Blog

Eva Řeháková 20. 10. 2015 Zpět

Tým MarketUP dobyl českou pevnost Boyard

Tým MarketUP dobyl českou pevnost Boyard

Podzimní teambuilding byl dobrodružstvím a zároveň velkou výzvou. Vyrazili jsme do české pevnosti Boyard, tedy do areálu zvaného TEPfaktor kousek za Prahou, kde jsme plnili náročné úkoly. Ne všechny týmy sice soutěž dokončily, ale rozhodně jsme se všichni pořádně pobavili a zatrénovali.

Hned při vchodu do TEPfaktoru nás přivítala pláž s barem a neodmyslitelným pirátem. Jakmile jsme se osvěžili, převlékli a rozlosovali do týmů, pirát nám vysvětlil pravidla, zazněl gong a hra mohla začít.

TEPfaktor

Nejprve na nás čekalo 20 volně přístupných místností s úkoly, které byly rozdělené do 4 kategorií. Jedna byla zaměřena na sílu, druhá na šikovnost, třetí vyžadovala bystrost a čtvrtá trpělivost. Správně stisknout přihlašovací tlačítka, pochopit, co je třeba udělat, nedotýkat se červených prostor, odlehčit zelené podlahy a hlavně si vzájemně pomáhat. To byl základ úspěchu.

Týmy MarketUP

Každý člen týmu proto musel zapojit svůj důvtip a společnými silami se nám povedlo většinu úkolů splnit. Ti, kterým se nějakou tu schránku nepodařilo otevřít, využili jokera, zodpověděli zákeřnou otázku a jelo se dále!

Týmy MarketUP

Po vyřešení a zdolání 20 základních úloh jsme se dostali ke 4 zakódovaným místnostem, do kterých jsme se všichni těšili. Co je zakódované, to nás láká! Úkoly, které jsme v nich plnili, byly skvělým vyvrcholením celé hry.

Tým MarketUP

Týmy, které projevily dostatek důvtipu, síly, zručnosti a trpělivosti a prošly všemi zakódovanými místnostmi, se propracovaly až k truhle s pokladem. Po rozluštění šifry tam pro ně byla připravena sladká výhra.

Tým MarketUP

Bilance MarketUP byla taková: 3 týmy úspěšně dokončily a získaly výhru, dva se i přes všechnu snahu cíli pouze přiblížily. Všichni jsme však skončili s úsměvem na rtech :-)

Tým MarketUP

Po dokončení aktivní části teambuildingu jsme se přesunuli do mexické restaurace Hombré del Mundo na Andělu, kde nám místní kuchaři připravili výborné mexické speciality.

Restaurace Hombré del Mundo

Předkrm, bohatý hlavní chod i dezerty stály podle nadšených výrazů za to :-)

Vysmátý Johny a Kristina

Zábavu jsme po celý večer podporovali dobrým pitím, kromě klasického piva jsme se nebáli ani netradičních zapálených koktejlů a podobných legrácek.

Restaurace Hombré del Mundo

I díky tomu někteří z nás protáhli zábavný večer až do brzkých ranních hodin tancem v nejmenovaném klubu na Andělu :-) Už teď se těšíme na další akci!

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019