Blog

Martin Peška 19. 8. 2015 Zpět

YouTube zrušil anotace. Odkazy z videa plně nahradily karty

YouTube zrušil anotace. Odkazy z videa plně nahradily karty

YouTube zrušil tradiční anotace, které umožňovaly v průběhu videa zobrazovat poznámky s odkazy. Plně je nahradily speciální karty, které přinášejí možnost interakce i na mobilních zařízeních.

Karty mohou během videa zobrazit doplňující informace a produkty. Jsou uživatelsky přívětivější než anotace. Jejich nespornou výhodou a jedním z hlavních důvodů, proč byly vytvořeny, je funkčnost na mobilních zařízeních.

Karty lze používat jako odkazy na webové stránky, návštěvníky však můžete směrovat také na jednotlivá videa či na seznamy videí, produkty a služby nebo dokonce na fundraisingové aktivity. Mají jednotný design, divák uvidí stejně jako u poznámek vaše odkazy přímo ve videu.

Odkazy již využíváme například u našeho klienta Esthé, což můžete vidět v následujícím videu:

Do karet můžete vkládat vlastní obrázky nebo vybrat jeden z obrázků webu, které vám YouTube navrhne. Povolené jsou formáty JPG, GIF nebo PNG, nesmí být větší než 5 MB a budou oříznuty do tvaru čtverce. Do jednoho videa je možné vložit až 5 karet, které je možné kdykoliv upravit.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Příležitosti a výzvy vertikálního videa

Ačkoliv je lidský zrak z podstaty horizontální a oči máme vedle sebe, za aktuálním boomem vertikálního videa stojí ještě silnější lids…

13. 11. 2018

Vítáme nové klienty BILLA, T-Mobile, Modrá Pyramida a Moser

5. 11. 2018

Je nám 8 let!

1. 11. 2018

Plánujte exportovat do zahraničí? Nyní je to snadnější, než byste čekali

Pro mnoho firem je expanze do zahraničí jeden ze způsobů, jak dále růst a získat nové trhy pro své výrobky a služby. Některé start-upy v …

25. 10. 2018

V MarketUP jsme měli hosty z Thunderbird School of Global Management

MarketUP se zařadil mezi významné společnosti, které navštívili studenti exekutivních programů americké univerzity Thunderbird.

20. 10. 2018

Jsme finalisté Google Premier Partner Awards - podruhé v řadě

10. 9. 2018