Blog

Martin Peška 15. 8. 2014 Zpět

Tým MarketUP se rozšířil o specialistu online marketingu Aleše Kýra

Aleš Kýr

Aleš Kýr se stal členem týmu MarketUP v červenci 2014 a jeho pracovní náplní je zejména správa výkonnostních kampaní v AdWords či Sklik a tvorba webových stránek na platformě Wordpress.

Angažuje se také do kódování v HTML a CSS.

Své univerzální znalosti v oboru online marketingu sbíral již během studií na střední škole, po jejímž dokončení založil vlastní internetový obchod. Poté nastoupil na pozici Online Marketing Specialist do skupiny WPB Group, kde zodpovídal za online marketingové aktivity partnerských společností v rámci holdingu WPB. 

Ve volných chvílích rád přemýšlí nad novými internetovými projekty, přečte si dobrou knihu, tráví čas s přáteli, věnuje se sportu, nebo studuje nepoznané. 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP newsletter | DUBEN

Jaké zdroje sledovat, abyste se neztratili na sociálních sítích? V newsletteru radíme také, jak psát články pro lidi a roboty nebo jak reago…

28. 4. 2017

Chcete, aby váš obsah prodával? Proveďte zákazníky Content Funnelem

Jak tvořit úspěšný content, který zasáhne zákazníky v různých fázích nákupního procesu? Marketingové úsilí pomáhá znásobit takzva…

22. 4. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na sociální sítě

V každé profesi je důležité se celý život vzdělávat. V online marketingu to ale platí dvojnásob. Ne-li několikanásob. Vyvíjejí se toti…

19. 4. 2017

Už druhý rok na Digijobs. Lovíme talenty nejen na fotbálek!

Jelikož se nám na loňském veletrhu práce v online marketingu Digijobs podařilo ulovit dva nové kolegy, nesmíme samozřejmě chybět ani letos.…

17. 4. 2017

Archetypy v marketingu I: Využijte jejich sílu ve prospěch své značky

V marketingu lze uplatňovat nejrůznější strategie. Jednou z klíčových, avšak méně známých, je strategie marketingových archetypů. Co to…

13. 4. 2017

Zlepšete své články o 99 %. Pište pro lidi i roboty

Psaní online článků je tak trochu alchymie. Copywriterovi nestačí myslet na to, aby se článek líbil čtenářům. O tom, jestli vyběhne na p…

8. 4. 2017