Blog

2. 9. 2018 Zpět

Tipy jak se už teď připravit na vánoční kampaně

Tipy jak se už teď připravit na vánoční kampaně

Chcete ještě více tipů na vánoční kampaně?
Stáhněte si naši vánoční kuchařku zdarma

Být klíčovým partnerem Googlu má své velké výhody, obzvlášť pokud jde o přístup k informacím. Na konci srpna jsme navštívili každoroční Xmas workshop s cennými tipy, které se týkají plánování vánočních kampaní. Pokud i vy chcete letos zabodovat a ještě více podpořit obrat v Q4, projděte si checklist níže a ujistěte se, že je vše na svém místě. 

Jaké je vyhledávací a nákupní chování během vánočního období?

  • Zákazníci už nehledají dárky na poslední chvíli, ale průběžně během roku. Vyhledávání nekulminuje těsně před Štědrým dnem, ale je rovnoměrně rozprostřeno během podzimu. Proto se vyplatí kampaně spustit dříve než v půlce prosince.
  • Velkou popularitu si získal tzv. Black Friday, největší slevová akce v listopadu. Uživatelé v tomto období nehledají konkrétní značky, ale soustředí se spíše na produkty. Nejoblíbenějšími kategoriemi jsou elektronika, mobilní telefony, oblečení atd. Zhruba dva dny před Black Friday zákazníci přesně vědí, co si chtějí koupit, a čekají jen na spuštění slev.
  • Nepodceňujte kategorii „aftersales“, protože nakupovat zboží během lednových slev je stále populárnější v Česku i na Slovensku.
  • Mobile first, tak přemýšlí dnešní uživatelé, kteří nedají mobil z ruky. Jejich prostřednictvím si zboží vyhledává až 40 % kupců.
  • Na výběr dárku si ponecháváme více času. Až 42 % zákazníků přiznalo, že výběrem dárků loni strávili více času než předchozí rok (2016).

Jak naplánovat vánoční obchodní strategii?

1. Definujte si cíle

2. Buďte vidět

3. Buďte na prvním místě

4. Mějte vizuálně sjednocený produktový feed

5. Buďte atraktivní

6. Využijte strategii Smart shoppingu

7. Dbejte na snadný nákupní proces

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Business snídaně #6 - Digitální marketing jako akcelerátor exportu

Export na zahraniční trhy se zdá na první pohled obtížný. V případě chybného rozhodnutí mohou vzniknout i finanční ztráty. Pokud ale do…

5. 6. 2019

Google Marketing Live 2019: 7 klíčových novinek pro budoucnost onlinu

Pro novinky a inspiraci jsme se v polovině května vypravili do centra San Francisca na globální konferenci Google Marketing Live. Spolu s dalším…

30. 5. 2019

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019