Blog

Miroslav Král 10. 5. 2013 Zpět

Zahájili jsme spolupráci s Adform

Zahájili jsme spolupráci s Adform

Od května využíváme platformu Adform, jeden z nejmodernějších nástrojů pro online reklamu. V jednom prostředí umožňuje plánování a nákup médií, optimalizaci kampaní a jejich reporting. Přesným cílením na uživatele internetu podle jeho zájmů zvyšuje výkonnost a návratnost marketingových investic o desítky až stovky procent.

Pro spolupráci se společností Adform jsme se rozhodli za účelem zvýšení účinnosti marketingových a prodejních kampaní našich klientů. Platformu této dánské společnosti s mezinárodní působností využívají v České republice např. Vodafone, Slevomat a velké mediání agentury. Klienti dosahují aplikací nástrojů Adform zvýšení konverze kampaní až o 400 %.

Platforma Adform usnadňuje plánování a nákup médií, optimalizaci kampaní a rozsáhlý reporting.

Mezi její hlavní výhody patří:

  • přesné cílení podle chování potenciálních zákazníků internetu a jejich zájmů až na úroveň konkrétního uživatele
  • pokročilá optimalizace kampaní v reálném čase (na % konverze, výši objednávky, náklady na konverzi apod.)
  • realizace kampaní pro různá zařízení - PC, tablety, smartphony
  • úspora nákladů na média

Adform využívá tyto technlogie:

  • RTB (Real -Time Bidding) - automatizovaný nákup zobrazení reklamy konkrétním uživatelům v médiích, kde se pohybují, a to včetně prémiových portálů. Cenu si stanovuje inzerent dle hodnoty konkrétního uživatele.
  • Dynamic Creative Optimisation - zobrazování relevantního obsahu reklamy dle chování uživatele - např. podle toho, co si prohlédl na webu inzerenta, na co klikl, co si zakoupil  
  • Rich media - dostupnost desítek různých formátů grafické reklamy včetně videa 

S kompletním představením systému Adform se můžete seznámit zde. Stručné shrnutí výhod této platformy můžete shlédnout na videu níže.

Why is display advertising such a drag? from adform on Vimeo.

Vyzkoušejte s námi Adform a budete překvapeni výkonem vašich marketingových a prodejních kampaní!

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Až 10 fotek v 1 postu. Čtěte i o dalších novinkách na Instagramu

Instagram v březnu přinesl hned dvě velké novinky. Odteď můžete vyprávět svůj příběh prostřednictvím slideshow a reklamu cílit ve Stor…

20. 3. 2017

Nečekaná čísla od Googlu: 76 % lidí zamíří po průzkumu na mobilu rovnou do obchodu

Důležitost mobilních telefonů v nákupním procesu je v marketingových kruzích už nějakou dobu diskutovaným tématem. Google však nyní pře…

15. 3. 2017

Online marketing: Jak pomáhá maloobchodním řetězcům zvýšit prodeje?

Online marketing už dávno není efektivním prodejním kanálem pouze pro zboží dlouhodobé spotřeby. Nejnovější studie maloobchodních sítí…

14. 3. 2017

Youtube startuje vlastní televizi. Jaké možnosti inzerce nabídne?

Před nedávnem představil YouTube novou sociální síť „Backstage“, nyní chystá další velký projekt. Jedná se o streamovací službu You…

7. 3. 2017

První teambuilding v roce 2017: Jeli jsme si zalyžovat a zdolali Velkou Deštnou

Každý tým potřebuje dobít baterky, stmelit kolektiv díky všedním i nevšedním zážitkům a načerpat novou energii, která se promění v da…

1. 3. 2017

Chystáme MarketUP Academy, sérii vzdělávacích workshopů

V MarketUP jsme se rozhodli uspořádat vlastní studijní program, díky němuž bychom rádi získali do svých řad nové online marketingové nad…

26. 2. 2017