Blog

MarketUP 14. 2. 2014 Zpět

Tým MarketUP se rozrostl o nového copywritera

Tým MarketUP se rozrostl o nového copywritera

Nejnovější posilou v kolektivu MarketUP je Ondřej Moskalík, který u nás zodpovídá za přípravu a korekturu textů.

Specializuje se především na SEO copywriting – vytváří články na klientské blogy, popisy produktů a další webové texty. Při své práci klade důraz jak na klíčová slova, tak i na informační hodnotu textu.

Ondřej studoval filosofii a filmovou vědu na Univerzitě Palackého v Olomouci. V průběhu studia se začal zajímat o sociální sítě, online komunikaci a občanskou žurnalistiku. Svůj zájem o psané slovo v průběhu let potvrdil psaním několika blogů a publicistickou činností pro hudební portál NMNL.

Mezi jeho záliby patří hudba, literatura a film. Ve volném čase se věnuje také pěší turistice.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Dopady GDPR na digitální marketing

GDPR je v poslední době velmi aktuální a diskutované téma. Většina odborných článků, seminářů a konferencí se však tohoto tématu dot…

20. 3. 2018

Digitálním nomádem v Asii: O práci, cestování a životě v pomalejším tempu

Jaké jsou zkušenosti našeho kolegy, projektového manažera Michala Vrtišky, který se rozhodl pracovat dlouhých 6 měsíců na dálku z Asie? Se…

16. 3. 2018

Posily realizačního oddělení Lenka a Radek: O datové analytice, Googlu a vtipech na Slováky

Do realizačního oddělení nastoupily dvě nové tváře. Jací jsou, kde se tu vzali a jaké mají plány?

14. 3. 2018

10 tipů, jak zlepšit svůj osobní profil na Linkedinu

S největší pravděpodobností už na Linkedinu máte založený profil, stejně jako 500 milionů lidí na celé planetě a 1,3 milionů našich sp…

13. 3. 2018

Klienti jsou s našimi službami spokojení, prokázal nedávný průzkum.

Jak klienti hodnotí naše služby? I v tomto pololetí jsme obdrželi velmi pěkný výsledek v hodnocení Net Promoter Score.

26. 2. 2018

Instagram tip: Naučte se pořizovat zdařilejší fotky jídla

Pořizování atraktivních fotek s jídlem se pomalu stává součástí výbavy základních dovedností marketingové gramotnosti. Zejména, pokud …

23. 2. 2018