Blog

Eva Řeháková 10. 11. 2014 Zpět

Tým MarketUP se rozšiřuje o další specialisty na SEO a PPC

Michal Novák a Dušan Smoljak

MarketUP nabírá do týmu další odborníky. Jedná se o dva nové specialisty, Michal Novák je zkušeným odborníkem v oblasti SEO a inbound marketingu, Dušan Smojlak se zaměřuje na správu PPC kampaní a internetový marketing.

Michal Novák začal pracovat pro MarketUP na pozici UX and SEO Specialist. V oblasti marketingu působí již od roku 2008. Ve své práci se zaměřuje na konzultace tvorby obsahu webu a na návrhy webových stránek dle cílů klienta. Zkušenosti získal při práci na desítkách projektů a teoretické poznatky načerpal na řadě konferencí a seminářů u nás a v zahraničí. Teď je hojně využívá při práci pro MarketUP. 

Dušan Smoljak pracuje v MarketUP od září 2014. Náplní jeho práce je převážně tvorba a optimalizace PPC kampaní ve vyhledávačích, obsahových sítích a na sociálních sítích. Je certifikovaným specialistou Google Adwords. Dušan se nadchnul pro online marketing už během studií na vysoké škole, proto také svou diplomovou práci zaměřil na sociální média. Získal zkušenosti jako produktový specialista u společnosti Mall.cz a jako Internet marketing assistant ve společnosti Online Capital.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Business snídaně #6 - Digitální marketing jako akcelerátor exportu

Export na zahraniční trhy se zdá na první pohled obtížný. V případě chybného rozhodnutí mohou vzniknout i finanční ztráty. Pokud ale do…

5. 6. 2019

Google Marketing Live 2019: 7 klíčových novinek pro budoucnost onlinu

Pro novinky a inspiraci jsme se v polovině května vypravili do centra San Francisca na globální konferenci Google Marketing Live. Spolu s dalším…

30. 5. 2019

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019