Blog

MarketUP 17. 1. 2017 Zpět

Vítáme v týmu Láďu, Páju a Linky

Vítáme v týmu Láďu, Páju a Linky

Expandujeme a to nejen na trhu. Rozšiřujeme své řady a jedeme dál ve větším počtu nadaných lidí. S radostí vám představujeme naše nové kolegy, kteří se rozhodli posílit tým MarketUP. Vítáme je!

Pavla Rýznarová, Account manager

Pavla vystudovala obor Mezinárodní obchod a Manažerská psychologie a sociologie na VŠE v Praze. Už během studia pracovala jako konzultant pro získávání dotací z fondů EU a jejich administraci. Po třech letech se rozhodla změnit obor a začala spolupracovat s webovým portálem usetreno.cz. Tam vedla vertikálu financí. Jejími klienty byly nejznámější bankovní i nebankovní instituce. To určilo, jakým směrem se bude dále ubírat. Online svět ji doslova uchvátil. Dalším krokem měla být digitální agentura.

„Fascinuje mě, jak online ovlivňuje svět a co vše je možné. Při své práci potřebuji řešit různorodé úkoly a nové situace, abych se stále posouvala dopředu a viděla za sebou výsledky.“

I v osobním životě ráda vystupuje ze své komfortní zóny. Intenzivně se věnuje HCT kruhovým tréninkům. Letošní rok si dokonce vyzkoušela opravdu drsné závody, které nejsou pro každého – Gladiátor či Predátor Race.

 „Dalším nejlepším způsobem, jak si vyčistit hlavu, je projet se na motorce či autem, když počasí motorce nepřeje,“ říká Pavla s úsměvem. „Hlavní je být šťastná.“

V MarketUP má na starosti péči o stávající a nové klienty. Jejím úkolem je nacházet ta nejlepší řešení podle jejich individuálních potřeb a starat se tak o jejich maximální spokojenost.

 

Dang Phuong Linh, Business Development Assistant

Linky studuje třetím rokem bakaláře v oboru Mezinárodní obchod na Vysoké škole ekonomické v Praze. Už na základní škole byla nevědomky zapojena do obchodu, kdy prodávala na škole ručně vyráběné bužírky svým spolužákům. Ve 14 letech pracovala pro Amway, díky čemuž se naučila umění komunikace s lidmi.

K online marketingu poprvé přičichla v roce 2015, kdy začala pracovat pro první českou online směnárnu Valumat jako asistentka online marketingu. Tato oblast ji nadchla. Její další kroky tedy logicky směřovaly do MarketUP, kde se chce učit a dál rozvíjet.

„Vidím v online marketingu kreativitu, potenciál růstu a hlavně mě zajímalo, jaká práce je skryta za všemi těmi reklamami, které mě pronásledují všude na internetu.“

Kromě online světa se zajímá o módní trendy, ráda si vyjde s přáteli a ve volném čase hraje volejbal.

Ladislav Žižka, Project Manager

Láďa pochází z Ústí nad Labem. Vystudoval Katedru tělesné výchovy a sportu v Plzni. Ze všeho nejvíce miluje zimu a prkno, proto 4 roky trávil mezi semestry na horách jako instruktor. Dále pracoval jako opinion leader pro Red Bull. Ve druhém ročníku ho napadlo založit vlastní firmu, jejíž náplní bylo pořádat největší párty a sportovní eventy pro vysokoškoláky. V tu dobu ho také začal zajímat marketing a začal tvořit v mezinárodní mediální agentuře online marketing pro GE Money a Vodafone.

A jeho záliby? Už od dětství propadl karate a postupně směřoval ke kickboxu a následně i k thai boxu. K tomu všemu hrál dlouho stolní tenis a hokej.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019

Redesign oplatek Lina: Jak na brand awareness u značky, kterou každý zná?

Když se řekne Lina, určitě vás napadne slogan “Je jiná”. Značka Lina je samostatná značka vymezující prémiový sortiment oplatek z umb…

3. 1. 2019