Blog

Andrea Marešová 5. 11. 2018 Zpět

Vítáme nové klienty BILLA, T-Mobile, Modrá Pyramida a Moser

Vítáme nové klienty BILLA, T-Mobile, Modrá Pyramida a Moser

Přelom léta a podzimu je období sklizně. Nám se letos podařilo sklidit opravdu velký úspěch ve výběrových řízeních řetězce Billa a mobilního operátora T-Mobile. Dále jsme zahájili spolupráci s Modrou pyramidou a spouštíme vánoční kampaň luxusní značky Moser. Tyto značky patří mezi nejvýznamnější ve svém oboru, proto jsme pyšní, že můžeme pro naše nové klienty pracovat.

Billa - vítězství podruhé za sebou

Výběrové řízení pro obchodní řetězec BILLA jsme vyhráli už loni. Výzva, která před námi stála tento rok, přišla z rakouské centrály. Přestože jsme pro klienta odváděli velmi dobrou práci, rakouská centrála trvala na vypsání každoročního tendru. Náš tým pod vedením digitálního stratéga Martina Pešky ukázal, že máme o spolupráci velký zájem a že víme, kam chceme klienta během následujícího roku posunout. Celá parta radostně oslavovala, když jsme se dozvěděli, že jsme to opravdu dokázali a obhájili naši pozici. Ještě větší radost nám dělá, že jsme získali klientovu důvěru a nyní se staráme o kompletní digitální strategii a digitální komunikaci řetězce.

T-mobile: výhra nad 12 agenturami

Výběrové řízení pro mobilního operátora T-Mobile je trochu jiným příběhem. Náročné několikakolové výběrové řízení trvalo čtyři měsíce a podílel se na něm pětičlenný tým agentury pod vedením Ladislava Žižky. Díky tvrdé práci na poli analytiky a reportingu jsme uspěli v konkurenci 12 agentur a přivítali T-Mobile mezi naše výkonnostní klienty. Po výhře v tendru zajišťujeme performance kampaně v Google Ads a Seznam Sklik.


Modrá Pyramida a Moser


Modrá pyramida je druhá největší stavební spořitelna, která se v poslední době zapsala do povědomí diváků hlavně televizní reklamou s hercem Tomášem Matonohou. TV reklama však nezasáhne zdaleka všechny, obzvlášť mladší cílová skupina je zvyklá si obsah vybírat. Proto nás těší, že můžeme Modré pyramidě pomoci s rozšířením zásahu prostřednictvím digitálního videa. Od podzimu realizujeme pro tuto finanční instituci videokampaně na YouTube a testujeme řadu novinek včetně Brandliftu 2.0.

Pokud máte rádi Vánoce a luxus, bude vás zajímat naše práce pro značku Moser, výrobce luxusních výrobků z křišťálového skla. Digitální komunikace luxusních brandů je v poslední době diskutované téma a vážíme si, že si sklárna Moser vybrala právě agenturu MarketUP. Navazujeme tak na naše zkušenosti s luxusním oborem, které máme díky spolupráci s řetězci prodejen Guess, Geox, Armani, Hugo Boss a italskou šperkařskou značkou BVLGARI. Naše vánoční kampaň pro značku Moser bude podporovat prodej exkluzivních nápojových setů. Pokud stále nemáte vánoční dárek, můžete se inspirovat na speciálním webu www.moser.christmas/, ze kterého na vás určitě dýchne atmosféra Vánoc.

Pokud i vy máte zájem o spolupráci, ozvěte se a u kávy si popovídáme o tom, co pro vás můžeme udělat.

A pokud s námi chcete pracovat na projektech pro tyto a další významné značky, napište naší HR a happiness manažerce Sáře a zeptejte se jí na aktuální volné pozice.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019