Blog

MarketUP 26. 11. 2014 Zpět

V celosvětovém sdílení videa na sociálních sítích jasně vede Facebook

Social Media Logos

Nová studie firmy Unruly, která zmapovala roli sociálních sítí v šíření videoobsahu, došla k zajímavým výsledkům. Facebook zodpovídá za 60 % celosvětového sdílení videa, Twitter s pouhými 14 % za ním značně zaostává.

Podívejme se na konkrétní čísla studie, která zanalyzovala globální vzorce sdílení videa napříč jedenácti zeměmi, mezi kterými nechyběly například Spojené státy, Spojené království, Brazílie apod.:

  • 17,9 % internetových uživatelů sdílí video napříč jejich sociálními nástroji více než jednou týdně
  • Tento výběr uživatelů zajišťuje 83 % veškerého sdílení videa napříč internetem
  • Facebook generuje nejvíce sdílení s podílem 59,4 %
  • Twitter zodpovídá za 13.8 %
  • Podíl Google+ tvoří 9,3 %
  • Tumblr dělá 5,7 %
  • Pinterest sdílí 3,9 %
  • 42 % veškerého sdílení se uskuteční do tří dnů od uveřejnění videa
  • Štěstí, spokojenost a pozitivní pocit je nejúspěšnější spouštěč pro sdílení
  • Národem s největší mírou zapojení video sdílení je Jižní Korea

Jak tedy můžete vidět, ze studie vyplývá, že celých 83 % veškerého sdíleného videa generuje méně než 18 % uživatelů internetu. Při tvorbě videoobsahu s virálním potenciálem je tedy dobré přemýšlet nejen o cílové skupině, kterou má video zaujmout. Musíme uvažovat také nad tím, jaká skupina zajistí jeho sdílení a viralitu.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP newsletter | DUBEN

Jaké zdroje sledovat, abyste se neztratili na sociálních sítích? V newsletteru radíme také, jak psát články pro lidi a roboty nebo jak reago…

28. 4. 2017

Chcete, aby váš obsah prodával? Proveďte zákazníky Content Funnelem

Jak tvořit úspěšný content, který zasáhne zákazníky v různých fázích nákupního procesu? Marketingové úsilí pomáhá znásobit takzva…

22. 4. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na sociální sítě

V každé profesi je důležité se celý život vzdělávat. V online marketingu to ale platí dvojnásob. Ne-li několikanásob. Vyvíjejí se toti…

19. 4. 2017

Už druhý rok na Digijobs. Lovíme talenty nejen na fotbálek!

Jelikož se nám na loňském veletrhu práce v online marketingu Digijobs podařilo ulovit dva nové kolegy, nesmíme samozřejmě chybět ani letos.…

17. 4. 2017

Archetypy v marketingu I: Využijte jejich sílu ve prospěch své značky

V marketingu lze uplatňovat nejrůznější strategie. Jednou z klíčových, avšak méně známých, je strategie marketingových archetypů. Co to…

13. 4. 2017

Zlepšete své články o 99 %. Pište pro lidi i roboty

Psaní online článků je tak trochu alchymie. Copywriterovi nestačí myslet na to, aby se článek líbil čtenářům. O tom, jestli vyběhne na p…

8. 4. 2017