Blog

Vytváříme nové kampaně pro značky Converse a Unica

Vytváříme nové kampaně pro značky Converse a Unica

S Converse od května oživujeme (staro)nový design originálních tenisek Chuck Tailor All Star II multikanálovou online kampaní. Skupině Unica realizujeme kampaně ve vyhledávačích a kampaně pro Facebook a to hned v několika zemích EU. Poznejte naše nové klienty!

Připravujeme kampaně pro Unicu v několika evropských zemích

Klinika Unica je jedničkou v oboru asistované reprodukce. Od roku 1994 pomohla na svět 4 000 dětem. Poskytuje profesionální lékařskou péči a spolupracuje s nejmodernějšími a nejvyspělejšími přístroji. Ne nadarmo patří více než 20 let mezi nejlepší kliniku v Evropě.

Při spolupráci s Unicou se zaměřujeme na přípravu kampaní pro vyhledávač Google a sociální síť Facebook, které jsou určeny hned do několika evropských zemí, jako je Velká Británie, Itálie, Francie, Německo a řada dalších.

 „V zahraničním cílení online kampaní se orientujeme především na příjemkyně, jedná se zejména o ženy ve věku 40+, které touží po dítěti. V České republice naopak cílíme především na dárkyně,“ prozradil Project Manager Dušan Smoljak.

Pro Converse jsme oprášili 99 let starý design!

Converse je známá nadnárodní americká společnost vyrábějící proslulé tenisky a oblečení ocejchované pěticípou hvězdou. V návaznosti na spolupráci s A3 Sportem, pro který vytváříme kampaně na produkty značky Adidas, jsme vyhráli tender i pro Converse.

Od května letošního roku tedy pracujeme na multikanálové online kampani, která běží jak v Česku, tak i na Slovensku. Pracujeme na zviditelnění už 99 let starého designu světoznámých tenisek All Star Chuck Tailor II. Realizujeme multikanálovou kampaň, která využívá například Spotify, sociální sítě Facebook a Instagram, Google a RTB (real time bidding).

„Kampaň pro Converse se zaměřuje na kreativce, volnomyšlenkáře, čemuž jsme také úspěšně přizpůsobili cílení i použité kanály,“ zmínil Projekt Manager Matouš Ledvina.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

První teambuilding v roce 2017: Jeli jsme si zalyžovat a zdolali Velkou Deštnou

Každý tým potřebuje dobít baterky, stmelit kolektiv díky všedním i nevšedním zážitkům a načerpat novou energii, která se promění v da…

1. 3. 2017

Chystáme MarketUP Academy, sérii vzdělávacích workshopů

V MarketUP jsme se rozhodli uspořádat vlastní studijní program, díky němuž bychom rádi získali do svých řad nové online marketingové nad…

26. 2. 2017

Miroslav Král přednášel o online marketingu na konferenci Samsung Electronics

Společnost Samsung Electronics Czech and Slovak pořádá počátkem každého roku celofiremní konferenci, kde představuje svým zaměstnancům pr…

24. 2. 2017

Jak vypadá nejlepší titulek? Neuvěříte svým očím!

Píšete opravdu zajímavé texty na váš blog? Sdílíte je na sociálních sítích? A přesto máte minimum přečtení? Pak je dost pravděpodobn…

20. 2. 2017

Získejte si srdce zákazníka. I o tom byl Retail Summit 2017

Konference Retail Summit se účastníme pravidelně a ani letošní rok nebyl výjimkou. Největší událost svého druhu ve Střední Evropě pro o…

14. 2. 2017

Nový loterijní zákon. Revoluce pro spotřebitelské soutěže?

Od prvního ledna začal platit nový loterijní zákon. Zatímco do oblasti hazardních her přináší spoustu omezení, spotřebitelské soutěže …

9. 2. 2017