Blog

Martin Peška 25. 8. 2015 Zpět

V rekordním čase jsme zvýšili povědomí o značce Manner

V rekordním čase jsme zvýšili povědomí o značce Manner

Zvýšit povědomí o značce Manner prostřednictvím internetu při příležitosti výročí 125 let od jejího vzniku. Takový byl požadavek výrobce oblíbených sušenek Manner, se kterým jsme navázali spolupráci. V rekordně krátkém čase jsme připravili multikanálovou online kampaň, která překonala odhadované cíle.

Abychom dosáhli stanovených cílů, mezi které patřilo například zvýšení zásahu TV kampaně prostřednictvím YouTube reklamy nebo zvýšení počtu fanoušků na Facebooku, aplikovali jsme téměř všechny dostupné online taktiky.

Začali jsme úpravou a vytvořením nové kreativy pro display kampaň a Facebook Ads. Založili jsme YouTube kanál a zajistili nahrání spotů a přípravu grafických podkladů. Následovalo sestavení PPC bannerové kampaně, kampaně ve vyhledávačích Seznam a Google a spuštění videokampaní na YouTube a kampaní na Facebooku. 

Sušenky Manner na Facebooku

Reklama na Manner na Facebooku.

Sestavení kampaně proběhlo poslední květnový pátek a o víkendu tak, aby byla zahájena hned v pondělí 1. června. Kampaň běžela v médiích během června a přeplnila všechny odhadované cíle v zásahu cílové skupiny, zapojení uživatelů, návštěv webu a shlédnutí videa. V počtu nově získaných FB fanoušků atakovala nárůst požadovaný klientem.

Sušenky Manner v MarketUP

Společnosti MANNER děkujeme za bohatou nadílku, kterou nás obdarovala. Sušenky a další cukrovinky jsou vážně skvělé! 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Business snídaně #6 - Digitální marketing jako akcelerátor exportu

Export na zahraniční trhy se zdá na první pohled obtížný. V případě chybného rozhodnutí mohou vzniknout i finanční ztráty. Pokud ale do…

5. 6. 2019

Google Marketing Live 2019: 7 klíčových novinek pro budoucnost onlinu

Pro novinky a inspiraci jsme se v polovině května vypravili do centra San Francisca na globální konferenci Google Marketing Live. Spolu s dalším…

30. 5. 2019

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019