Blog

Eva Řeháková 9. 4. 2016 Zpět

Vitana si zvolila pro online komunikaci MarketUP

Vitana si zvolila pro online komunikaci MarketUP

Po klientech, jako je Hamé nebo A3 Sport, jsme uspěli ve výběrovém řízení dalšího velkého brandu. Jedná se o potravinářskou společnost Vitana, pro kterou budeme zajišťovat kompletní online marketingové aktivity v roce 2016.

Vitana si vyzkoušela spolupráci s agenturou MarketUP již v loňském roce, kdy jsme pro ni připravili úspěšné kampaně na online podporu Gurmánských kořenících směsí a Majonézy. V roce 2016 zajistí MarketUP kompletní řešení online kampaní, digitální kreativy a content marketingu včetně správy Facebooku nebo kampaní na oblíbeném video serveru YouTube.

Přípravu a realizaci jednotlivých kampaní povede Project Manager & Content Strategist Martin Peška. „Martin má za sebou realizace mnoha úspěšných projektů. Tím posledním byla online kampaň pro výrobce domácích potřeb Leifheit, kde jsme optimálním způsobem upravili TV spot pro využití na YouTube a prostřednictvím YouTube kampaně dosáhli maximálního efektu při oslovení cílové skupiny,“ říká Managing Partner MarketUP, Miroslav Král.

V letošním roce už MarketUP připravil pro Vitanu kampaně na Majonézy a tatarky, Bujóny, Chlazenou jíšku ve vaničce nebo na Farmářské polévky.

Farmářské polévky

Čočková, s ovesnými vločkami, bramboračka nebo s červenou čočkou. O Farmářské polévky jen z dobrých surovin projevili zákazníci velký zájem.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

GAME ON! Slavíme další úspěch v soutěži Google partnerů

V listopadu se k nám dostala skvělá zpráva. Uspěli jsme také ve třetím kvartálu letošní soutěže Google partnerů GAME ON a připsali si d…

24. 11. 2017

Co nového přinesl Marketing Festival 2017?

V listopadu jsme se tradičně účastnili Marketing Festivalu. A i letos jsme si z této velké konference odnesli spoustu zajímavých informací a …

24. 11. 2017

Web Summit 2017: Nové marketingové trendy v cestovním ruchu

Web Summit je největší technologickou konferencí světa, není proto divu, že se každý rok jedná o dlouho očekávanou událost. Event, v rám…

21. 11. 2017

Na rychlosti záleží. Jak je na tom váš mobilní web?

Podle jednoho z posledních výzkumů Google se průměrná mobilní webová stránka načítá 22 sekund. A přitom celých 32 % uživatelů opoušt…

16. 11. 2017

Jak jsme inspirovali ženy užívat si #HaagenDazsMoment

Rozjet od nuly stránku na Facebooku není jen tak. Pokud navíc máte na starosti takový lovebrand jako je Häagen-Dazs, to je teprve výzva. Jak js…

14. 11. 2017

Persony: Nástroj, který vám pomůže s marketingovou strategií

Persony jsou důležitou součástí marketingových strategií. S jejich pomocí dokážete lépe přemýšlet nad cílovou skupinou a v důsledku to…

13. 11. 2017