Blog

Barbora Votavová 26. 6. 2013 Zpět

Tržby největších českých firem vzrostly jen o 3 %, nejlépe si vedla Škoda Auto

Tržby největších českých firem vzrostly jen o 3 %, nejlépe si vedla Škoda Auto

Podle žebříčku, který už po devatenácté zveřejnilo Sdružení Czech Top 100, je podle objemu tržeb nejvýznamnější českou firmou Škoda Auto. Za loňský rok vykázala firma tržby ve výši 263 miliard korun. Na prvním místě se česká automobilka umístila již potřetí za sebou.

Druhé místo obhájila společnost ČEZ s tržbami 215 miliard korun, která je mezi firmami nejziskovější. Třetí příčku, stejně jako v loňském roce, obsadila firma RWE Transgas, která dokázala zvýšit své tržby na 181 miliard. V žebříčku se objevily také společnosti Unipetrol, Čepro nebo České dráhy. 

Tržby stovky nejvýznamnějších firem v České republice dosáhly celkem 2,53 bilionu korun, tedy pouze o necelá 3 % více než tomu bylo v předešlém roce. Výsledky ukázaly, že se česká ekonomika stále ještě neodrazila ode dna. I letos se však potvrdil stávající trend, že nejúspěšnějším společnostem v žebříčku rostou tržby mnohem rychleji než ostatním podnikům.

V žebříčku Czech Top 100 ale úplně chybí některé významné společnosti jako je E.ON, Tesco, Hyundai a další. Organizátorům totiž nedodaly potřebné podklady. "V žebříčku jsou zahrnuty pouze společnosti, které poskytly data ke zpracování. Některé firmy neposkytují data z administrativních důvodů, některé z důvodů jejich interní politiky," vysvětlil Tomáš David, tajemník sdružení Czech Top 100.

Podívejte se na seznam dvaceti firem, které si vedly nejlépe.

 TOP 100

Na kompletní výsledky Czech Top 100 se můžete podívat ZDE.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Ohlédnutí za rokem 2017: Práce, úspěchy a legrace

Další rok je skoro za námi a když se ohlížíme zpátky, je jasné, že byl našlapaný významnými událostmi. Rozhodli jsme se vám proto seps…

19. 12. 2017

BEST OF CONTENT 2017: 30 Okamžiků, kdy jsme si získali klienta i jeho zákazníka

Rok se nám pomalu chýlí ke konci a tak bychom se s vámi rádi podělili o nejlepší social příspěvky, které se nám ve spolupráci s našimi …

18. 12. 2017

Znáte Jablotron? Aneb jak v onlinu úspěšně zvýšit povědomí o vaší značce

V agentuře často od klientů slýcháme, že by se rádi orientovali pouze na výkon. Cílem každé firmy je generovat zisk a to je i úkolem perfo…

15. 12. 2017

Jak na community management na sociálních sítích?

Komunikovat se svou oblíbenou značkou přes sociální sítě je dnes pro většinu lidí pohodlnější a samozřejmější, než si zavolat na inf…

13. 12. 2017

Obsahová strategie pro rok 2018 a jak na ní

Obsahový marketing je nedílnou součástí marketingových strategií. A právě teď přišel čas zamyslet se nad obsahem, který budete publikova…

11. 12. 2017

3 tipy jak využít online při náboru zaměstnanců

Potřebujete rozšířit řady svých kolegů a přemýšlíte, jak potencionální kandidáty oslovit? Svět se díky moderním technologiím neust…

5. 12. 2017