Blog

Lukáš Krejča 23. 4. 2013 Zpět

Vyzkoušejte nástroj Data Highlighter, který pomůže zviditelnit váš web ve vyhledávání

Značkovač dat (Data Highlighter) přináší jednoduchou možnost, jak zvýraznit váš web ve výsledcích vyhledávání. Google už delší dobu využívá takzvaných mikroformátů, které umožňují označit vybrané informace na vašem webu.

Využití mikroformátů však vyžaduje zásah do zdrojového kódu, což často znamená vysoké náklady na práci programátorů. Google tak v Nástrojích pro webmastery (Webmaster tools) umožňuje označit důležité části webu, což pak může využít ve výsledcích vyhledávání.

Jak Data Highlighter funguje a jak se používá (velice snadno) zjistíte v tomto krátkém videu:

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Posilujeme tým o Martinu, Léňu a Martina!

S novými posilami jako kdyby se v poslední době roztrhl pytel a tak v týmu vítáme další tři lidi, Martinu, Léňu a EmJaye. S jejich pomocí …

25. 7. 2017

Archetypy v marketingu IV: Dosáhněte stability a řádu

Zaujal vás náš seriál o archetypech v marketingu? Máme pro vás další díl, který tentokrát řeší potřebu najít a vytvořit ve světě ř…

14. 7. 2017

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme obdrželi skvělou zprávu. Postoupili jsme do dalšího kola globální soutěže Google Premier Partner Awards v kategorii Video Innovatio…

12. 7. 2017

4 taktiky, které pomohou prodat vaše produkty či služby

Konečně jste provedli potenciální zákazníky trychtýřem a můžete začít prodávat. Ve třetí fázi máte dva hlavní úkoly (a několik ved…

5. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Třetí letošní teambuilding: MarketUP na vodě

Ne že by se tým MarketUP v našich kancelářích začínal nudit, ale už to chtělo využít teplého červnového počasí a vyrazit ven. MarketU…

27. 6. 2017