Blog

Lukáš Krejča 23. 4. 2013 Zpět

Vyzkoušejte nástroj Data Highlighter, který pomůže zviditelnit váš web ve vyhledávání

Značkovač dat (Data Highlighter) přináší jednoduchou možnost, jak zvýraznit váš web ve výsledcích vyhledávání. Google už delší dobu využívá takzvaných mikroformátů, které umožňují označit vybrané informace na vašem webu.

Využití mikroformátů však vyžaduje zásah do zdrojového kódu, což často znamená vysoké náklady na práci programátorů. Google tak v Nástrojích pro webmastery (Webmaster tools) umožňuje označit důležité části webu, což pak může využít ve výsledcích vyhledávání.

Jak Data Highlighter funguje a jak se používá (velice snadno) zjistíte v tomto krátkém videu:

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019

Redesign oplatek Lina: Jak na brand awareness u značky, kterou každý zná?

Když se řekne Lina, určitě vás napadne slogan “Je jiná”. Značka Lina je samostatná značka vymezující prémiový sortiment oplatek z umb…

3. 1. 2019