Vystoupili jsme na konferencích Retail in Detail a Brand Management

Lenka Voplakalová 26. 9. 2017
Marketup
Marketup

Začátkem podzimu proběhly v Praze dvě významné marketingové konference, na kterých nechyběl ani MarketUP. A protože v našem týmu milujeme být kreativní, na obou akcích jsme u našeho stánku pro účastníky konference připravili soutěž. Výherci se mohli těšit nejenom na Cardboard brýle pro virtuální realitu nebo konzultace s experty z týmu MarketUP, ale také na hlavní cenu: drona Elfie s šestiosým gyroskopem. Na konferenci Retail in Detail jsme přispěli k tématu nové přístupy k nákupní cestě zákazníka, na Brand Managementu k znovuobjevení významu značek.

Retail in Detail: Nový zákazník novýma očima

Jak vypadá zákazník roku 2017 a jak se díky digitální revoluci změnilo jeho nákupní chování? Tomu se věnovala v pořadí již druhá letošní konference Retail in Detail. Klíčovým východiskem v online marketingu bude zapojovat zákazníka do rozhodovacích procesů čím dál víc. Je potřeba zjišťovat, co lidé chtějí a nesnažit se zavděčit všem, jak uvedl marketingový ředitel DATART, Jan Samko. Z úst Davida Vejtruby, marketingového ředitele Solvent (Drogerie Teta), zazněl nový termín “phygital retail”, neboli propojení digitálu a reálného světa. Informace se budou propojovat a do nakupování se zapojí umělá inteligence. Tyto trendy v technologiích AI rezonovaly i na Advertising Weeku v New Yorkukam se MarketUP koncem září vydal. I nadále zásadní zůstane to, co přináší zážitek. To je totiž jádro, kolem kterého se budoucnost online kampaní točí.

Naši digitální agenturu reprezentoval CEO Miroslav Král, který společně Andreou Liškovou, marketingovou manažerkou řetězce A3 sport, zaujali účastníky konference s praktickou prezentací Stopařův průvodce po digitálu aneb jak dovést zákazníka až k nákupu. Své zkušenosti shrnuli do několika klíčových vět: Značka by měla být k dispozici zákazníkům ve všech okamžicích, kdy ji spotřebitel potřebuje a s obsahem, který odpovídá jeho nákupní fázi. Většina těchto okamžiků se dnes odehrává na smartphonech. Jak na tuto situaci reagovat? 

“Zlepšit konverzní vlastnosti webu a e-shopu, zejména mobilních. Dále vytvořit nové strategie pro kampaně a jejich vyhodnocování a využít obrovský nástup online videa,” uvedli Miroslav Král a Andrea Lišková.

Marketup

Brand Management: Jak pozvednout význam značky

Brand Management letos přinesl velké téma: význam značek. Ten se v posledních letech v důsledku neustálých změn v marketingovém odvětví proměňuje a zůstat konzistentní tak představuje novou výzvu. I proto se letošní téma jmenovalo “Zpátky na značky”. Konference přinesla řadu inspirativních podnětů jak se pomocí kreativy dostat do povědomí zákazníků a zajistit si tak konstantní růst značky. Velké téma představovala také interní komunikace a employer branding. Mezi čtrnácti domácími a zahraničními řečníky zazářila i Rita Clifton, nositelka Řádu britského impéria, za přínos v oblasti reklamy.

Také zde  MarketUP nabídl svou expertízu a pohled na téma jak být konzistentní ve všech bodech dotyku. Náš CEO Miroslav Král, který se účastnil panelové diskuze, přispěl svým vstupem: „Jak vést každý krok zákazníka digitálním světem právě k vaší značce“ a seznámil účastníky s velmi úspěšnou video kampaní značky Möller´s, kterou jsme realizovali.

Marketup

Odebírat novinky

Přihlašte se k odběru novinek a nic vám neuteče

Váš e-mail

Kliknutím na tlačítko ODESLAT souhlasíte se zpracováním osobních údajů .