Blog

Martin Peška 25. 8. 2015 Zpět

V rekordním čase jsme zvýšili povědomí o značce Manner

V rekordním čase jsme zvýšili povědomí o značce Manner

Zvýšit povědomí o značce Manner prostřednictvím internetu při příležitosti výročí 125 let od jejího vzniku. Takový byl požadavek výrobce oblíbených sušenek Manner, se kterým jsme navázali spolupráci. V rekordně krátkém čase jsme připravili multikanálovou online kampaň, která překonala odhadované cíle.

Abychom dosáhli stanovených cílů, mezi které patřilo například zvýšení zásahu TV kampaně prostřednictvím YouTube reklamy nebo zvýšení počtu fanoušků na Facebooku, aplikovali jsme téměř všechny dostupné online taktiky.

Začali jsme úpravou a vytvořením nové kreativy pro display kampaň a Facebook Ads. Založili jsme YouTube kanál a zajistili nahrání spotů a přípravu grafických podkladů. Následovalo sestavení PPC bannerové kampaně, kampaně ve vyhledávačích Seznam a Google a spuštění videokampaní na YouTube a kampaní na Facebooku. 

Sušenky Manner na Facebooku

Reklama na Manner na Facebooku.

Sestavení kampaně proběhlo poslední květnový pátek a o víkendu tak, aby byla zahájena hned v pondělí 1. června. Kampaň běžela v médiích během června a přeplnila všechny odhadované cíle v zásahu cílové skupiny, zapojení uživatelů, návštěv webu a shlédnutí videa. V počtu nově získaných FB fanoušků atakovala nárůst požadovaný klientem.

Sušenky Manner v MarketUP

Společnosti MANNER děkujeme za bohatou nadílku, kterou nás obdarovala. Sušenky a další cukrovinky jsou vážně skvělé! 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019