Blog

Eva Řeháková 10. 11. 2014 Zpět

Tým MarketUP se rozšiřuje o další specialisty na SEO a PPC

Michal Novák a Dušan Smoljak

MarketUP nabírá do týmu další odborníky. Jedná se o dva nové specialisty, Michal Novák je zkušeným odborníkem v oblasti SEO a inbound marketingu, Dušan Smojlak se zaměřuje na správu PPC kampaní a internetový marketing.

Michal Novák začal pracovat pro MarketUP na pozici UX and SEO Specialist. V oblasti marketingu působí již od roku 2008. Ve své práci se zaměřuje na konzultace tvorby obsahu webu a na návrhy webových stránek dle cílů klienta. Zkušenosti získal při práci na desítkách projektů a teoretické poznatky načerpal na řadě konferencí a seminářů u nás a v zahraničí. Teď je hojně využívá při práci pro MarketUP. 

Dušan Smoljak pracuje v MarketUP od září 2014. Náplní jeho práce je převážně tvorba a optimalizace PPC kampaní ve vyhledávačích, obsahových sítích a na sociálních sítích. Je certifikovaným specialistou Google Adwords. Dušan se nadchnul pro online marketing už během studií na vysoké škole, proto také svou diplomovou práci zaměřil na sociální média. Získal zkušenosti jako produktový specialista u společnosti Mall.cz a jako Internet marketing assistant ve společnosti Online Capital.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme oslavili skvělou zprávu. Postoupili jsme do finálního kola Video Innovation prestižní soutěže Google Premier Partner Awards! Nejen …

12. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Prokázáno: V Brand Liftu si s námi nikdo nezadá

Úspěch online marketingových kampaní se většinou měří počtem provedených konverzí. Jak ale měřit kampaně, které jsou cílené na budov…

26. 6. 2017

PPC Novinka: Chytré obsahové kampaně

Ještě jste neslyšeli pojem „Chytré obsahové kampaně“ nebo zkratku „SDC“ ? Pokud ne, tak dávejte pozor, protože s touto novinkou přic…

24. 6. 2017

"Firmy by se měly naučit investovat víc do digitálu," říká nová kreativní ředitelka Hana Gemrotová

MarketUP v květnu přivítal novou posilu. Hana Gemrotová je vůbec první kreativní ředitelka v historii firmy. Jaké to je přesunout se z ATL k…

23. 6. 2017

Archetypy v marketingu III: Nikdo není sám

Chcete u svých zákazníků reagovat na jejich potřebu po blízkosti? Nechte svou značku být jejich archetypálním kamarádem, milencem nebo bavi…

21. 6. 2017