Blog

Michal Vrtiška 11. 8. 2016 Zpět

Zajišťujeme digitální komunikaci značky Sephora i podporu nového e-shopu

Zajišťujeme digitální komunikaci značky Sephora i podporu nového e-shopu

Parfumerie Sephora hledala nejlepšího kandidáta, který zajistí výborný výkon nového e-shopu a zastřeší celkovou digitální komunikaci značky v České republice a později i na Slovensku. Díky vítězství v tenderu můžeme navázat na úspěšnou spolupráci se značkou Sephora.

S parfumerií Sephora spolupracujeme již od jara 2014. Vždy se ale jednalo o samostatné digitální kampaně na podporu různých kosmetických značek, nebo pro speciální příležitosti, jako byly Týden vůní a vánoční kampaň.

Tentokrát však hledala Sephora dlouhodobého partnera pro kompletní online komunikaci značky a budování návštěvnosti připravovaného e-shopu. Od března do června tohoto roku předkládaly digitální a kreativní agentury oslovené společností Sephora své návrhy ve dvoukolovém výběrovém řízení. V konkurenci předních digitálních agentur se nám podařilo představit nejlépe propracovanou komunikační strategii, s parfumerií Sephora jsme se proto dohodli na pokračování a rozšíření spolupráce.

NAKUPUJTE KRÁSU ONLINE

Síť parfumerií Sephora provozuje e-shopy již v celé řadě zemí kde působí. V České republice najdete parfumerie hned v 7 velkých městech, v Praze má Sephora dokonce 13 poboček. Nyní si zákazníci mohou nakoupit  produkty přímo online. Sephora tak je svým zákazníkům ještě dostupnější. A kromě toho snadno provedete nákup nejen na počítači, ale i na telefonu či tabletu díky mobilní verzi internetového obchodu.

SHOP, PLAY & SHARE

E-shop nabízí něco nového a hravějšího, než jsme na českém trhu zvyklí - spojuje online nákup se zábavou, zážitkem a hrou.  Jeho oficiální spuštění proběhlo ve středu 27. července 2016 a hned v prvních dnech zaznamenal web www.sephora.cz rapidní nárůst návštěvnosti, která stoupla z 2 000 na 15 000 návštěv!

INTERAKTIVNÍ „THE BEAUTY BOARD“

Společně s internetovým obchodem Sephora je spuštěna pro české uživatele i inspirativní sekce The Beauty Board, která buduje silnou komunitu krásy po celém světě.

Uživatelé zde jednoduše nahrají fotografii a označí produkt, který použili. Fotografie jsou navzájem propojené s produkty a návštěvníci je mohou podle libosti hodnotit, což působí jako přirozený stimul k nákupu a také jako autentická recenze.

DIGITÁLNÍ KOMUNIKAČNÍ KAMPAŇ

Naše dlouhodobá digitální kampaň je zaměřena na  propagaci nového e-shopu, podporu návštěvnosti na prodejnách a posílení povědomí o parfumerii Sephora. Cílem je rozšířit povědomí o nabídce a službách Sephora mezi stávající a nové zákazníky v Česku.

Komunikační strategie zahrnuje rozsáhlé kampaně ve vyhledávačích, displejové kampaně v obsahových sítích Seznam a Google, pokročilý retargeting včetně dynamického obsahu, video kampaně na YouTube, kampaně na sociálních sítích Facebook a Instagram a další formy digitální reklamy. Zajišťujeme rovněž digitální produkci, ve které vycházíme z globálního konceptu kreativy využívaným společností Sephora po celém světě.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Druhý teambuilding v roce 2017: 60 km v nohách

Na druhý letošní teambulding jsme společně vyrazili směr Jizerské hory, kde nás čekaly 2 dny zábavy i vyčerpání. Zajezdili jsme si v Sing…

27. 5. 2017

MarketUP Academy: Zeptali jsme se, jak se účastníkům líbilo

První MarketUP Academy se blíží ke konci. Účastníci mají za sebou 9 workshopů a právě teď je čeká poslední krok. Zatím jsme se zeptali…

25. 5. 2017

Autorespondery v e-mail marketingu: Jak je využít ke zvýšení prodeje?

V e-mail marketingu existují různé typy e-mailů. Klasické prodejní e-maily, pravidelné newslettery, pozvánky k akci a další. Velice úspěš…

25. 5. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na PPC

Online marketing vás láká a chcete se naučit nastavovat PPC kampaně? Nebo jste v této sféře už mazáci a jenom hledáte další zdroje, kter…

22. 5. 2017

Zapomeňte na sbírání Liků. Revoluční novinky přímo od zdroje z Facebooku

Na konci dubna se konalo další MarketUP Inspirativní setkání a pro všechny zúčastněné to byla skutečně ojedinělá událost. Hostem totiž…

19. 5. 2017

Archetypy v marketingu II: Touha po mistrovství a změně

Už naposledy jsme se začali bavit o archetypech v marketingu a jak lze s jejich pomocí dosáhnout konzistentní brandové identity. V archetypech j…

17. 5. 2017