Tři ověřené praktiky pro správu YouTube kanálu

Matouš Ledvina 11. 10. 2013
Marketup
Marketup

Abyste se skutečně prosadili ve vašem oboru, je aktivní tvorba video obsahu nezbytnou součástí vašich marketingových aktivit. Pokud chcete s videi uspět, dodržujte tři základní rady, které popsal Robert Sandie, spoluzakladatel a výkonný ředitel společnosti VidIQ.

Spravujte YouTube jako Facebook

Kromě poutavého obsahu je potřeba i pravidelnost, kdy budete videa zveřejňovat. Velice důležité je, v kterou denní dobu vykazují videa největší provoz a nejvíce zhlédnutí. Průzkum lze provést manuálně nebo za pomoci analytického nástroje (například právě VidIQ).  Rychle se zvyšující počet zhlédnutí hodnotí YouTube algoritmus velice pozitivně a dává videu velký potenciál k úspěchu.

Tagy a video SEO

Nejlepším nástrojem je vyhledávání a zobrazení přes související videa. Při dodržení správných SEO zásad se vaše video s dobrým počátečním hodnocením bude zobrazovat u souvisejících dotazů a podobně zaměřených videí. Podle VidIQ je ideální počet použitých tagů 14 až 18. Při vytváření tagů je dobré dodržet pořadí důležitosti. Specifické výrazy uvádějte jako první a poté postupně přidávejte obecnější.

58 % všech zhlédnutí je uskutečněno přes vyhledávání a související videa

Nejvhodnější počet tagů u videa se pohybuje kolem 15

Zapojte se do diskuze v komentářích

Komentování pomáhá především při budování vztahu s publikem.  Aktivní účast v komentářích pod videm zaručuje průměrně 4x vetší počet zhlédnutí než u videí, kde tomu tak není. Při větším počtu komentářů je potřeba reagovat alespoň na ty nejdůležitější, tedy od účtu s velkým počtem zhlédnutí a odběratelů. Ty vám pak pomohou zapojit se do další komunity a navíc zvýší šance na získání širšího publika.

Celé video můžete zhlédnout ZDE.

Odebírat novinky

Přihlašte se k odběru novinek a nic vám neuteče

Váš e-mail

Kliknutím na tlačítko ODESLAT souhlasíte se zpracováním osobních údajů .