Blog

Miroslav Král 10. 5. 2013 Zpět

Zahájili jsme spolupráci s Adform

Zahájili jsme spolupráci s Adform

Od května využíváme platformu Adform, jeden z nejmodernějších nástrojů pro online reklamu. V jednom prostředí umožňuje plánování a nákup médií, optimalizaci kampaní a jejich reporting. Přesným cílením na uživatele internetu podle jeho zájmů zvyšuje výkonnost a návratnost marketingových investic o desítky až stovky procent.

Pro spolupráci se společností Adform jsme se rozhodli za účelem zvýšení účinnosti marketingových a prodejních kampaní našich klientů. Platformu této dánské společnosti s mezinárodní působností využívají v České republice např. Vodafone, Slevomat a velké mediání agentury. Klienti dosahují aplikací nástrojů Adform zvýšení konverze kampaní až o 400 %.

Platforma Adform usnadňuje plánování a nákup médií, optimalizaci kampaní a rozsáhlý reporting.

Mezi její hlavní výhody patří:

  • přesné cílení podle chování potenciálních zákazníků internetu a jejich zájmů až na úroveň konkrétního uživatele
  • pokročilá optimalizace kampaní v reálném čase (na % konverze, výši objednávky, náklady na konverzi apod.)
  • realizace kampaní pro různá zařízení - PC, tablety, smartphony
  • úspora nákladů na média

Adform využívá tyto technlogie:

  • RTB (Real -Time Bidding) - automatizovaný nákup zobrazení reklamy konkrétním uživatelům v médiích, kde se pohybují, a to včetně prémiových portálů. Cenu si stanovuje inzerent dle hodnoty konkrétního uživatele.
  • Dynamic Creative Optimisation - zobrazování relevantního obsahu reklamy dle chování uživatele - např. podle toho, co si prohlédl na webu inzerenta, na co klikl, co si zakoupil  
  • Rich media - dostupnost desítek různých formátů grafické reklamy včetně videa 

S kompletním představením systému Adform se můžete seznámit zde. Stručné shrnutí výhod této platformy můžete shlédnout na videu níže.

Why is display advertising such a drag? from adform on Vimeo.

Vyzkoušejte s námi Adform a budete překvapeni výkonem vašich marketingových a prodejních kampaní!

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP newsletter | LISTOPAD

Víme, co chystá Google pro rok 2017! Jako jediní zástupci Česka a Slovenska jsme byli pozváni na Google Partner Summit v Kalifornii. Přináší…

30. 11. 2016

MarketUP produkuje velmi úspěšná videa pro YouTube kampaně

Po několika letech zkušeností s návrhem a realizací mnoha Youtube kampaní, zejména pro velké TV inzerenty, jsme letos přistoupili k produkci …

30. 11. 2016

Co chystá Google pro rok 2017? Více, než si umíte představit

Druhý týden v listopadu se konal v legendárním hotelu Westin St. Francis v centru San Francisca globální Google Partner Summit. Významné udál…

30. 11. 2016

Jak navrhnout nejproklikávanější CTA tlačítko? Máme 6 tipů

Nefungují vám tlačítka s výzvou k akci? Vyzkoušejte 6 tipů z portálu Really Good Emails, které vám mohou pomoci zvýšit traffic z newslette…

28. 11. 2016

Připravili jsme workshopy pro účastníky programu Digisemestr

V MarketUP jsme se zapojili do vzdělávací akce Digisemestr, jediného studijního programu v ČR, zaměřeného výhradně na digitální marketing…

28. 11. 2016

EMEA Performance Summit 2016: Jaké produktové novinky představil Google v Dublinu?

Jako Premier Partner Google jsme dostali pozvánku na dvoudenní konferenci Google EMEA Performance Summit. Do Dublinu se za MarketUP vydal Project Ma…

23. 11. 2016