Blog

20. 10. 2018 Zpět

V MarketUP jsme měli hosty z Thunderbird School of Global Management

V MarketUP jsme měli hosty z Thunderbird School of Global Management

MarketUP se zařadil mezi významné společnosti, které navštívili studenti exekutivních programů americké univerzity Thunderbird.

Thunderbird School of Global Management je součástí Arizonské státní univerzity ve Phoenixu. Její MBA a MGM programy se řadí k nejlepším ve výuce řízení mezinárodního byznysu v celosvětovém měřítku a absolvují je manažeři a ředitelé, kteří mají za sebou již několikaletou praxi. Studenti v rámci výuky navštíví vybrané země Latinské Ameriky, Asie a Evropy, kde se seznámí s místním podnikatelským prostředím a podniknou sérii setkání s managementem významných firem. 

Návštívili nás vzácní hosté

V letošním říjnu navštívili Česko a Německo studenti programů online Master of Global Management (online MGM) a executive Master of Global Management (EMGM). Byli mezi nimi zastoupeni ředitelé a manažeři globálních ústředí firem TechData, Chase Bank, Garmin International, Hilti, Lockheed Martin, Reebok International, Honeywell Aerospace a řady dalších.

Jejich nabitý týdenní program zahrnoval workshopy ve společnostech SAP, Vodafone, PPF Group, Amazon a Aero Vodochody v Praze, Foxconn Technology v Kutné Hoře, Volkswagen v Dráždanech a Škoda v Mladé Boleslavi.

Jak se dělá byznys ve střední Evropě

Speciální součástí programu je pravidelně rovněž panelová diskuze s dřívějšími absolventy univerzity Thunderbird na téma „Doing business in Czech Republic & CEE“. Ta se věnuje podnikatelskému prostředí u nás a v okolních zemích. Absolventi, tzv. „Thunderbird Alumni“, kteří pracují ve vrcholových pozicích, sdílí s účastníky své zkušenosti, životní příběhy a přínosy studia Thunderbird pro jejich další kariéru. Letos, stejně jako loni, se účastnil diskuze v roli panelisty i náš CEO Miroslav Král, který absolvoval exekutivní program globálního managementu na Thunderbird v roce 2008.

Dějištěm panelových diskuzí se staly krásné prostory agentury MarketUP, které Miroslav Král poskytl pro tuto příležitost. Ve dnech 11. a 18. října ve večerních hodinách zaplnilo „relax room“ agentury celkem téměř 50 studentů a profesorů obou programů online MGM a executive MGM.

Obě panelové diskuze se vydařily, měly skvělou atmosféru a dle zpětné vazby od profesorů byly všemi účastníky velice dobře hodnoceny.

Jsme velmi rádi, že jsme mohli podpořit Českou republiku a podnikatelské prostředí u nás.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019

Redesign oplatek Lina: Jak na brand awareness u značky, kterou každý zná?

Když se řekne Lina, určitě vás napadne slogan “Je jiná”. Značka Lina je samostatná značka vymezující prémiový sortiment oplatek z umb…

3. 1. 2019