Blog

Aleš Vávra 6. 8. 2013 Zpět

Vyzrajte na Google Adwords a využijte filtr Oblasti pod okrajem

Vyzrajte na Google Adwords a využijte filtr Oblasti pod okrajem

Budujete povědomí o značce pomocí bannerové kampaně v obsahové síti AdWords? Určitě je pro vás v tomto případě velmi důležité cílení. Na začátku každé bannerové kampaně všichni marketéři plánují, kde se mají bannery zobrazovat. Ale kde se vyplatí je NEzobrazovat?

V bannerových kampaních můžete zvolit weby, kde se bannery nebudou zobrazovat nebo lze také zvolit, na jaká klíčová slova se uživatelům zobrazí. Možnosti vyloučení je v AdWords více než dost. Často opomíjeným vylučovacím filtrem je však vyloučení z kategorií, které obsahuje zajímavou funkci. Jedná se o oblasti „pod okrajem“, části webových stránek, které se zákazníkům zobrazí až poté, co posunou prohlíženou stránku dolů.

AdWords vychází ze statistických údajů a považuje reklamu za skutečnou reklamu nad okrajem pouze tehdy, pokud je zobrazena celá na obrazovce při načítání okna prohlížeče. Pokud vyloučíte oblast pod okrajem, zřejmě dojde ke snížení zobrazení, proto bude třeba navýšit rozpočty, aby se bannery zobrazovaly na co nejlepších pozicích.

Podívejte se na rychlý návod, jak na to:

  • Klikněte na kartu Kampaně.
  • Vyberte kampaň ze seznamu.
  • Klikněte na kartu Reklamní síť.
  • Přejděte na konec stránky a klikněte na odkaz Vyloučení.
  • Klikněte na kartu Kategorie.
  • V části Úroveň kampaně klikněte na tlačítko Přidat vyloučení.
  • Zaškrtněte políčko Pod okrajem a uložte.

Nezapomeňte, že nejdůležitější je samotné testování a individuální přístup. Sledujte CRT v kategorii „pod okrajem“ a kolik konverzí pochází z této kategorie. Pozor dávejte i na cenu. V případě velmi nízké ceny za proklik a vysokého konverzního poměru není třeba „pod okrajem“ vylučovat.

Podrobnější návod najdete v nápovědě AdWords ZDE nebo v tomto videu.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Příležitosti a výzvy vertikálního videa

Ačkoliv je lidský zrak z podstaty horizontální a oči máme vedle sebe, za aktuálním boomem vertikálního videa stojí ještě silnější lids…

13. 11. 2018

Vítáme nové klienty BILLA, T-Mobile, Modrá Pyramida a Moser

5. 11. 2018

Je nám 8 let!

1. 11. 2018

Plánujte exportovat do zahraničí? Nyní je to snadnější, než byste čekali

Pro mnoho firem je expanze do zahraničí jeden ze způsobů, jak dále růst a získat nové trhy pro své výrobky a služby. Některé start-upy v …

25. 10. 2018

V MarketUP jsme měli hosty z Thunderbird School of Global Management

MarketUP se zařadil mezi významné společnosti, které navštívili studenti exekutivních programů americké univerzity Thunderbird.

20. 10. 2018

Jsme finalisté Google Premier Partner Awards - podruhé v řadě

10. 9. 2018