Blog

MarketUP 17. 1. 2017 Zpět

Vítáme v týmu Láďu, Páju a Linky

Vítáme v týmu Láďu, Páju a Linky

Expandujeme a to nejen na trhu. Rozšiřujeme své řady a jedeme dál ve větším počtu nadaných lidí. S radostí vám představujeme naše nové kolegy, kteří se rozhodli posílit tým MarketUP. Vítáme je!

Pavla Rýznarová, Account manager

Pavla vystudovala obor Mezinárodní obchod a Manažerská psychologie a sociologie na VŠE v Praze. Už během studia pracovala jako konzultant pro získávání dotací z fondů EU a jejich administraci. Po třech letech se rozhodla změnit obor a začala spolupracovat s webovým portálem usetreno.cz. Tam vedla vertikálu financí. Jejími klienty byly nejznámější bankovní i nebankovní instituce. To určilo, jakým směrem se bude dále ubírat. Online svět ji doslova uchvátil. Dalším krokem měla být digitální agentura.

„Fascinuje mě, jak online ovlivňuje svět a co vše je možné. Při své práci potřebuji řešit různorodé úkoly a nové situace, abych se stále posouvala dopředu a viděla za sebou výsledky.“

I v osobním životě ráda vystupuje ze své komfortní zóny. Intenzivně se věnuje HCT kruhovým tréninkům. Letošní rok si dokonce vyzkoušela opravdu drsné závody, které nejsou pro každého – Gladiátor či Predátor Race.

 „Dalším nejlepším způsobem, jak si vyčistit hlavu, je projet se na motorce či autem, když počasí motorce nepřeje,“ říká Pavla s úsměvem. „Hlavní je být šťastná.“

V MarketUP má na starosti péči o stávající a nové klienty. Jejím úkolem je nacházet ta nejlepší řešení podle jejich individuálních potřeb a starat se tak o jejich maximální spokojenost.

 

Dang Phuong Linh, Business Development Assistant

Linky studuje třetím rokem bakaláře v oboru Mezinárodní obchod na Vysoké škole ekonomické v Praze. Už na základní škole byla nevědomky zapojena do obchodu, kdy prodávala na škole ručně vyráběné bužírky svým spolužákům. Ve 14 letech pracovala pro Amway, díky čemuž se naučila umění komunikace s lidmi.

K online marketingu poprvé přičichla v roce 2015, kdy začala pracovat pro první českou online směnárnu Valumat jako asistentka online marketingu. Tato oblast ji nadchla. Její další kroky tedy logicky směřovaly do MarketUP, kde se chce učit a dál rozvíjet.

„Vidím v online marketingu kreativitu, potenciál růstu a hlavně mě zajímalo, jaká práce je skryta za všemi těmi reklamami, které mě pronásledují všude na internetu.“

Kromě online světa se zajímá o módní trendy, ráda si vyjde s přáteli a ve volném čase hraje volejbal.

Ladislav Žižka, Project Manager

Láďa pochází z Ústí nad Labem. Vystudoval Katedru tělesné výchovy a sportu v Plzni. Ze všeho nejvíce miluje zimu a prkno, proto 4 roky trávil mezi semestry na horách jako instruktor. Dále pracoval jako opinion leader pro Red Bull. Ve druhém ročníku ho napadlo založit vlastní firmu, jejíž náplní bylo pořádat největší párty a sportovní eventy pro vysokoškoláky. V tu dobu ho také začal zajímat marketing a začal tvořit v mezinárodní mediální agentuře online marketing pro GE Money a Vodafone.

A jeho záliby? Už od dětství propadl karate a postupně směřoval ke kickboxu a následně i k thai boxu. K tomu všemu hrál dlouho stolní tenis a hokej.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Business snídaně #6 - Digitální marketing jako akcelerátor exportu

Export na zahraniční trhy se zdá na první pohled obtížný. V případě chybného rozhodnutí mohou vzniknout i finanční ztráty. Pokud ale do…

5. 6. 2019

Google Marketing Live 2019: 7 klíčových novinek pro budoucnost onlinu

Pro novinky a inspiraci jsme se v polovině května vypravili do centra San Francisca na globální konferenci Google Marketing Live. Spolu s dalším…

30. 5. 2019

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019