Blog

2. 9. 2018 Zpět

Tipy jak se už teď připravit na vánoční kampaně

Tipy jak se už teď připravit na vánoční kampaně

Chcete ještě více tipů na vánoční kampaně?
Stáhněte si naši vánoční kuchařku zdarma

Být klíčovým partnerem Googlu má své velké výhody, obzvlášť pokud jde o přístup k informacím. Na konci srpna jsme navštívili každoroční Xmas workshop s cennými tipy, které se týkají plánování vánočních kampaní. Pokud i vy chcete letos zabodovat a ještě více podpořit obrat v Q4, projděte si checklist níže a ujistěte se, že je vše na svém místě. 

Jaké je vyhledávací a nákupní chování během vánočního období?

  • Zákazníci už nehledají dárky na poslední chvíli, ale průběžně během roku. Vyhledávání nekulminuje těsně před Štědrým dnem, ale je rovnoměrně rozprostřeno během podzimu. Proto se vyplatí kampaně spustit dříve než v půlce prosince.
  • Velkou popularitu si získal tzv. Black Friday, největší slevová akce v listopadu. Uživatelé v tomto období nehledají konkrétní značky, ale soustředí se spíše na produkty. Nejoblíbenějšími kategoriemi jsou elektronika, mobilní telefony, oblečení atd. Zhruba dva dny před Black Friday zákazníci přesně vědí, co si chtějí koupit, a čekají jen na spuštění slev.
  • Nepodceňujte kategorii „aftersales“, protože nakupovat zboží během lednových slev je stále populárnější v Česku i na Slovensku.
  • Mobile first, tak přemýšlí dnešní uživatelé, kteří nedají mobil z ruky. Jejich prostřednictvím si zboží vyhledává až 40 % kupců.
  • Na výběr dárku si ponecháváme více času. Až 42 % zákazníků přiznalo, že výběrem dárků loni strávili více času než předchozí rok (2016).

Jak naplánovat vánoční obchodní strategii?

1. Definujte si cíle

2. Buďte vidět

3. Buďte na prvním místě

4. Mějte vizuálně sjednocený produktový feed

5. Buďte atraktivní

6. Využijte strategii Smart shoppingu

7. Dbejte na snadný nákupní proces

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019

Letní soutěž od Horalek: Hra v rozšířené realitě i úspěšné zapojení influencera

Jestli nás v MarketUP něco těší, tak jsou to situace, kdy se za námi klienti vrací s nabídkou další spolupráce. A právě jedním z takový…

25. 7. 2019

Kdo jsou klienti MarketUP? Magazín Gusto, Zásilkovna nebo UNI HOBBY

Červen přinesl kromě teplého počasí i řadu nabídek do výběrových řízení známých i menších značek. Některé tendry se nám vyhrát …

16. 7. 2019

S Člověkem v tísni úspěšně pomáháme již druhým rokem

Agentura MarketUP kromě celé řady komerčních klientů věnuje svou pozornost i dobročinné oblasti a s organizací Člověk v tísni spolupracuj…

16. 7. 2019

Benlian Food uvádí na trh 4 produktové řady pro celiaky. Komunikaci zajišťuje MarketUP

Praha, 11. července 2019 – Na český a slovenský trh vstupuje srbská značka Benlian Food s novými výrobky pro celiaky. Cílem společnosti je…

11. 7. 2019

4 věci, na které nesmí kampaňový specialista nikdy zapomenout

Opakování je matka moudrosti, a proto by si i zkušený kampaňový specialista měl čas od času zopakovat základy. Naše specialistka Monika Pav…

8. 7. 2019