Blog

Eva Řeháková 20. 10. 2015 Zpět

Tým MarketUP dobyl českou pevnost Boyard

Tým MarketUP dobyl českou pevnost Boyard

Podzimní teambuilding byl dobrodružstvím a zároveň velkou výzvou. Vyrazili jsme do české pevnosti Boyard, tedy do areálu zvaného TEPfaktor kousek za Prahou, kde jsme plnili náročné úkoly. Ne všechny týmy sice soutěž dokončily, ale rozhodně jsme se všichni pořádně pobavili a zatrénovali.

Hned při vchodu do TEPfaktoru nás přivítala pláž s barem a neodmyslitelným pirátem. Jakmile jsme se osvěžili, převlékli a rozlosovali do týmů, pirát nám vysvětlil pravidla, zazněl gong a hra mohla začít.

TEPfaktor

Nejprve na nás čekalo 20 volně přístupných místností s úkoly, které byly rozdělené do 4 kategorií. Jedna byla zaměřena na sílu, druhá na šikovnost, třetí vyžadovala bystrost a čtvrtá trpělivost. Správně stisknout přihlašovací tlačítka, pochopit, co je třeba udělat, nedotýkat se červených prostor, odlehčit zelené podlahy a hlavně si vzájemně pomáhat. To byl základ úspěchu.

Týmy MarketUP

Každý člen týmu proto musel zapojit svůj důvtip a společnými silami se nám povedlo většinu úkolů splnit. Ti, kterým se nějakou tu schránku nepodařilo otevřít, využili jokera, zodpověděli zákeřnou otázku a jelo se dále!

Týmy MarketUP

Po vyřešení a zdolání 20 základních úloh jsme se dostali ke 4 zakódovaným místnostem, do kterých jsme se všichni těšili. Co je zakódované, to nás láká! Úkoly, které jsme v nich plnili, byly skvělým vyvrcholením celé hry.

Tým MarketUP

Týmy, které projevily dostatek důvtipu, síly, zručnosti a trpělivosti a prošly všemi zakódovanými místnostmi, se propracovaly až k truhle s pokladem. Po rozluštění šifry tam pro ně byla připravena sladká výhra.

Tým MarketUP

Bilance MarketUP byla taková: 3 týmy úspěšně dokončily a získaly výhru, dva se i přes všechnu snahu cíli pouze přiblížily. Všichni jsme však skončili s úsměvem na rtech :-)

Tým MarketUP

Po dokončení aktivní části teambuildingu jsme se přesunuli do mexické restaurace Hombré del Mundo na Andělu, kde nám místní kuchaři připravili výborné mexické speciality.

Restaurace Hombré del Mundo

Předkrm, bohatý hlavní chod i dezerty stály podle nadšených výrazů za to :-)

Vysmátý Johny a Kristina

Zábavu jsme po celý večer podporovali dobrým pitím, kromě klasického piva jsme se nebáli ani netradičních zapálených koktejlů a podobných legrácek.

Restaurace Hombré del Mundo

I díky tomu někteří z nás protáhli zábavný večer až do brzkých ranních hodin tancem v nejmenovaném klubu na Andělu :-) Už teď se těšíme na další akci!

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Chcete, aby váš obsah prodával? Proveďte zákazníky Content Funnelem

Jak tvořit úspěšný content, který zasáhne zákazníky v různých fázích nákupního procesu? Marketingové úsilí pomáhá znásobit takzva…

22. 4. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na sociální sítě

V každé profesi je důležité se celý život vzdělávat. V online marketingu to ale platí dvojnásob. Ne-li několikanásob. Vyvíjejí se toti…

19. 4. 2017

Už druhý rok na Digijobs. Lovíme talenty nejen na fotbálek!

Jelikož se nám na loňském veletrhu práce v online marketingu Digijobs podařilo ulovit dva nové kolegy, nesmíme samozřejmě chybět ani letos.…

17. 4. 2017

Archetypy v marketingu I: Využijte jejich sílu ve prospěch své značky

V marketingu lze uplatňovat nejrůznější strategie. Jednou z klíčových, avšak méně známých, je strategie marketingových archetypů. Co to…

13. 4. 2017

Zlepšete své články o 99 %. Pište pro lidi i roboty

Psaní online článků je tak trochu alchymie. Copywriterovi nestačí myslet na to, aby se článek líbil čtenářům. O tom, jestli vyběhne na p…

8. 4. 2017

Jak zvládnout hejty na Facebooku s ještě větší elegancí?

Hejt nebo negativní komentář na Facebooku dá správcům stránky kolikrát pěkně zabrat. Vyzkoušejte naše tipy, jak na ně reagovat s eleganc…

5. 4. 2017