Blog

Eva Řeháková 20. 10. 2015 Zpět

Tým MarketUP dobyl českou pevnost Boyard

Tým MarketUP dobyl českou pevnost Boyard

Podzimní teambuilding byl dobrodružstvím a zároveň velkou výzvou. Vyrazili jsme do české pevnosti Boyard, tedy do areálu zvaného TEPfaktor kousek za Prahou, kde jsme plnili náročné úkoly. Ne všechny týmy sice soutěž dokončily, ale rozhodně jsme se všichni pořádně pobavili a zatrénovali.

Hned při vchodu do TEPfaktoru nás přivítala pláž s barem a neodmyslitelným pirátem. Jakmile jsme se osvěžili, převlékli a rozlosovali do týmů, pirát nám vysvětlil pravidla, zazněl gong a hra mohla začít.

TEPfaktor

Nejprve na nás čekalo 20 volně přístupných místností s úkoly, které byly rozdělené do 4 kategorií. Jedna byla zaměřena na sílu, druhá na šikovnost, třetí vyžadovala bystrost a čtvrtá trpělivost. Správně stisknout přihlašovací tlačítka, pochopit, co je třeba udělat, nedotýkat se červených prostor, odlehčit zelené podlahy a hlavně si vzájemně pomáhat. To byl základ úspěchu.

Týmy MarketUP

Každý člen týmu proto musel zapojit svůj důvtip a společnými silami se nám povedlo většinu úkolů splnit. Ti, kterým se nějakou tu schránku nepodařilo otevřít, využili jokera, zodpověděli zákeřnou otázku a jelo se dále!

Týmy MarketUP

Po vyřešení a zdolání 20 základních úloh jsme se dostali ke 4 zakódovaným místnostem, do kterých jsme se všichni těšili. Co je zakódované, to nás láká! Úkoly, které jsme v nich plnili, byly skvělým vyvrcholením celé hry.

Tým MarketUP

Týmy, které projevily dostatek důvtipu, síly, zručnosti a trpělivosti a prošly všemi zakódovanými místnostmi, se propracovaly až k truhle s pokladem. Po rozluštění šifry tam pro ně byla připravena sladká výhra.

Tým MarketUP

Bilance MarketUP byla taková: 3 týmy úspěšně dokončily a získaly výhru, dva se i přes všechnu snahu cíli pouze přiblížily. Všichni jsme však skončili s úsměvem na rtech :-)

Tým MarketUP

Po dokončení aktivní části teambuildingu jsme se přesunuli do mexické restaurace Hombré del Mundo na Andělu, kde nám místní kuchaři připravili výborné mexické speciality.

Restaurace Hombré del Mundo

Předkrm, bohatý hlavní chod i dezerty stály podle nadšených výrazů za to :-)

Vysmátý Johny a Kristina

Zábavu jsme po celý večer podporovali dobrým pitím, kromě klasického piva jsme se nebáli ani netradičních zapálených koktejlů a podobných legrácek.

Restaurace Hombré del Mundo

I díky tomu někteří z nás protáhli zábavný večer až do brzkých ranních hodin tancem v nejmenovaném klubu na Andělu :-) Už teď se těšíme na další akci!

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Dopady GDPR na digitální marketing

GDPR je v poslední době velmi aktuální a diskutované téma. Většina odborných článků, seminářů a konferencí se však tohoto tématu dot…

20. 3. 2018

Digitálním nomádem v Asii: O práci, cestování a životě v pomalejším tempu

Jaké jsou zkušenosti našeho kolegy, projektového manažera Michala Vrtišky, který se rozhodl pracovat dlouhých 6 měsíců na dálku z Asie? Se…

16. 3. 2018

Posily realizačního oddělení Lenka a Radek: O datové analytice, Googlu a vtipech na Slováky

Do realizačního oddělení nastoupily dvě nové tváře. Jací jsou, kde se tu vzali a jaké mají plány?

14. 3. 2018

10 tipů, jak zlepšit svůj osobní profil na Linkedinu

S největší pravděpodobností už na Linkedinu máte založený profil, stejně jako 500 milionů lidí na celé planetě a 1,3 milionů našich sp…

13. 3. 2018

Klienti jsou s našimi službami spokojení, prokázal nedávný průzkum.

Jak klienti hodnotí naše služby? I v tomto pololetí jsme obdrželi velmi pěkný výsledek v hodnocení Net Promoter Score.

26. 2. 2018

Instagram tip: Naučte se pořizovat zdařilejší fotky jídla

Pořizování atraktivních fotek s jídlem se pomalu stává součástí výbavy základních dovedností marketingové gramotnosti. Zejména, pokud …

23. 2. 2018