Blog

Eva Řeháková 12. 9. 2016 Zpět

Vítáme v týmu Dominiku, Alenu a Luciu

Vítáme v týmu Dominiku, Alenu a Luciu

Naše řady se opět rozrostly, tentokrát o tři nové kolegyně. Kreativní oddělení posílila copywriterka a specialistka na sociální sítě Dominika a grafička Alena. Do našeho obchodního týmu se přidala Lucia, která bude mít na starosti především stávající klienty MarketUP. Všechny u nás vítáme!

Dominika Schmidtová, Copywriter & Social Media Specialist

Dominika vystudovala marketingovou komunikaci na Vysoké škole finanční a správní v Praze. Už od prvního ročníku se zapojovala do různých marketingových aktivit. Od pořádání veletrhů a výstav, přes PR pro českou agenturu PR Czech až po správu sociálních sítí s designovým nábytkem. Přičichla také ke copywritingu. Psala texty například pro kouče Aleše Kalinu nebo na webový portál Generace 21.

Nakonec se našla v online marketingu. „Baví mě, když můžu vypouštět svoje eklektické nápady a vyprávět příběhy. Chci, aby byly vidět a slyšet. Hlavně online,“ říká Dominika.

V MarketUP se stará o sociální sítě, píše texty a pomáhá s realizací content strategií. Ráda maluje a okukuje prostředí kolem sebe. Baví ji pilátes, běhání, lyžování, cestování a vaření.

Alena Slabihoudková, Graphic Designer

Další posila našeho kreativního oddělení, grafička Alena, vystudovala střední školu zaměřenou na propagační grafiku. První pracovní zkušenosti získala ve společnosti MALL.cz, kde nastoupila na pozici junior grafika. Po třech letech ji zlákalo prostředí start-upu a na čas zakotvila v e-commerce holdingu. Nyní se přidala do týmu MarketUP.

„Lákalo mě prostředí menší agentury s obrovským potenciálem a možností růstu,“ vysvětluje Alena, která pracuje v MarketUP na spoustě velkých a zajímavých klientů. „Těší mě, že komunikace ve firmě skvěle funguje a jsme sehraný tým,“ pochvaluje si.

Ve volném čase se Alena věnuje hlavně svému psu Argovi, cvičení a vaření. Jedním z jejích velkých koníčků je Praha, která ji podle jejích slov nikdy nepřestane bavit. Alena je gurmán, miluje dobré jídlo a kvalitní kávu.

Lucia Kocianová, Key Account Manager

Naše nová Account Managerka Lucia se pohybuje v obchodním světě už několik let. První zkušenosti získala jako Sales Manager ve společnosti For-Eshops a následně ve slevovém portále Slevomat.cz. Později se přesunula do oblasti módy. U firmy Fashion House Prague měla na starosti klienty jako Amazon, Dalani, Bazarchic atd.

Při své práci poznávala spoustu různých odvětví a velice ji zaujal digitální marketing. Som nadšená svetom onlinu a práve preto som si vždy vyberala prácu v e-commerce oblasti,“ vysvětluje Lucia, která se ráda učí a sleduje nové technologie. V MarketUP má na starosti především péči o stávající klienty. Jejím úkolem je nacházet ta nejlepší řešení podle jejich individuálních potřeb a starat se tak o jejich maximální spokojenost. Snaží se neustále rozvíjet své odborné a lidské schopnosti, aby byly ve prospěch zákazníků a celého týmu.

Od pracovních povinností si nejvíce odpočine při čtení knih, odpočinku na zahradě nebo poznáváním krásné česko-slovenské přírody. Zajímavostí je, že si vyrábí vlastní domácí kosmetiku.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019

Redesign oplatek Lina: Jak na brand awareness u značky, kterou každý zná?

Když se řekne Lina, určitě vás napadne slogan “Je jiná”. Značka Lina je samostatná značka vymezující prémiový sortiment oplatek z umb…

3. 1. 2019