Blog

Vytváříme nové kampaně pro značky Converse a Unica

Vytváříme nové kampaně pro značky Converse a Unica

S Converse od května oživujeme (staro)nový design originálních tenisek Chuck Tailor All Star II multikanálovou online kampaní. Skupině Unica realizujeme kampaně ve vyhledávačích a kampaně pro Facebook a to hned v několika zemích EU. Poznejte naše nové klienty!

Připravujeme kampaně pro Unicu v několika evropských zemích

Klinika Unica je jedničkou v oboru asistované reprodukce. Od roku 1994 pomohla na svět 4 000 dětem. Poskytuje profesionální lékařskou péči a spolupracuje s nejmodernějšími a nejvyspělejšími přístroji. Ne nadarmo patří více než 20 let mezi nejlepší kliniku v Evropě.

Při spolupráci s Unicou se zaměřujeme na přípravu kampaní pro vyhledávač Google a sociální síť Facebook, které jsou určeny hned do několika evropských zemí, jako je Velká Británie, Itálie, Francie, Německo a řada dalších.

 „V zahraničním cílení online kampaní se orientujeme především na příjemkyně, jedná se zejména o ženy ve věku 40+, které touží po dítěti. V České republice naopak cílíme především na dárkyně,“ prozradil Project Manager Dušan Smoljak.

Pro Converse jsme oprášili 99 let starý design!

Converse je známá nadnárodní americká společnost vyrábějící proslulé tenisky a oblečení ocejchované pěticípou hvězdou. V návaznosti na spolupráci s A3 Sportem, pro který vytváříme kampaně na produkty značky Adidas, jsme vyhráli tender i pro Converse.

Od května letošního roku tedy pracujeme na multikanálové online kampani, která běží jak v Česku, tak i na Slovensku. Pracujeme na zviditelnění už 99 let starého designu světoznámých tenisek All Star Chuck Tailor II. Realizujeme multikanálovou kampaň, která využívá například Spotify, sociální sítě Facebook a Instagram, Google a RTB (real time bidding).

„Kampaň pro Converse se zaměřuje na kreativce, volnomyšlenkáře, čemuž jsme také úspěšně přizpůsobili cílení i použité kanály,“ zmínil Projekt Manager Matouš Ledvina.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Prokázáno: V Brand Liftu si s námi nikdo nezadá

Úspěch online marketingových kampaní se většinou měří počtem provedených konverzí. Jak ale měřit kampaně, které jsou cílené na budov…

26. 6. 2017

PPC Novinka: Chytré obsahové kampaně

Ještě jste neslyšeli pojem „Chytré obsahové kampaně“ nebo zkratku „SDC“ ? Pokud ne, tak dávejte pozor, protože s touto novinkou přic…

24. 6. 2017

"Firmy by se měly naučit investovat víc do digitálu," říká nová kreativní ředitelka Hana Gemrotová

MarketUP v květnu přivítal novou posilu. Hana Gemrotová je vůbec první kreativní ředitelka v historii firmy. Jaké to je přesunout se z ATL k…

23. 6. 2017

Archetypy v marketingu III: Nikdo není sám

Chcete u svých zákazníků reagovat na jejich potřebu po blízkosti? Nechte svou značku být jejich archetypálním kamarádem, milencem nebo bavi…

21. 6. 2017

MarketUP Academy očima absolventa

MarketUP Academy. Nový studijní program, kterým se MarketUP rozhodnul vzdělávat nové talenty se zájmem o oblast online marketingu. To byla př…

16. 6. 2017

Vítáme v týmu Káťu, Kubu a Hanu

Rodinka MarketUPu se dále rozrůstá a tentokrát se chceme pochlubit dalšími třemi přírůstky v obchodním, realizačním i kreativním týmu. …

9. 6. 2017