Blog

Eva Řeháková 9. 4. 2016 Zpět

Vitana si zvolila pro online komunikaci MarketUP

Vitana si zvolila pro online komunikaci MarketUP

Po klientech, jako je Hamé nebo A3 Sport, jsme uspěli ve výběrovém řízení dalšího velkého brandu. Jedná se o potravinářskou společnost Vitana, pro kterou budeme zajišťovat kompletní online marketingové aktivity v roce 2016.

Vitana si vyzkoušela spolupráci s agenturou MarketUP již v loňském roce, kdy jsme pro ni připravili úspěšné kampaně na online podporu Gurmánských kořenících směsí a Majonézy. V roce 2016 zajistí MarketUP kompletní řešení online kampaní, digitální kreativy a content marketingu včetně správy Facebooku nebo kampaní na oblíbeném video serveru YouTube.

Přípravu a realizaci jednotlivých kampaní povede Project Manager & Content Strategist Martin Peška. „Martin má za sebou realizace mnoha úspěšných projektů. Tím posledním byla online kampaň pro výrobce domácích potřeb Leifheit, kde jsme optimálním způsobem upravili TV spot pro využití na YouTube a prostřednictvím YouTube kampaně dosáhli maximálního efektu při oslovení cílové skupiny,“ říká Managing Partner MarketUP, Miroslav Král.

V letošním roce už MarketUP připravil pro Vitanu kampaně na Majonézy a tatarky, Bujóny, Chlazenou jíšku ve vaničce nebo na Farmářské polévky.

Farmářské polévky

Čočková, s ovesnými vločkami, bramboračka nebo s červenou čočkou. O Farmářské polévky jen z dobrých surovin projevili zákazníci velký zájem.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Druhý teambuilding v roce 2017: 60 km v nohách

Na druhý letošní teambulding jsme společně vyrazili směr Jizerské hory, kde nás čekaly 2 dny zábavy i vyčerpání. Zajezdili jsme si v Sing…

27. 5. 2017

MarketUP Academy: Zeptali jsme se, jak se účastníkům líbilo

První MarketUP Academy se blíží ke konci. Účastníci mají za sebou 9 workshopů a právě teď je čeká poslední krok. Zatím jsme se zeptali…

25. 5. 2017

Autorespondery v e-mail marketingu: Jak je využít ke zvýšení prodeje?

V e-mail marketingu existují různé typy e-mailů. Klasické prodejní e-maily, pravidelné newslettery, pozvánky k akci a další. Velice úspěš…

25. 5. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na PPC

Online marketing vás láká a chcete se naučit nastavovat PPC kampaně? Nebo jste v této sféře už mazáci a jenom hledáte další zdroje, kter…

22. 5. 2017

Zapomeňte na sbírání Liků. Revoluční novinky přímo od zdroje z Facebooku

Na konci dubna se konalo další MarketUP Inspirativní setkání a pro všechny zúčastněné to byla skutečně ojedinělá událost. Hostem totiž…

19. 5. 2017

Archetypy v marketingu II: Touha po mistrovství a změně

Už naposledy jsme se začali bavit o archetypech v marketingu a jak lze s jejich pomocí dosáhnout konzistentní brandové identity. V archetypech j…

17. 5. 2017