Blog

Vítáme v týmu Gábi, Janu a Dianu!

Vítáme v týmu Gábi, Janu a Dianu!

Rodinka MarketUP se opět rozrostla. Tentokrát vám představujeme tři ženy, které jsou nyní novými posilami našeho týmu.

Diana Walsh, Social Media Specialist & Copywriter

Diana vystudovala francouzštinu a češtinu na Pedagogické fakultě UK v Praze. Po státnicích si odskočila na mateřskou, nicméně ani tehdy nezahálela. Pokračovala ve studiu na FSV UK, obor Mediální studia, kde by měla v nejbližší době finišovat.

K práci v online marketingu se dostala díky svojí vášni pro psaní a smyslu pro humor.

Chtěla jsem spojit svou lásku k literatuře a psaní s profesním životem, a protože mě baví sociální sítě, jasnou volbou pro mě byl copywriting. V MarketUP jsme si vzájemně padli do oka a já mám radost, že moje práce je mým koníčkem.“

Ve volném čase se věnuje oděvní tvorbě, ke které ji dovedla její maminka. Několik let hrála v amatérském divadelním spolku BioDivadlo. Kromě toho se věnovala divadelní improvizaci. Hraní je pro ni velkým naplněním. Proto se věnuje (spolu)tvorbě videí na kanálech českých Youtuberů. Kromě toho hrála i v několika reklamách.

Kromě práce copywriterky, rodiny, hraní a šití se Diana věnuje i vzdělávání. Na středních školách přednáší studentům o sociologických tématech v rámci projektu Sociální vědy studentům při FSV UK.

Gabriela Krzyžanková, Business Development Assistant

Gabriela studuje mezinárodní ekonomické vztahy a diplomacii na Vysoké škole ekonomické v Praze. Ale jak sama přiznává, praxe, kterou získává díky práci v MarketUP, jí dává mnohem více zkušeností a znalostí než samotné studium.

„Bohužel musím uznat, že tento obor jsem si nejspíš nevybrala správně. Můj studentský život zatím naplňuje práce v MarketUP nejméně o 70 % více než studium, a také mě mnohonásobně více baví.  Svět onlinu je pro mě něčím fascinujícím!“

Gábi má mnoho zkušeností s prací v zahraničí (delegátka, animátorka, pokojská), miluje práci s lidmi a dětmi. „Ve volném čase ráda učím plavat nebo dělám rozhodčí na českých plaveckých závodech. Baví mě učit se cizí jazyky, sportovat (plavání, běh, kruhový trénink), trávit čas s rodinou a přáteli, cestovat, relaxovat u seriálu nebo filmu a poznávat nové lidi.“

Jana Plháková, Receptionist

Jana studovala filosofii a germanistiku na Masarykově univerzitě v Brně. Dříve pracovala jako baristka. Práce s lidmi ji naplňuje a nedokázala by pracovat někde v ústranní bez jakéhokoliv kontaktu. Před svým nástupem do MarketUP, pracovala jako office/HR/event manažerka v cateringové firmě a zároveň jako provozní přidružené restaurace.

A proč se rozhodla přidat k našemu týmu? Zde je odpověď: „Já potřebuji k práci pohodu, super lidi a příjemné prostředí, kde se můžu projevit. To jsem našla tady, v MarketUP. Když jsem poprvé přišla, všichni se na mě usmívali. A to trvá pořád.“

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Business snídaně #6 - Digitální marketing jako akcelerátor exportu

Export na zahraniční trhy se zdá na první pohled obtížný. V případě chybného rozhodnutí mohou vzniknout i finanční ztráty. Pokud ale do…

5. 6. 2019

Google Marketing Live 2019: 7 klíčových novinek pro budoucnost onlinu

Pro novinky a inspiraci jsme se v polovině května vypravili do centra San Francisca na globální konferenci Google Marketing Live. Spolu s dalším…

30. 5. 2019

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019