Blog

Matouš Ledvina 11. 10. 2013 Zpět

Tři ověřené praktiky pro správu YouTube kanálu

Tři ověřené praktiky pro správu YouTube kanálu

Abyste se skutečně prosadili ve vašem oboru, je aktivní tvorba video obsahu nezbytnou součástí vašich marketingových aktivit. Pokud chcete s videi uspět, dodržujte tři základní rady, které popsal Robert Sandie, spoluzakladatel a výkonný ředitel společnosti VidIQ.

Spravujte YouTube jako Facebook

Kromě poutavého obsahu je potřeba i pravidelnost, kdy budete videa zveřejňovat. Velice důležité je, v kterou denní dobu vykazují videa největší provoz a nejvíce zhlédnutí. Průzkum lze provést manuálně nebo za pomoci analytického nástroje (například právě VidIQ).  Rychle se zvyšující počet zhlédnutí hodnotí YouTube algoritmus velice pozitivně a dává videu velký potenciál k úspěchu.

Tagy a video SEO

Nejlepším nástrojem je vyhledávání a zobrazení přes související videa. Při dodržení správných SEO zásad se vaše video s dobrým počátečním hodnocením bude zobrazovat u souvisejících dotazů a podobně zaměřených videí. Podle VidIQ je ideální počet použitých tagů 14 až 18. Při vytváření tagů je dobré dodržet pořadí důležitosti. Specifické výrazy uvádějte jako první a poté postupně přidávejte obecnější.

vidIQ

58 % všech zhlédnutí je uskutečněno přes vyhledávání a související videa

vidIQ

Nejvhodnější počet tagů u videa se pohybuje kolem 15

Zapojte se do diskuze v komentářích

Komentování pomáhá především při budování vztahu s publikem.  Aktivní účast v komentářích pod videm zaručuje průměrně 4x vetší počet zhlédnutí než u videí, kde tomu tak není. Při větším počtu komentářů je potřeba reagovat alespoň na ty nejdůležitější, tedy od účtu s velkým počtem zhlédnutí a odběratelů. Ty vám pak pomohou zapojit se do další komunity a navíc zvýší šance na získání širšího publika.

vidIQ

Celé video můžete zhlédnout ZDE.



Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Až 10 fotek v 1 postu. Čtěte i o dalších novinkách na Instagramu

Instagram v březnu přinesl hned dvě velké novinky. Odteď můžete vyprávět svůj příběh prostřednictvím slideshow a reklamu cílit ve Stor…

20. 3. 2017

Nečekaná čísla od Googlu: 76 % lidí zamíří po průzkumu na mobilu rovnou do obchodu

Důležitost mobilních telefonů v nákupním procesu je v marketingových kruzích už nějakou dobu diskutovaným tématem. Google však nyní pře…

15. 3. 2017

Online marketing: Jak pomáhá maloobchodním řetězcům zvýšit prodeje?

Online marketing už dávno není efektivním prodejním kanálem pouze pro zboží dlouhodobé spotřeby. Nejnovější studie maloobchodních sítí…

14. 3. 2017

Youtube startuje vlastní televizi. Jaké možnosti inzerce nabídne?

Před nedávnem představil YouTube novou sociální síť „Backstage“, nyní chystá další velký projekt. Jedná se o streamovací službu You…

7. 3. 2017

První teambuilding v roce 2017: Jeli jsme si zalyžovat a zdolali Velkou Deštnou

Každý tým potřebuje dobít baterky, stmelit kolektiv díky všedním i nevšedním zážitkům a načerpat novou energii, která se promění v da…

1. 3. 2017

Chystáme MarketUP Academy, sérii vzdělávacích workshopů

V MarketUP jsme se rozhodli uspořádat vlastní studijní program, díky němuž bychom rádi získali do svých řad nové online marketingové nad…

26. 2. 2017