Blog

Vytváříme nové kampaně pro značky Converse a Unica

Vytváříme nové kampaně pro značky Converse a Unica

S Converse od května oživujeme (staro)nový design originálních tenisek Chuck Tailor All Star II multikanálovou online kampaní. Skupině Unica realizujeme kampaně ve vyhledávačích a kampaně pro Facebook a to hned v několika zemích EU. Poznejte naše nové klienty!

Připravujeme kampaně pro Unicu v několika evropských zemích

Klinika Unica je jedničkou v oboru asistované reprodukce. Od roku 1994 pomohla na svět 4 000 dětem. Poskytuje profesionální lékařskou péči a spolupracuje s nejmodernějšími a nejvyspělejšími přístroji. Ne nadarmo patří více než 20 let mezi nejlepší kliniku v Evropě.

Při spolupráci s Unicou se zaměřujeme na přípravu kampaní pro vyhledávač Google a sociální síť Facebook, které jsou určeny hned do několika evropských zemí, jako je Velká Británie, Itálie, Francie, Německo a řada dalších.

 „V zahraničním cílení online kampaní se orientujeme především na příjemkyně, jedná se zejména o ženy ve věku 40+, které touží po dítěti. V České republice naopak cílíme především na dárkyně,“ prozradil Project Manager Dušan Smoljak.

Pro Converse jsme oprášili 99 let starý design!

Converse je známá nadnárodní americká společnost vyrábějící proslulé tenisky a oblečení ocejchované pěticípou hvězdou. V návaznosti na spolupráci s A3 Sportem, pro který vytváříme kampaně na produkty značky Adidas, jsme vyhráli tender i pro Converse.

Od května letošního roku tedy pracujeme na multikanálové online kampani, která běží jak v Česku, tak i na Slovensku. Pracujeme na zviditelnění už 99 let starého designu světoznámých tenisek All Star Chuck Tailor II. Realizujeme multikanálovou kampaň, která využívá například Spotify, sociální sítě Facebook a Instagram, Google a RTB (real time bidding).

„Kampaň pro Converse se zaměřuje na kreativce, volnomyšlenkáře, čemuž jsme také úspěšně přizpůsobili cílení i použité kanály,“ zmínil Projekt Manager Matouš Ledvina.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Dopady GDPR na digitální marketing

GDPR je v poslední době velmi aktuální a diskutované téma. Většina odborných článků, seminářů a konferencí se však tohoto tématu dot…

20. 3. 2018

Digitálním nomádem v Asii: O práci, cestování a životě v pomalejším tempu

Jaké jsou zkušenosti našeho kolegy, projektového manažera Michala Vrtišky, který se rozhodl pracovat dlouhých 6 měsíců na dálku z Asie? Se…

16. 3. 2018

Posily realizačního oddělení Lenka a Radek: O datové analytice, Googlu a vtipech na Slováky

Do realizačního oddělení nastoupily dvě nové tváře. Jací jsou, kde se tu vzali a jaké mají plány?

14. 3. 2018

10 tipů, jak zlepšit svůj osobní profil na Linkedinu

S největší pravděpodobností už na Linkedinu máte založený profil, stejně jako 500 milionů lidí na celé planetě a 1,3 milionů našich sp…

13. 3. 2018

Klienti jsou s našimi službami spokojení, prokázal nedávný průzkum.

Jak klienti hodnotí naše služby? I v tomto pololetí jsme obdrželi velmi pěkný výsledek v hodnocení Net Promoter Score.

26. 2. 2018

Instagram tip: Naučte se pořizovat zdařilejší fotky jídla

Pořizování atraktivních fotek s jídlem se pomalu stává součástí výbavy základních dovedností marketingové gramotnosti. Zejména, pokud …

23. 2. 2018