Blog

Michal Vrtiška 11. 8. 2016 Zpět

Zajišťujeme digitální komunikaci značky Sephora i podporu nového e-shopu

Zajišťujeme digitální komunikaci značky Sephora i podporu nového e-shopu

Parfumerie Sephora hledala nejlepšího kandidáta, který zajistí výborný výkon nového e-shopu a zastřeší celkovou digitální komunikaci značky v České republice a později i na Slovensku. Díky vítězství v tenderu můžeme navázat na úspěšnou spolupráci se značkou Sephora.

S parfumerií Sephora spolupracujeme již od jara 2014. Vždy se ale jednalo o samostatné digitální kampaně na podporu různých kosmetických značek, nebo pro speciální příležitosti, jako byly Týden vůní a vánoční kampaň.

Tentokrát však hledala Sephora dlouhodobého partnera pro kompletní online komunikaci značky a budování návštěvnosti připravovaného e-shopu. Od března do června tohoto roku předkládaly digitální a kreativní agentury oslovené společností Sephora své návrhy ve dvoukolovém výběrovém řízení. V konkurenci předních digitálních agentur se nám podařilo představit nejlépe propracovanou komunikační strategii, s parfumerií Sephora jsme se proto dohodli na pokračování a rozšíření spolupráce.

NAKUPUJTE KRÁSU ONLINE

Síť parfumerií Sephora provozuje e-shopy již v celé řadě zemí kde působí. V České republice najdete parfumerie hned v 7 velkých městech, v Praze má Sephora dokonce 13 poboček. Nyní si zákazníci mohou nakoupit  produkty přímo online. Sephora tak je svým zákazníkům ještě dostupnější. A kromě toho snadno provedete nákup nejen na počítači, ale i na telefonu či tabletu díky mobilní verzi internetového obchodu.

SHOP, PLAY & SHARE

E-shop nabízí něco nového a hravějšího, než jsme na českém trhu zvyklí - spojuje online nákup se zábavou, zážitkem a hrou.  Jeho oficiální spuštění proběhlo ve středu 27. července 2016 a hned v prvních dnech zaznamenal web www.sephora.cz rapidní nárůst návštěvnosti, která stoupla z 2 000 na 15 000 návštěv!

INTERAKTIVNÍ „THE BEAUTY BOARD“

Společně s internetovým obchodem Sephora je spuštěna pro české uživatele i inspirativní sekce The Beauty Board, která buduje silnou komunitu krásy po celém světě.

Uživatelé zde jednoduše nahrají fotografii a označí produkt, který použili. Fotografie jsou navzájem propojené s produkty a návštěvníci je mohou podle libosti hodnotit, což působí jako přirozený stimul k nákupu a také jako autentická recenze.

DIGITÁLNÍ KOMUNIKAČNÍ KAMPAŇ

Naše dlouhodobá digitální kampaň je zaměřena na  propagaci nového e-shopu, podporu návštěvnosti na prodejnách a posílení povědomí o parfumerii Sephora. Cílem je rozšířit povědomí o nabídce a službách Sephora mezi stávající a nové zákazníky v Česku.

Komunikační strategie zahrnuje rozsáhlé kampaně ve vyhledávačích, displejové kampaně v obsahových sítích Seznam a Google, pokročilý retargeting včetně dynamického obsahu, video kampaně na YouTube, kampaně na sociálních sítích Facebook a Instagram a další formy digitální reklamy. Zajišťujeme rovněž digitální produkci, ve které vycházíme z globálního konceptu kreativy využívaným společností Sephora po celém světě.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Jak vypadá nejlepší titulek? Neuvěříte svým očím!

Píšete opravdu zajímavé texty na váš blog? Sdílíte je na sociálních sítích? A přesto máte minimum přečtení? Pak je dost pravděpodobn…

20. 2. 2017

Získejte si srdce zákazníka. I o tom byl Retail Summit 2017

Konference Retail Summit se účastníme pravidelně a ani letošní rok nebyl výjimkou. Největší událost svého druhu ve Střední Evropě pro o…

14. 2. 2017

Nový loterijní zákon. Revoluce pro spotřebitelské soutěže?

Od prvního ledna začal platit nový loterijní zákon. Zatímco do oblasti hazardních her přináší spoustu omezení, spotřebitelské soutěže …

9. 2. 2017

Žít, pracovat, cestovat. Jak začal můj půlroční „homeoffice“ v Asii

Spousta lidí z online světa dnes cestuje a pracuje ze zahraničí. Ujal se pro ně pojem „digitální nomádi“ a jedná se především o freela…

6. 2. 2017

Reklama v online videu a na sociálních sítích předběhne do roku 2020 rádio i tisk

Reklamní svět se rychle mění. To, co platilo dnes, nemusí platit zítra a nejspíš už vůbec nebude platit pozítří. Dokazuje to i poslední …

3. 2. 2017

Novinky, které jsme přivezli z Google Partner Summitu, zaujaly média

V listopadu jsme měli tu čest zúčastnit se globálního Google Partner Summitu v centru San Francisca. Marketingové magazíny zaujal článek na …

27. 1. 2017