Blog

Eva Řeháková 17. 4. 2017 Zpět

Už druhý rok na Digijobs. Lovíme talenty nejen na fotbálek!

Už druhý rok na Digijobs. Lovíme talenty nejen na fotbálek!

Jelikož se nám na loňském veletrhu práce v online marketingu Digijobs podařilo ulovit dva nové kolegy, nesmíme samozřejmě chybět ani letos. V čele s naší HR Managerkou Sárou už chystáme program, který snad trumfne i předchozí ročník!

Pracovní veletrh Digijobs, který vznikl v dílně pořadatelů Marketing Festivalu a Digisemestru, má za úkol propojit ty nejzajímavější zaměstnavatele se zájemci o práci v online marketingu. Letošní ročník se bude konat 3. května v prostorách Nákladového nádraží Žižkov a představí patnáct zaměstnavatelů z řad agentur i známých značek.

První Digijobs proběhl v roce 2016

První Digijobs se konal v roce 2016 v prostorách Radlické kulturní sportovny. Zdroj: Digijobs.cz

Jak probíhal loňský ročník?

Na stánku MarketUP jsme se v loňském roce seznámili s desítkami zajímavých mladých lidí, z nichž mnozí měli zájem s námi pracovat. Příjemně jsme si popovídali, představili naši firmu a za pojídání čokoládových bonbónů zodpověděli všechny dotazy zájemců. Nakonec jsme uspořádali soutěž o vouchery do oblíbené restaurace Brasileiro, která probíhala jak jinak než online.

Přijďte za námi na fotbálek!

Celé odpoledne jsme si skvěle užili a věříme, že letošní ročník bude ještě o stupínek lepší! Připravujeme pro návštěvníky „chillzónu“, kde nebude chybět stolní fotbálek o ceny, drobné občerstvení a především pořádná pohoda. My už trénujeme, tak nepodceňte přípravu! (Ne nebojte, necháme vás vyhrát ;-))

Stánek MarketUP

Na stánku MarketUP jsme rozdávali brožury o naší agentuře, ale také bonbóny, úsměv a dva vouchery do Brasileira. Zdroj: Digijobs.cz

Kdo by neměl na Digijobs chybět?

Digijobs je určen především těm, kdo mají zájem o práci v online marketingu. Ať už se jedná o studenty, absolventy nebo zkušené marketéry. Pracovních příležitostí nabídne víc než dost. Mohou se na něj však vypravit i lidé z marketingu, kteří práci momentálně nehledají. Ti budou mít možnost potkat se s dalšími odborníky z oboru a příjemně si popovídat třeba u kávy.

Více si o veletrhu Digijobs můžete přečíst na blogu pořadatele Jindřicha Fáborského.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019

Redesign oplatek Lina: Jak na brand awareness u značky, kterou každý zná?

Když se řekne Lina, určitě vás napadne slogan “Je jiná”. Značka Lina je samostatná značka vymezující prémiový sortiment oplatek z umb…

3. 1. 2019