Blog

Aleš Vávra 6. 8. 2013 Zpět

Vyzrajte na Google Adwords a využijte filtr Oblasti pod okrajem

Vyzrajte na Google Adwords a využijte filtr Oblasti pod okrajem

Budujete povědomí o značce pomocí bannerové kampaně v obsahové síti AdWords? Určitě je pro vás v tomto případě velmi důležité cílení. Na začátku každé bannerové kampaně všichni marketéři plánují, kde se mají bannery zobrazovat. Ale kde se vyplatí je NEzobrazovat?

V bannerových kampaních můžete zvolit weby, kde se bannery nebudou zobrazovat nebo lze také zvolit, na jaká klíčová slova se uživatelům zobrazí. Možnosti vyloučení je v AdWords více než dost. Často opomíjeným vylučovacím filtrem je však vyloučení z kategorií, které obsahuje zajímavou funkci. Jedná se o oblasti „pod okrajem“, části webových stránek, které se zákazníkům zobrazí až poté, co posunou prohlíženou stránku dolů.

AdWords vychází ze statistických údajů a považuje reklamu za skutečnou reklamu nad okrajem pouze tehdy, pokud je zobrazena celá na obrazovce při načítání okna prohlížeče. Pokud vyloučíte oblast pod okrajem, zřejmě dojde ke snížení zobrazení, proto bude třeba navýšit rozpočty, aby se bannery zobrazovaly na co nejlepších pozicích.

Podívejte se na rychlý návod, jak na to:

  • Klikněte na kartu Kampaně.
  • Vyberte kampaň ze seznamu.
  • Klikněte na kartu Reklamní síť.
  • Přejděte na konec stránky a klikněte na odkaz Vyloučení.
  • Klikněte na kartu Kategorie.
  • V části Úroveň kampaně klikněte na tlačítko Přidat vyloučení.
  • Zaškrtněte políčko Pod okrajem a uložte.

Nezapomeňte, že nejdůležitější je samotné testování a individuální přístup. Sledujte CRT v kategorii „pod okrajem“ a kolik konverzí pochází z této kategorie. Pozor dávejte i na cenu. V případě velmi nízké ceny za proklik a vysokého konverzního poměru není třeba „pod okrajem“ vylučovat.

Podrobnější návod najdete v nápovědě AdWords ZDE nebo v tomto videu.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Posilujeme tým o Martinu, Léňu a Martina!

S novými posilami jako kdyby se v poslední době roztrhl pytel a tak v týmu vítáme další tři lidi, Martinu, Léňu a EmJaye. S jejich pomocí …

25. 7. 2017

Archetypy v marketingu IV: Dosáhněte stability a řádu

Zaujal vás náš seriál o archetypech v marketingu? Máme pro vás další díl, který tentokrát řeší potřebu najít a vytvořit ve světě ř…

14. 7. 2017

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme obdrželi skvělou zprávu. Postoupili jsme do dalšího kola globální soutěže Google Premier Partner Awards v kategorii Video Innovatio…

12. 7. 2017

4 taktiky, které pomohou prodat vaše produkty či služby

Konečně jste provedli potenciální zákazníky trychtýřem a můžete začít prodávat. Ve třetí fázi máte dva hlavní úkoly (a několik ved…

5. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Třetí letošní teambuilding: MarketUP na vodě

Ne že by se tým MarketUP v našich kancelářích začínal nudit, ale už to chtělo využít teplého červnového počasí a vyrazit ven. MarketU…

27. 6. 2017