostních alarmů pro nejmenší. Monitor dechu pro kojence nanny.cz hlídá pravidelné dýchání miminka v průběhu celé noci a zajišťuje tím rodičům klidný spánek. 

Společně připravujeme rovněž další projekt na podporu automatizace v domácnostech, rodinných domech i firmách.

Společnost Hilti CEE sází na online marketing s MarketUP

Společnost Hilti je světovým dodavatelem technologií pro stavební průmysl a je zastoupená ve více než 120 zemích. HILTI CEE si zvolilo MarketUP jako dodavatele veškerých online marketingových služeb pro Českou republiku a Slovensko. Jedná se o pilotní projekt online marketingové komunikace značky v rámci Evropy.

Součástí plánované online komunikace jsou i videokampaně na YouTube, které jsme doporučili klientovi po shlédnutí videoobsahu na jeho mezinárodním YouTube kanálu. Hilti má natočena skvělá videa která mají velký potenciál zaujmout jejich potenciální zákazníky. Podívejte se na jedno z nich a posuďte sami.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP newsletter | DUBEN

Jaké zdroje sledovat, abyste se neztratili na sociálních sítích? V newsletteru radíme také, jak psát články pro lidi a roboty nebo jak reago…

28. 4. 2017

Chcete, aby váš obsah prodával? Proveďte zákazníky Content Funnelem

Jak tvořit úspěšný content, který zasáhne zákazníky v různých fázích nákupního procesu? Marketingové úsilí pomáhá znásobit takzva…

22. 4. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na sociální sítě

V každé profesi je důležité se celý život vzdělávat. V online marketingu to ale platí dvojnásob. Ne-li několikanásob. Vyvíjejí se toti…

19. 4. 2017

Už druhý rok na Digijobs. Lovíme talenty nejen na fotbálek!

Jelikož se nám na loňském veletrhu práce v online marketingu Digijobs podařilo ulovit dva nové kolegy, nesmíme samozřejmě chybět ani letos.…

17. 4. 2017

Archetypy v marketingu I: Využijte jejich sílu ve prospěch své značky

V marketingu lze uplatňovat nejrůznější strategie. Jednou z klíčových, avšak méně známých, je strategie marketingových archetypů. Co to…

13. 4. 2017

Zlepšete své články o 99 %. Pište pro lidi i roboty

Psaní online článků je tak trochu alchymie. Copywriterovi nestačí myslet na to, aby se článek líbil čtenářům. O tom, jestli vyběhne na p…

8. 4. 2017