Blog

Andrea Marešová 5. 11. 2018 Zpět

Vítáme nové klienty BILLA, T-Mobile, Modrá Pyramida a Moser

Vítáme nové klienty BILLA, T-Mobile, Modrá Pyramida a Moser

Přelom léta a podzimu je období sklizně. Nám se letos podařilo sklidit opravdu velký úspěch ve výběrových řízeních řetězce Billa a mobilního operátora T-Mobile. Dále jsme zahájili spolupráci s Modrou pyramidou a spouštíme vánoční kampaň luxusní značky Moser. Tyto značky patří mezi nejvýznamnější ve svém oboru, proto jsme pyšní, že můžeme pro naše nové klienty pracovat.

Billa - vítězství podruhé za sebou

Výběrové řízení pro obchodní řetězec BILLA jsme vyhráli už loni. Výzva, která před námi stála tento rok, přišla z rakouské centrály. Přestože jsme pro klienta odváděli velmi dobrou práci, rakouská centrála trvala na vypsání každoročního tendru. Náš tým pod vedením digitálního stratéga Martina Pešky ukázal, že máme o spolupráci velký zájem a že víme, kam chceme klienta během následujícího roku posunout. Celá parta radostně oslavovala, když jsme se dozvěděli, že jsme to opravdu dokázali a obhájili naši pozici. Ještě větší radost nám dělá, že jsme získali klientovu důvěru a nyní se staráme o kompletní digitální strategii a digitální komunikaci řetězce.

T-mobile: výhra nad 12 agenturami

Výběrové řízení pro mobilního operátora T-Mobile je trochu jiným příběhem. Náročné několikakolové výběrové řízení trvalo čtyři měsíce a podílel se na něm pětičlenný tým agentury pod vedením Ladislava Žižky. Díky tvrdé práci na poli analytiky a reportingu jsme uspěli v konkurenci 12 agentur a přivítali T-Mobile mezi naše výkonnostní klienty. Po výhře v tendru zajišťujeme performance kampaně v Google Ads a Seznam Sklik.


Modrá Pyramida a Moser


Modrá pyramida je druhá největší stavební spořitelna, která se v poslední době zapsala do povědomí diváků hlavně televizní reklamou s hercem Tomášem Matonohou. TV reklama však nezasáhne zdaleka všechny, obzvlášť mladší cílová skupina je zvyklá si obsah vybírat. Proto nás těší, že můžeme Modré pyramidě pomoci s rozšířením zásahu prostřednictvím digitálního videa. Od podzimu realizujeme pro tuto finanční instituci videokampaně na YouTube a testujeme řadu novinek včetně Brandliftu 2.0.

Pokud máte rádi Vánoce a luxus, bude vás zajímat naše práce pro značku Moser, výrobce luxusních výrobků z křišťálového skla. Digitální komunikace luxusních brandů je v poslední době diskutované téma a vážíme si, že si sklárna Moser vybrala právě agenturu MarketUP. Navazujeme tak na naše zkušenosti s luxusním oborem, které máme díky spolupráci s řetězci prodejen Guess, Geox, Armani, Hugo Boss a italskou šperkařskou značkou BVLGARI. Naše vánoční kampaň pro značku Moser bude podporovat prodej exkluzivních nápojových setů. Pokud stále nemáte vánoční dárek, můžete se inspirovat na speciálním webu www.moser.christmas/, ze kterého na vás určitě dýchne atmosféra Vánoc.

Pokud i vy máte zájem o spolupráci, ozvěte se a u kávy si popovídáme o tom, co pro vás můžeme udělat.

A pokud s námi chcete pracovat na projektech pro tyto a další významné značky, napište naší HR a happiness manažerce Sáře a zeptejte se jí na aktuální volné pozice.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019