Blog

Michal Vrtiška 11. 8. 2016 Zpět

Zajišťujeme digitální komunikaci značky Sephora i podporu nového e-shopu

Zajišťujeme digitální komunikaci značky Sephora i podporu nového e-shopu

Parfumerie Sephora hledala nejlepšího kandidáta, který zajistí výborný výkon nového e-shopu a zastřeší celkovou digitální komunikaci značky v České republice a později i na Slovensku. Díky vítězství v tenderu můžeme navázat na úspěšnou spolupráci se značkou Sephora.

S parfumerií Sephora spolupracujeme již od jara 2014. Vždy se ale jednalo o samostatné digitální kampaně na podporu různých kosmetických značek, nebo pro speciální příležitosti, jako byly Týden vůní a vánoční kampaň.

Tentokrát však hledala Sephora dlouhodobého partnera pro kompletní online komunikaci značky a budování návštěvnosti připravovaného e-shopu. Od března do června tohoto roku předkládaly digitální a kreativní agentury oslovené společností Sephora své návrhy ve dvoukolovém výběrovém řízení. V konkurenci předních digitálních agentur se nám podařilo představit nejlépe propracovanou komunikační strategii, s parfumerií Sephora jsme se proto dohodli na pokračování a rozšíření spolupráce.

NAKUPUJTE KRÁSU ONLINE

Síť parfumerií Sephora provozuje e-shopy již v celé řadě zemí kde působí. V České republice najdete parfumerie hned v 7 velkých městech, v Praze má Sephora dokonce 13 poboček. Nyní si zákazníci mohou nakoupit  produkty přímo online. Sephora tak je svým zákazníkům ještě dostupnější. A kromě toho snadno provedete nákup nejen na počítači, ale i na telefonu či tabletu díky mobilní verzi internetového obchodu.

SHOP, PLAY & SHARE

E-shop nabízí něco nového a hravějšího, než jsme na českém trhu zvyklí - spojuje online nákup se zábavou, zážitkem a hrou.  Jeho oficiální spuštění proběhlo ve středu 27. července 2016 a hned v prvních dnech zaznamenal web www.sephora.cz rapidní nárůst návštěvnosti, která stoupla z 2 000 na 15 000 návštěv!

INTERAKTIVNÍ „THE BEAUTY BOARD“

Společně s internetovým obchodem Sephora je spuštěna pro české uživatele i inspirativní sekce The Beauty Board, která buduje silnou komunitu krásy po celém světě.

Uživatelé zde jednoduše nahrají fotografii a označí produkt, který použili. Fotografie jsou navzájem propojené s produkty a návštěvníci je mohou podle libosti hodnotit, což působí jako přirozený stimul k nákupu a také jako autentická recenze.

DIGITÁLNÍ KOMUNIKAČNÍ KAMPAŇ

Naše dlouhodobá digitální kampaň je zaměřena na  propagaci nového e-shopu, podporu návštěvnosti na prodejnách a posílení povědomí o parfumerii Sephora. Cílem je rozšířit povědomí o nabídce a službách Sephora mezi stávající a nové zákazníky v Česku.

Komunikační strategie zahrnuje rozsáhlé kampaně ve vyhledávačích, displejové kampaně v obsahových sítích Seznam a Google, pokročilý retargeting včetně dynamického obsahu, video kampaně na YouTube, kampaně na sociálních sítích Facebook a Instagram a další formy digitální reklamy. Zajišťujeme rovněž digitální produkci, ve které vycházíme z globálního konceptu kreativy využívaným společností Sephora po celém světě.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Business snídaně #6 - Digitální marketing jako akcelerátor exportu

Export na zahraniční trhy se zdá na první pohled obtížný. V případě chybného rozhodnutí mohou vzniknout i finanční ztráty. Pokud ale do…

5. 6. 2019

Google Marketing Live 2019: 7 klíčových novinek pro budoucnost onlinu

Pro novinky a inspiraci jsme se v polovině května vypravili do centra San Francisca na globální konferenci Google Marketing Live. Spolu s dalším…

30. 5. 2019

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019