Blog

Eva Řeháková 20. 10. 2015 Zpět

Tým MarketUP dobyl českou pevnost Boyard

Tým MarketUP dobyl českou pevnost Boyard

Podzimní teambuilding byl dobrodružstvím a zároveň velkou výzvou. Vyrazili jsme do české pevnosti Boyard, tedy do areálu zvaného TEPfaktor kousek za Prahou, kde jsme plnili náročné úkoly. Ne všechny týmy sice soutěž dokončily, ale rozhodně jsme se všichni pořádně pobavili a zatrénovali.

Hned při vchodu do TEPfaktoru nás přivítala pláž s barem a neodmyslitelným pirátem. Jakmile jsme se osvěžili, převlékli a rozlosovali do týmů, pirát nám vysvětlil pravidla, zazněl gong a hra mohla začít.

TEPfaktor

Nejprve na nás čekalo 20 volně přístupných místností s úkoly, které byly rozdělené do 4 kategorií. Jedna byla zaměřena na sílu, druhá na šikovnost, třetí vyžadovala bystrost a čtvrtá trpělivost. Správně stisknout přihlašovací tlačítka, pochopit, co je třeba udělat, nedotýkat se červených prostor, odlehčit zelené podlahy a hlavně si vzájemně pomáhat. To byl základ úspěchu.

Týmy MarketUP

Každý člen týmu proto musel zapojit svůj důvtip a společnými silami se nám povedlo většinu úkolů splnit. Ti, kterým se nějakou tu schránku nepodařilo otevřít, využili jokera, zodpověděli zákeřnou otázku a jelo se dále!

Týmy MarketUP

Po vyřešení a zdolání 20 základních úloh jsme se dostali ke 4 zakódovaným místnostem, do kterých jsme se všichni těšili. Co je zakódované, to nás láká! Úkoly, které jsme v nich plnili, byly skvělým vyvrcholením celé hry.

Tým MarketUP

Týmy, které projevily dostatek důvtipu, síly, zručnosti a trpělivosti a prošly všemi zakódovanými místnostmi, se propracovaly až k truhle s pokladem. Po rozluštění šifry tam pro ně byla připravena sladká výhra.

Tým MarketUP

Bilance MarketUP byla taková: 3 týmy úspěšně dokončily a získaly výhru, dva se i přes všechnu snahu cíli pouze přiblížily. Všichni jsme však skončili s úsměvem na rtech :-)

Tým MarketUP

Po dokončení aktivní části teambuildingu jsme se přesunuli do mexické restaurace Hombré del Mundo na Andělu, kde nám místní kuchaři připravili výborné mexické speciality.

Restaurace Hombré del Mundo

Předkrm, bohatý hlavní chod i dezerty stály podle nadšených výrazů za to :-)

Vysmátý Johny a Kristina

Zábavu jsme po celý večer podporovali dobrým pitím, kromě klasického piva jsme se nebáli ani netradičních zapálených koktejlů a podobných legrácek.

Restaurace Hombré del Mundo

I díky tomu někteří z nás protáhli zábavný večer až do brzkých ranních hodin tancem v nejmenovaném klubu na Andělu :-) Už teď se těšíme na další akci!

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP newsletter I ČERVENEC

V červenci jsme oslavili skvělou novinu. Postoupili jsme do finálního kola EMEA prestižní soutěže Google Premier Awards. O tohle a o spoustu d…

31. 7. 2017

Potenciál YouTube. Obchodní ředitel YouTube Robert Kyncl odhalil aktuální čísla.

Tento týden jsme se zúčastnili exkluzivního setkání s Robertem Kynclem, obchodním ředitelem sociální sítě YouTube. Jaké zajímavosti setk…

26. 7. 2017

Posilujeme tým o Martinu, Léňu a Martina!

S novými posilami jako kdyby se v poslední době roztrhl pytel a tak v týmu vítáme další tři lidi, Martinu, Léňu a EmJaye. S jejich pomocí …

25. 7. 2017

Vyrazili jsme na Google Digital Now 2017 se Sconto nábytkem

Vůbec poprvé jsme jako agentura vyjeli na konferenci pořádanou společností Google společně s naším klientem. Strávili jsme 2 dny v Dublinu,…

20. 7. 2017

Archetypy v marketingu IV: Dosáhněte stability a řádu

Zaujal vás náš seriál o archetypech v marketingu? Máme pro vás další díl, který tentokrát řeší potřebu najít a vytvořit ve světě ř…

14. 7. 2017

Marketing & Media píše o Inspirativním setkání

Svůj prostor si získal náš článek v časopise Marketing&Media. Tentokrát se psalo o dalším z našich Inspirativních setkání. Podívejte se…

13. 7. 2017