Blog

Eva Řeháková 9. 4. 2016 Zpět

Vitana si zvolila pro online komunikaci MarketUP

Vitana si zvolila pro online komunikaci MarketUP

Po klientech, jako je Hamé nebo A3 Sport, jsme uspěli ve výběrovém řízení dalšího velkého brandu. Jedná se o potravinářskou společnost Vitana, pro kterou budeme zajišťovat kompletní online marketingové aktivity v roce 2016.

Vitana si vyzkoušela spolupráci s agenturou MarketUP již v loňském roce, kdy jsme pro ni připravili úspěšné kampaně na online podporu Gurmánských kořenících směsí a Majonézy. V roce 2016 zajistí MarketUP kompletní řešení online kampaní, digitální kreativy a content marketingu včetně správy Facebooku nebo kampaní na oblíbeném video serveru YouTube.

Přípravu a realizaci jednotlivých kampaní povede Project Manager & Content Strategist Martin Peška. „Martin má za sebou realizace mnoha úspěšných projektů. Tím posledním byla online kampaň pro výrobce domácích potřeb Leifheit, kde jsme optimálním způsobem upravili TV spot pro využití na YouTube a prostřednictvím YouTube kampaně dosáhli maximálního efektu při oslovení cílové skupiny,“ říká Managing Partner MarketUP, Miroslav Král.

V letošním roce už MarketUP připravil pro Vitanu kampaně na Majonézy a tatarky, Bujóny, Chlazenou jíšku ve vaničce nebo na Farmářské polévky.

Farmářské polévky

Čočková, s ovesnými vločkami, bramboračka nebo s červenou čočkou. O Farmářské polévky jen z dobrých surovin projevili zákazníci velký zájem.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Co nového odhalil Google na Agency Day?

29. ledna 2018 jsme se zúčastnili Google Agency Day, každoroční výroční konference pro certifikované Google partnery. Z akce jsme si odnesli …

31. 1. 2018

Naše TOP 5 kampaně v loňském roce

Na následujících řádcích se s vámi podělíme o přehled nezajímavějších kampaní za rok 2017. Výběr nebyl jednoduchý, protože skvělý…

30. 1. 2018

Noví projekťáci Lukáš & Pepa: Dobrý tým je ten, se kterým trávíte čas i po desáté večer

Lukáš Cikánek a Pepa Plechatý jsou v MarketUPu asi čtvrt roku a i za tak krátkou dobu už stihli pořádně máknout na spoustě projektů. Jak …

26. 1. 2018

#FacebookZero: Proč potřebujeme novou strategii?

Nový rok s sebou přinesl také velkou facebookovou novinku, kterou sice ocení uživatelé, správci Stránek ale zřejmě zapláčou. Jak se připr…

18. 1. 2018

Digitální trendy pro rok 2018

Rok 2018 bude pro online zlomový. Můžeme očekávat obrovský nárůst používání umělé inteligence, propad dosavadních vyhledávacích monop…

17. 1. 2018

Jak oslovit mileniály? Na Instagramu!

Potenciál Instagramu pro firmy neustále narůstá. Zjistěte, jak tuto síť využívat, abyste nezůstali pozadu.

5. 1. 2018