Blog

MarketUP 17. 1. 2017 Zpět

Vítáme v týmu Láďu, Páju a Linky

Vítáme v týmu Láďu, Páju a Linky

Expandujeme a to nejen na trhu. Rozšiřujeme své řady a jedeme dál ve větším počtu nadaných lidí. S radostí vám představujeme naše nové kolegy, kteří se rozhodli posílit tým MarketUP. Vítáme je!

Pavla Rýznarová, Account manager

Pavla vystudovala obor Mezinárodní obchod a Manažerská psychologie a sociologie na VŠE v Praze. Už během studia pracovala jako konzultant pro získávání dotací z fondů EU a jejich administraci. Po třech letech se rozhodla změnit obor a začala spolupracovat s webovým portálem usetreno.cz. Tam vedla vertikálu financí. Jejími klienty byly nejznámější bankovní i nebankovní instituce. To určilo, jakým směrem se bude dále ubírat. Online svět ji doslova uchvátil. Dalším krokem měla být digitální agentura.

„Fascinuje mě, jak online ovlivňuje svět a co vše je možné. Při své práci potřebuji řešit různorodé úkoly a nové situace, abych se stále posouvala dopředu a viděla za sebou výsledky.“

I v osobním životě ráda vystupuje ze své komfortní zóny. Intenzivně se věnuje HCT kruhovým tréninkům. Letošní rok si dokonce vyzkoušela opravdu drsné závody, které nejsou pro každého – Gladiátor či Predátor Race.

 „Dalším nejlepším způsobem, jak si vyčistit hlavu, je projet se na motorce či autem, když počasí motorce nepřeje,“ říká Pavla s úsměvem. „Hlavní je být šťastná.“

V MarketUP má na starosti péči o stávající a nové klienty. Jejím úkolem je nacházet ta nejlepší řešení podle jejich individuálních potřeb a starat se tak o jejich maximální spokojenost.

 

Dang Phuong Linh, Business Development Assistant

Linky studuje třetím rokem bakaláře v oboru Mezinárodní obchod na Vysoké škole ekonomické v Praze. Už na základní škole byla nevědomky zapojena do obchodu, kdy prodávala na škole ručně vyráběné bužírky svým spolužákům. Ve 14 letech pracovala pro Amway, díky čemuž se naučila umění komunikace s lidmi.

K online marketingu poprvé přičichla v roce 2015, kdy začala pracovat pro první českou online směnárnu Valumat jako asistentka online marketingu. Tato oblast ji nadchla. Její další kroky tedy logicky směřovaly do MarketUP, kde se chce učit a dál rozvíjet.

„Vidím v online marketingu kreativitu, potenciál růstu a hlavně mě zajímalo, jaká práce je skryta za všemi těmi reklamami, které mě pronásledují všude na internetu.“

Kromě online světa se zajímá o módní trendy, ráda si vyjde s přáteli a ve volném čase hraje volejbal.

Ladislav Žižka, Project Manager

Láďa pochází z Ústí nad Labem. Vystudoval Katedru tělesné výchovy a sportu v Plzni. Ze všeho nejvíce miluje zimu a prkno, proto 4 roky trávil mezi semestry na horách jako instruktor. Dále pracoval jako opinion leader pro Red Bull. Ve druhém ročníku ho napadlo založit vlastní firmu, jejíž náplní bylo pořádat největší párty a sportovní eventy pro vysokoškoláky. V tu dobu ho také začal zajímat marketing a začal tvořit v mezinárodní mediální agentuře online marketing pro GE Money a Vodafone.

A jeho záliby? Už od dětství propadl karate a postupně směřoval ke kickboxu a následně i k thai boxu. K tomu všemu hrál dlouho stolní tenis a hokej.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019

Letní soutěž od Horalek: Hra v rozšířené realitě i úspěšné zapojení influencera

Jestli nás v MarketUP něco těší, tak jsou to situace, kdy se za námi klienti vrací s nabídkou další spolupráce. A právě jedním z takový…

25. 7. 2019

Kdo jsou klienti MarketUP? Magazín Gusto, Zásilkovna nebo UNI HOBBY

Červen přinesl kromě teplého počasí i řadu nabídek do výběrových řízení známých i menších značek. Některé tendry se nám vyhrát …

16. 7. 2019

S Člověkem v tísni úspěšně pomáháme již druhým rokem

Agentura MarketUP kromě celé řady komerčních klientů věnuje svou pozornost i dobročinné oblasti a s organizací Člověk v tísni spolupracuj…

16. 7. 2019

Benlian Food uvádí na trh 4 produktové řady pro celiaky. Komunikaci zajišťuje MarketUP

Praha, 11. července 2019 – Na český a slovenský trh vstupuje srbská značka Benlian Food s novými výrobky pro celiaky. Cílem společnosti je…

11. 7. 2019

4 věci, na které nesmí kampaňový specialista nikdy zapomenout

Opakování je matka moudrosti, a proto by si i zkušený kampaňový specialista měl čas od času zopakovat základy. Naše specialistka Monika Pav…

8. 7. 2019