Blog

MarketUP 26. 11. 2014 Zpět

V celosvětovém sdílení videa na sociálních sítích jasně vede Facebook

Social Media Logos

Nová studie firmy Unruly, která zmapovala roli sociálních sítí v šíření videoobsahu, došla k zajímavým výsledkům. Facebook zodpovídá za 60 % celosvětového sdílení videa, Twitter s pouhými 14 % za ním značně zaostává.

Podívejme se na konkrétní čísla studie, která zanalyzovala globální vzorce sdílení videa napříč jedenácti zeměmi, mezi kterými nechyběly například Spojené státy, Spojené království, Brazílie apod.:

  • 17,9 % internetových uživatelů sdílí video napříč jejich sociálními nástroji více než jednou týdně
  • Tento výběr uživatelů zajišťuje 83 % veškerého sdílení videa napříč internetem
  • Facebook generuje nejvíce sdílení s podílem 59,4 %
  • Twitter zodpovídá za 13.8 %
  • Podíl Google+ tvoří 9,3 %
  • Tumblr dělá 5,7 %
  • Pinterest sdílí 3,9 %
  • 42 % veškerého sdílení se uskuteční do tří dnů od uveřejnění videa
  • Štěstí, spokojenost a pozitivní pocit je nejúspěšnější spouštěč pro sdílení
  • Národem s největší mírou zapojení video sdílení je Jižní Korea

Jak tedy můžete vidět, ze studie vyplývá, že celých 83 % veškerého sdíleného videa generuje méně než 18 % uživatelů internetu. Při tvorbě videoobsahu s virálním potenciálem je tedy dobré přemýšlet nejen o cílové skupině, kterou má video zaujmout. Musíme uvažovat také nad tím, jaká skupina zajistí jeho sdílení a viralitu.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

GAME ON! Slavíme další úspěch v soutěži Google partnerů

V listopadu se k nám dostala skvělá zpráva. Uspěli jsme také ve třetím kvartálu letošní soutěže Google partnerů GAME ON a připsali si d…

24. 11. 2017

Co nového přinesl Marketing Festival 2017?

V listopadu jsme se tradičně účastnili Marketing Festivalu. A i letos jsme si z této velké konference odnesli spoustu zajímavých informací a …

24. 11. 2017

Web Summit 2017: Nové marketingové trendy v cestovním ruchu

Web Summit je největší technologickou konferencí světa, není proto divu, že se každý rok jedná o dlouho očekávanou událost. Event, v rám…

21. 11. 2017

Na rychlosti záleží. Jak je na tom váš mobilní web?

Podle jednoho z posledních výzkumů Google se průměrná mobilní webová stránka načítá 22 sekund. A přitom celých 32 % uživatelů opoušt…

16. 11. 2017

Jak jsme inspirovali ženy užívat si #HaagenDazsMoment

Rozjet od nuly stránku na Facebooku není jen tak. Pokud navíc máte na starosti takový lovebrand jako je Häagen-Dazs, to je teprve výzva. Jak js…

14. 11. 2017

Persony: Nástroj, který vám pomůže s marketingovou strategií

Persony jsou důležitou součástí marketingových strategií. S jejich pomocí dokážete lépe přemýšlet nad cílovou skupinou a v důsledku to…

13. 11. 2017