Blog

Aleš Vávra 6. 8. 2013 Zpět

Vyzrajte na Google Adwords a využijte filtr Oblasti pod okrajem

Vyzrajte na Google Adwords a využijte filtr Oblasti pod okrajem

Budujete povědomí o značce pomocí bannerové kampaně v obsahové síti AdWords? Určitě je pro vás v tomto případě velmi důležité cílení. Na začátku každé bannerové kampaně všichni marketéři plánují, kde se mají bannery zobrazovat. Ale kde se vyplatí je NEzobrazovat?

V bannerových kampaních můžete zvolit weby, kde se bannery nebudou zobrazovat nebo lze také zvolit, na jaká klíčová slova se uživatelům zobrazí. Možnosti vyloučení je v AdWords více než dost. Často opomíjeným vylučovacím filtrem je však vyloučení z kategorií, které obsahuje zajímavou funkci. Jedná se o oblasti „pod okrajem“, části webových stránek, které se zákazníkům zobrazí až poté, co posunou prohlíženou stránku dolů.

AdWords vychází ze statistických údajů a považuje reklamu za skutečnou reklamu nad okrajem pouze tehdy, pokud je zobrazena celá na obrazovce při načítání okna prohlížeče. Pokud vyloučíte oblast pod okrajem, zřejmě dojde ke snížení zobrazení, proto bude třeba navýšit rozpočty, aby se bannery zobrazovaly na co nejlepších pozicích.

Podívejte se na rychlý návod, jak na to:

  • Klikněte na kartu Kampaně.
  • Vyberte kampaň ze seznamu.
  • Klikněte na kartu Reklamní síť.
  • Přejděte na konec stránky a klikněte na odkaz Vyloučení.
  • Klikněte na kartu Kategorie.
  • V části Úroveň kampaně klikněte na tlačítko Přidat vyloučení.
  • Zaškrtněte políčko Pod okrajem a uložte.

Nezapomeňte, že nejdůležitější je samotné testování a individuální přístup. Sledujte CRT v kategorii „pod okrajem“ a kolik konverzí pochází z této kategorie. Pozor dávejte i na cenu. V případě velmi nízké ceny za proklik a vysokého konverzního poměru není třeba „pod okrajem“ vylučovat.

Podrobnější návod najdete v nápovědě AdWords ZDE nebo v tomto videu.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP newsletter | DUBEN

Jaké zdroje sledovat, abyste se neztratili na sociálních sítích? V newsletteru radíme také, jak psát články pro lidi a roboty nebo jak reago…

28. 4. 2017

Chcete, aby váš obsah prodával? Proveďte zákazníky Content Funnelem

Jak tvořit úspěšný content, který zasáhne zákazníky v různých fázích nákupního procesu? Marketingové úsilí pomáhá znásobit takzva…

22. 4. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na sociální sítě

V každé profesi je důležité se celý život vzdělávat. V online marketingu to ale platí dvojnásob. Ne-li několikanásob. Vyvíjejí se toti…

19. 4. 2017

Už druhý rok na Digijobs. Lovíme talenty nejen na fotbálek!

Jelikož se nám na loňském veletrhu práce v online marketingu Digijobs podařilo ulovit dva nové kolegy, nesmíme samozřejmě chybět ani letos.…

17. 4. 2017

Archetypy v marketingu I: Využijte jejich sílu ve prospěch své značky

V marketingu lze uplatňovat nejrůznější strategie. Jednou z klíčových, avšak méně známých, je strategie marketingových archetypů. Co to…

13. 4. 2017

Zlepšete své články o 99 %. Pište pro lidi i roboty

Psaní online článků je tak trochu alchymie. Copywriterovi nestačí myslet na to, aby se článek líbil čtenářům. O tom, jestli vyběhne na p…

8. 4. 2017