Blog

Aleš Vávra 6. 8. 2013 Zpět

Vyzrajte na Google Adwords a využijte filtr Oblasti pod okrajem

Vyzrajte na Google Adwords a využijte filtr Oblasti pod okrajem

Budujete povědomí o značce pomocí bannerové kampaně v obsahové síti AdWords? Určitě je pro vás v tomto případě velmi důležité cílení. Na začátku každé bannerové kampaně všichni marketéři plánují, kde se mají bannery zobrazovat. Ale kde se vyplatí je NEzobrazovat?

V bannerových kampaních můžete zvolit weby, kde se bannery nebudou zobrazovat nebo lze také zvolit, na jaká klíčová slova se uživatelům zobrazí. Možnosti vyloučení je v AdWords více než dost. Často opomíjeným vylučovacím filtrem je však vyloučení z kategorií, které obsahuje zajímavou funkci. Jedná se o oblasti „pod okrajem“, části webových stránek, které se zákazníkům zobrazí až poté, co posunou prohlíženou stránku dolů.

AdWords vychází ze statistických údajů a považuje reklamu za skutečnou reklamu nad okrajem pouze tehdy, pokud je zobrazena celá na obrazovce při načítání okna prohlížeče. Pokud vyloučíte oblast pod okrajem, zřejmě dojde ke snížení zobrazení, proto bude třeba navýšit rozpočty, aby se bannery zobrazovaly na co nejlepších pozicích.

Podívejte se na rychlý návod, jak na to:

  • Klikněte na kartu Kampaně.
  • Vyberte kampaň ze seznamu.
  • Klikněte na kartu Reklamní síť.
  • Přejděte na konec stránky a klikněte na odkaz Vyloučení.
  • Klikněte na kartu Kategorie.
  • V části Úroveň kampaně klikněte na tlačítko Přidat vyloučení.
  • Zaškrtněte políčko Pod okrajem a uložte.

Nezapomeňte, že nejdůležitější je samotné testování a individuální přístup. Sledujte CRT v kategorii „pod okrajem“ a kolik konverzí pochází z této kategorie. Pozor dávejte i na cenu. V případě velmi nízké ceny za proklik a vysokého konverzního poměru není třeba „pod okrajem“ vylučovat.

Podrobnější návod najdete v nápovědě AdWords ZDE nebo v tomto videu.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Až 10 fotek v 1 postu. Čtěte i o dalších novinkách na Instagramu

Instagram v březnu přinesl hned dvě velké novinky. Odteď můžete vyprávět svůj příběh prostřednictvím slideshow a reklamu cílit ve Stor…

20. 3. 2017

Nečekaná čísla od Googlu: 76 % lidí zamíří po průzkumu na mobilu rovnou do obchodu

Důležitost mobilních telefonů v nákupním procesu je v marketingových kruzích už nějakou dobu diskutovaným tématem. Google však nyní pře…

15. 3. 2017

Online marketing: Jak pomáhá maloobchodním řetězcům zvýšit prodeje?

Online marketing už dávno není efektivním prodejním kanálem pouze pro zboží dlouhodobé spotřeby. Nejnovější studie maloobchodních sítí…

14. 3. 2017

Youtube startuje vlastní televizi. Jaké možnosti inzerce nabídne?

Před nedávnem představil YouTube novou sociální síť „Backstage“, nyní chystá další velký projekt. Jedná se o streamovací službu You…

7. 3. 2017

První teambuilding v roce 2017: Jeli jsme si zalyžovat a zdolali Velkou Deštnou

Každý tým potřebuje dobít baterky, stmelit kolektiv díky všedním i nevšedním zážitkům a načerpat novou energii, která se promění v da…

1. 3. 2017

Chystáme MarketUP Academy, sérii vzdělávacích workshopů

V MarketUP jsme se rozhodli uspořádat vlastní studijní program, díky němuž bychom rádi získali do svých řad nové online marketingové nad…

26. 2. 2017