Blog

Eva Řeháková 9. 4. 2016 Zpět

Vitana si zvolila pro online komunikaci MarketUP

Vitana si zvolila pro online komunikaci MarketUP

Po klientech, jako je Hamé nebo A3 Sport, jsme uspěli ve výběrovém řízení dalšího velkého brandu. Jedná se o potravinářskou společnost Vitana, pro kterou budeme zajišťovat kompletní online marketingové aktivity v roce 2016.

Vitana si vyzkoušela spolupráci s agenturou MarketUP již v loňském roce, kdy jsme pro ni připravili úspěšné kampaně na online podporu Gurmánských kořenících směsí a Majonézy. V roce 2016 zajistí MarketUP kompletní řešení online kampaní, digitální kreativy a content marketingu včetně správy Facebooku nebo kampaní na oblíbeném video serveru YouTube.

Přípravu a realizaci jednotlivých kampaní povede Project Manager & Content Strategist Martin Peška. „Martin má za sebou realizace mnoha úspěšných projektů. Tím posledním byla online kampaň pro výrobce domácích potřeb Leifheit, kde jsme optimálním způsobem upravili TV spot pro využití na YouTube a prostřednictvím YouTube kampaně dosáhli maximálního efektu při oslovení cílové skupiny,“ říká Managing Partner MarketUP, Miroslav Král.

V letošním roce už MarketUP připravil pro Vitanu kampaně na Majonézy a tatarky, Bujóny, Chlazenou jíšku ve vaničce nebo na Farmářské polévky.

Farmářské polévky

Čočková, s ovesnými vločkami, bramboračka nebo s červenou čočkou. O Farmářské polévky jen z dobrých surovin projevili zákazníci velký zájem.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

GDPR – Prst na spoušti

24. 5. 2018

Performance 2020 aneb pastva pro online nadšence

22. 5. 2018

O důležitosti výzev, typickém pracovním dni a ping pongu s nováčky Karin, Romanem a Petrem

V zimě se MarketUP rodina rozšířila o tři nadějné členy a jelikož jsou moc šikovní, byla by škoda je před světem schovávat. Zeptala jse…

14. 5. 2018

S naším klientem Crussis o lásce k cyklistice, inovacích a investici do profíků

Od dubna tohoto roku jsme začali spolupracovat s českou firmou Crussis, která dováží a vyrábí elektrokola a koloběžky. I my v MarketUP jsme …

8. 5. 2018

Dopady GDPR na digitální marketing

GDPR je v poslední době velmi aktuální a diskutované téma. Většina odborných článků, seminářů a konferencí se však tohoto tématu dot…

20. 3. 2018

Digitálním nomádem v Asii: O práci, cestování a životě v pomalejším tempu

Jaké jsou zkušenosti našeho kolegy, projektového manažera Michala Vrtišky, který se rozhodl pracovat dlouhých 6 měsíců na dálku z Asie? Se…

16. 3. 2018