Blog

Vytváříme nové kampaně pro značky Converse a Unica

Vytváříme nové kampaně pro značky Converse a Unica

S Converse od května oživujeme (staro)nový design originálních tenisek Chuck Tailor All Star II multikanálovou online kampaní. Skupině Unica realizujeme kampaně ve vyhledávačích a kampaně pro Facebook a to hned v několika zemích EU. Poznejte naše nové klienty!

Připravujeme kampaně pro Unicu v několika evropských zemích

Klinika Unica je jedničkou v oboru asistované reprodukce. Od roku 1994 pomohla na svět 4 000 dětem. Poskytuje profesionální lékařskou péči a spolupracuje s nejmodernějšími a nejvyspělejšími přístroji. Ne nadarmo patří více než 20 let mezi nejlepší kliniku v Evropě.

Při spolupráci s Unicou se zaměřujeme na přípravu kampaní pro vyhledávač Google a sociální síť Facebook, které jsou určeny hned do několika evropských zemí, jako je Velká Británie, Itálie, Francie, Německo a řada dalších.

 „V zahraničním cílení online kampaní se orientujeme především na příjemkyně, jedná se zejména o ženy ve věku 40+, které touží po dítěti. V České republice naopak cílíme především na dárkyně,“ prozradil Project Manager Dušan Smoljak.

Pro Converse jsme oprášili 99 let starý design!

Converse je známá nadnárodní americká společnost vyrábějící proslulé tenisky a oblečení ocejchované pěticípou hvězdou. V návaznosti na spolupráci s A3 Sportem, pro který vytváříme kampaně na produkty značky Adidas, jsme vyhráli tender i pro Converse.

Od května letošního roku tedy pracujeme na multikanálové online kampani, která běží jak v Česku, tak i na Slovensku. Pracujeme na zviditelnění už 99 let starého designu světoznámých tenisek All Star Chuck Tailor II. Realizujeme multikanálovou kampaň, která využívá například Spotify, sociální sítě Facebook a Instagram, Google a RTB (real time bidding).

„Kampaň pro Converse se zaměřuje na kreativce, volnomyšlenkáře, čemuž jsme také úspěšně přizpůsobili cílení i použité kanály,“ zmínil Projekt Manager Matouš Ledvina.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP newsletter I ČERVENEC

V červenci jsme oslavili skvělou novinu. Postoupili jsme do finálního kola EMEA prestižní soutěže Google Premier Awards. O tohle a o spoustu d…

31. 7. 2017

Potenciál YouTube. Obchodní ředitel YouTube Robert Kyncl odhalil aktuální čísla.

Tento týden jsme se zúčastnili exkluzivního setkání s Robertem Kynclem, obchodním ředitelem sociální sítě YouTube. Jaké zajímavosti setk…

26. 7. 2017

Posilujeme tým o Martinu, Léňu a Martina!

S novými posilami jako kdyby se v poslední době roztrhl pytel a tak v týmu vítáme další tři lidi, Martinu, Léňu a EmJaye. S jejich pomocí …

25. 7. 2017

Vyrazili jsme na Google Digital Now 2017 se Sconto nábytkem

Vůbec poprvé jsme jako agentura vyjeli na konferenci pořádanou společností Google společně s naším klientem. Strávili jsme 2 dny v Dublinu,…

20. 7. 2017

Archetypy v marketingu IV: Dosáhněte stability a řádu

Zaujal vás náš seriál o archetypech v marketingu? Máme pro vás další díl, který tentokrát řeší potřebu najít a vytvořit ve světě ř…

14. 7. 2017

Marketing & Media píše o Inspirativním setkání

Svůj prostor si získal náš článek v časopise Marketing&Media. Tentokrát se psalo o dalším z našich Inspirativních setkání. Podívejte se…

13. 7. 2017