Blog

Lukáš Krejča 23. 4. 2013 Zpět

Vyzkoušejte nástroj Data Highlighter, který pomůže zviditelnit váš web ve vyhledávání

Značkovač dat (Data Highlighter) přináší jednoduchou možnost, jak zvýraznit váš web ve výsledcích vyhledávání. Google už delší dobu využívá takzvaných mikroformátů, které umožňují označit vybrané informace na vašem webu.

Využití mikroformátů však vyžaduje zásah do zdrojového kódu, což často znamená vysoké náklady na práci programátorů. Google tak v Nástrojích pro webmastery (Webmaster tools) umožňuje označit důležité části webu, což pak může využít ve výsledcích vyhledávání.

Jak Data Highlighter funguje a jak se používá (velice snadno) zjistíte v tomto krátkém videu:

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017