Blog

MarketUP 26. 11. 2014 Zpět

V celosvětovém sdílení videa na sociálních sítích jasně vede Facebook

Social Media Logos

Nová studie firmy Unruly, která zmapovala roli sociálních sítí v šíření videoobsahu, došla k zajímavým výsledkům. Facebook zodpovídá za 60 % celosvětového sdílení videa, Twitter s pouhými 14 % za ním značně zaostává.

Podívejme se na konkrétní čísla studie, která zanalyzovala globální vzorce sdílení videa napříč jedenácti zeměmi, mezi kterými nechyběly například Spojené státy, Spojené království, Brazílie apod.:

  • 17,9 % internetových uživatelů sdílí video napříč jejich sociálními nástroji více než jednou týdně
  • Tento výběr uživatelů zajišťuje 83 % veškerého sdílení videa napříč internetem
  • Facebook generuje nejvíce sdílení s podílem 59,4 %
  • Twitter zodpovídá za 13.8 %
  • Podíl Google+ tvoří 9,3 %
  • Tumblr dělá 5,7 %
  • Pinterest sdílí 3,9 %
  • 42 % veškerého sdílení se uskuteční do tří dnů od uveřejnění videa
  • Štěstí, spokojenost a pozitivní pocit je nejúspěšnější spouštěč pro sdílení
  • Národem s největší mírou zapojení video sdílení je Jižní Korea

Jak tedy můžete vidět, ze studie vyplývá, že celých 83 % veškerého sdíleného videa generuje méně než 18 % uživatelů internetu. Při tvorbě videoobsahu s virálním potenciálem je tedy dobré přemýšlet nejen o cílové skupině, kterou má video zaujmout. Musíme uvažovat také nad tím, jaká skupina zajistí jeho sdílení a viralitu.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019

Redesign oplatek Lina: Jak na brand awareness u značky, kterou každý zná?

Když se řekne Lina, určitě vás napadne slogan “Je jiná”. Značka Lina je samostatná značka vymezující prémiový sortiment oplatek z umb…

3. 1. 2019