Blog

Eva Řeháková 20. 10. 2015 Zpět

Tým MarketUP dobyl českou pevnost Boyard

Tým MarketUP dobyl českou pevnost Boyard

Podzimní teambuilding byl dobrodružstvím a zároveň velkou výzvou. Vyrazili jsme do české pevnosti Boyard, tedy do areálu zvaného TEPfaktor kousek za Prahou, kde jsme plnili náročné úkoly. Ne všechny týmy sice soutěž dokončily, ale rozhodně jsme se všichni pořádně pobavili a zatrénovali.

Hned při vchodu do TEPfaktoru nás přivítala pláž s barem a neodmyslitelným pirátem. Jakmile jsme se osvěžili, převlékli a rozlosovali do týmů, pirát nám vysvětlil pravidla, zazněl gong a hra mohla začít.

TEPfaktor

Nejprve na nás čekalo 20 volně přístupných místností s úkoly, které byly rozdělené do 4 kategorií. Jedna byla zaměřena na sílu, druhá na šikovnost, třetí vyžadovala bystrost a čtvrtá trpělivost. Správně stisknout přihlašovací tlačítka, pochopit, co je třeba udělat, nedotýkat se červených prostor, odlehčit zelené podlahy a hlavně si vzájemně pomáhat. To byl základ úspěchu.

Týmy MarketUP

Každý člen týmu proto musel zapojit svůj důvtip a společnými silami se nám povedlo většinu úkolů splnit. Ti, kterým se nějakou tu schránku nepodařilo otevřít, využili jokera, zodpověděli zákeřnou otázku a jelo se dále!

Týmy MarketUP

Po vyřešení a zdolání 20 základních úloh jsme se dostali ke 4 zakódovaným místnostem, do kterých jsme se všichni těšili. Co je zakódované, to nás láká! Úkoly, které jsme v nich plnili, byly skvělým vyvrcholením celé hry.

Tým MarketUP

Týmy, které projevily dostatek důvtipu, síly, zručnosti a trpělivosti a prošly všemi zakódovanými místnostmi, se propracovaly až k truhle s pokladem. Po rozluštění šifry tam pro ně byla připravena sladká výhra.

Tým MarketUP

Bilance MarketUP byla taková: 3 týmy úspěšně dokončily a získaly výhru, dva se i přes všechnu snahu cíli pouze přiblížily. Všichni jsme však skončili s úsměvem na rtech :-)

Tým MarketUP

Po dokončení aktivní části teambuildingu jsme se přesunuli do mexické restaurace Hombré del Mundo na Andělu, kde nám místní kuchaři připravili výborné mexické speciality.

Restaurace Hombré del Mundo

Předkrm, bohatý hlavní chod i dezerty stály podle nadšených výrazů za to :-)

Vysmátý Johny a Kristina

Zábavu jsme po celý večer podporovali dobrým pitím, kromě klasického piva jsme se nebáli ani netradičních zapálených koktejlů a podobných legrácek.

Restaurace Hombré del Mundo

I díky tomu někteří z nás protáhli zábavný večer až do brzkých ranních hodin tancem v nejmenovaném klubu na Andělu :-) Už teď se těšíme na další akci!

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Prokázáno: V Brand Liftu si s námi nikdo nezadá

Úspěch online marketingových kampaní se většinou měří počtem provedených konverzí. Jak ale měřit kampaně, které jsou cílené na budov…

26. 6. 2017

PPC Novinka: Chytré obsahové kampaně

Ještě jste neslyšeli pojem „Chytré obsahové kampaně“ nebo zkratku „SDC“ ? Pokud ne, tak dávejte pozor, protože s touto novinkou přic…

24. 6. 2017

"Firmy by se měly naučit investovat víc do digitálu," říká nová kreativní ředitelka Hana Gemrotová

MarketUP v květnu přivítal novou posilu. Hana Gemrotová je vůbec první kreativní ředitelka v historii firmy. Jaké to je přesunout se z ATL k…

23. 6. 2017

Archetypy v marketingu III: Nikdo není sám

Chcete u svých zákazníků reagovat na jejich potřebu po blízkosti? Nechte svou značku být jejich archetypálním kamarádem, milencem nebo bavi…

21. 6. 2017

MarketUP Academy očima absolventa

MarketUP Academy. Nový studijní program, kterým se MarketUP rozhodnul vzdělávat nové talenty se zájmem o oblast online marketingu. To byla př…

16. 6. 2017

Vítáme v týmu Káťu, Kubu a Hanu

Rodinka MarketUPu se dále rozrůstá a tentokrát se chceme pochlubit dalšími třemi přírůstky v obchodním, realizačním i kreativním týmu. …

9. 6. 2017