V celosvětovém sdílení videa na sociálních sítích jasně vede Facebook

MarketUP 26. 11. 2014
Marketup
Marketup

Nová studie firmy Unruly, která zmapovala roli sociálních sítí v šíření videoobsahu, došla k zajímavým výsledkům. Facebook zodpovídá za 60 % celosvětového sdílení videa, Twitter s pouhými 14 % za ním značně zaostává.

Podívejme se na konkrétní čísla studie, která zanalyzovala globální vzorce sdílení videa napříč jedenácti zeměmi, mezi kterými nechyběly například Spojené státy, Spojené království, Brazílie apod.:

  • 17,9 % internetových uživatelů sdílí video napříč jejich sociálními nástroji více než jednou týdně

  • Tento výběr uživatelů zajišťuje 83 % veškerého sdílení videa napříč internetem

  • Facebook generuje nejvíce sdílení s podílem 59,4 %

  • Twitter zodpovídá za 13.8 %

  • Podíl Google+ tvoří 9,3 %

  • Tumblr dělá 5,7 %

  • Pinterest sdílí 3,9 %

  • 42 % veškerého sdílení se uskuteční do tří dnů od uveřejnění videa

  • Štěstí, spokojenost a pozitivní pocit je nejúspěšnější spouštěč pro sdílení

  • Národem s největší mírou zapojení video sdílení je Jižní Korea

Jak tedy můžete vidět, ze studie vyplývá, že celých 83 % veškerého sdíleného videa generuje méně než 18 % uživatelů internetu. Při tvorbě videoobsahu s virálním potenciálem je tedy dobré přemýšlet nejen o cílové skupině, kterou má video zaujmout. Musíme uvažovat také nad tím, jaká skupina zajistí jeho sdílení a viralitu.

Odebírat novinky

Přihlašte se k odběru novinek a nic vám neuteče

Váš e-mail

Kliknutím na tlačítko ODESLAT souhlasíte se zpracováním osobních údajů .