Blog

Barbora Votavová 26. 6. 2013 Zpět

Tržby největších českých firem vzrostly jen o 3 %, nejlépe si vedla Škoda Auto

Tržby největších českých firem vzrostly jen o 3 %, nejlépe si vedla Škoda Auto

Podle žebříčku, který už po devatenácté zveřejnilo Sdružení Czech Top 100, je podle objemu tržeb nejvýznamnější českou firmou Škoda Auto. Za loňský rok vykázala firma tržby ve výši 263 miliard korun. Na prvním místě se česká automobilka umístila již potřetí za sebou.

Druhé místo obhájila společnost ČEZ s tržbami 215 miliard korun, která je mezi firmami nejziskovější. Třetí příčku, stejně jako v loňském roce, obsadila firma RWE Transgas, která dokázala zvýšit své tržby na 181 miliard. V žebříčku se objevily také společnosti Unipetrol, Čepro nebo České dráhy. 

Tržby stovky nejvýznamnějších firem v České republice dosáhly celkem 2,53 bilionu korun, tedy pouze o necelá 3 % více než tomu bylo v předešlém roce. Výsledky ukázaly, že se česká ekonomika stále ještě neodrazila ode dna. I letos se však potvrdil stávající trend, že nejúspěšnějším společnostem v žebříčku rostou tržby mnohem rychleji než ostatním podnikům.

V žebříčku Czech Top 100 ale úplně chybí některé významné společnosti jako je E.ON, Tesco, Hyundai a další. Organizátorům totiž nedodaly potřebné podklady. "V žebříčku jsou zahrnuty pouze společnosti, které poskytly data ke zpracování. Některé firmy neposkytují data z administrativních důvodů, některé z důvodů jejich interní politiky," vysvětlil Tomáš David, tajemník sdružení Czech Top 100.

Podívejte se na seznam dvaceti firem, které si vedly nejlépe.

 TOP 100

Na kompletní výsledky Czech Top 100 se můžete podívat ZDE.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Business snídaně #6 - Digitální marketing jako akcelerátor exportu

Export na zahraniční trhy se zdá na první pohled obtížný. V případě chybného rozhodnutí mohou vzniknout i finanční ztráty. Pokud ale do…

5. 6. 2019

Google Marketing Live 2019: 7 klíčových novinek pro budoucnost onlinu

Pro novinky a inspiraci jsme se v polovině května vypravili do centra San Francisca na globální konferenci Google Marketing Live. Spolu s dalším…

30. 5. 2019

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019