Blog

Eva Řeháková 23. 10. 2014 Zpět

Třicet e-shopů v Česku tvoří polovinu obratu z celkového online prodeje

Nákupy na internetu

V Česku máme přes 37 tisíc e-shopů. To je skoro stejně, jako v nesrovnatelně větší Velké Británii. Zajímavé je, že první třicítka z nich zajišťuje podle Asociace pro elektronickou komerci více než polovinu celkového obratu zboží prodaného přes internet.

Pozice silných obchodů a malých, úzce zaměřených e-shopů v České republice stále posilují. Tisícovka internetových obchodů vytváří tři čtvrtiny celkového obratu on-line trhu. Mnohé české internetové obchody působí i v zahraničí, například největší e-shop Alza.cz bude nově prodávat v celé Evropské unii.

Spokojenost zákazníků s e-shopy se meziročně zvyšuje. Průměrné hodnocení služeb online obchodů s certifikátem Ověřeno zákazníky je nyní 96,6 %. V českých e-shopech nakupují především zákazníci ve věku od 25 do 34 let, v této skupině provede 68 % lidí minimálně jeden nákup měsíčně.

Stoupají také tržby e-shopů, loni Češi utratili na internetu 70 miliard korun.

Zdroj: www.ihned.cz

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Až 10 fotek v 1 postu. Čtěte i o dalších novinkách na Instagramu

Instagram v březnu přinesl hned dvě velké novinky. Odteď můžete vyprávět svůj příběh prostřednictvím slideshow a reklamu cílit ve Stor…

20. 3. 2017

Nečekaná čísla od Googlu: 76 % lidí zamíří po průzkumu na mobilu rovnou do obchodu

Důležitost mobilních telefonů v nákupním procesu je v marketingových kruzích už nějakou dobu diskutovaným tématem. Google však nyní pře…

15. 3. 2017

Online marketing: Jak pomáhá maloobchodním řetězcům zvýšit prodeje?

Online marketing už dávno není efektivním prodejním kanálem pouze pro zboží dlouhodobé spotřeby. Nejnovější studie maloobchodních sítí…

14. 3. 2017

Youtube startuje vlastní televizi. Jaké možnosti inzerce nabídne?

Před nedávnem představil YouTube novou sociální síť „Backstage“, nyní chystá další velký projekt. Jedná se o streamovací službu You…

7. 3. 2017

První teambuilding v roce 2017: Jeli jsme si zalyžovat a zdolali Velkou Deštnou

Každý tým potřebuje dobít baterky, stmelit kolektiv díky všedním i nevšedním zážitkům a načerpat novou energii, která se promění v da…

1. 3. 2017

Chystáme MarketUP Academy, sérii vzdělávacích workshopů

V MarketUP jsme se rozhodli uspořádat vlastní studijní program, díky němuž bychom rádi získali do svých řad nové online marketingové nad…

26. 2. 2017