Blog

Martin Peška 15. 8. 2014 Zpět

Tým MarketUP se rozšířil o specialistu online marketingu Aleše Kýra

Aleš Kýr

Aleš Kýr se stal členem týmu MarketUP v červenci 2014 a jeho pracovní náplní je zejména správa výkonnostních kampaní v AdWords či Sklik a tvorba webových stránek na platformě Wordpress.

Angažuje se také do kódování v HTML a CSS.

Své univerzální znalosti v oboru online marketingu sbíral již během studií na střední škole, po jejímž dokončení založil vlastní internetový obchod. Poté nastoupil na pozici Online Marketing Specialist do skupiny WPB Group, kde zodpovídal za online marketingové aktivity partnerských společností v rámci holdingu WPB. 

Ve volných chvílích rád přemýšlí nad novými internetovými projekty, přečte si dobrou knihu, tráví čas s přáteli, věnuje se sportu, nebo studuje nepoznané. 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017