Blog

Eva Řeháková 10. 11. 2014 Zpět

Tým MarketUP se rozšiřuje o další specialisty na SEO a PPC

Michal Novák a Dušan Smoljak

MarketUP nabírá do týmu další odborníky. Jedná se o dva nové specialisty, Michal Novák je zkušeným odborníkem v oblasti SEO a inbound marketingu, Dušan Smojlak se zaměřuje na správu PPC kampaní a internetový marketing.

Michal Novák začal pracovat pro MarketUP na pozici UX and SEO Specialist. V oblasti marketingu působí již od roku 2008. Ve své práci se zaměřuje na konzultace tvorby obsahu webu a na návrhy webových stránek dle cílů klienta. Zkušenosti získal při práci na desítkách projektů a teoretické poznatky načerpal na řadě konferencí a seminářů u nás a v zahraničí. Teď je hojně využívá při práci pro MarketUP. 

Dušan Smoljak pracuje v MarketUP od září 2014. Náplní jeho práce je převážně tvorba a optimalizace PPC kampaní ve vyhledávačích, obsahových sítích a na sociálních sítích. Je certifikovaným specialistou Google Adwords. Dušan se nadchnul pro online marketing už během studií na vysoké škole, proto také svou diplomovou práci zaměřil na sociální média. Získal zkušenosti jako produktový specialista u společnosti Mall.cz a jako Internet marketing assistant ve společnosti Online Capital.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019

Redesign oplatek Lina: Jak na brand awareness u značky, kterou každý zná?

Když se řekne Lina, určitě vás napadne slogan “Je jiná”. Značka Lina je samostatná značka vymezující prémiový sortiment oplatek z umb…

3. 1. 2019