Blog

Matouš Ledvina 26. 2. 2013 Zpět

Srovnávač Zboží.cz zpoplatní doposud bezplatný tarif

Srovnávač Zboží.cz zpoplatní doposud bezplatný tarif

Zbožové srovnávače a katalogy jsou dnes nedílnou součástí internetové prezentace každého e-shopu. Jejich výhody využívají tisíce webů a statisíce návštěvníků každý den, se spokojeností na obou stranách. Největší český zbožový srovnávač Zboží.cz, který pluje pod vlajkou Seznamu, však přichází s razantní změnou. Od 1. března 2013 zpoplatní doposud bezplatné služby „Zboží Základní“.

Katalog Zboží.cz momentálně poskytuje své služby ve dvou provedeních: „Zboží Základní“ a „Zboží Standard“. První režim podporuje neupřednostňované zobrazování produktů s proklikem ZDARMA zatímco druhý, který poskytuje zobrazování produktů na předních pozicích, zařazování produktů do produktových skupin a další drobné zvýhodnění a online statistiky, je zpoplatněn minimální výchozí cenou 1 Kč (bez DPH) za proklik, kterou lze pro dosažení lepších výsledků zvýšit. Od března bude však doposud bezplatná služba „Zboží základní“ zpoplatněna za jednotnou cenu 0,20 korun (bez DPH) za proklik.

Srovnávač Zboží.cz bude k 1. červenci 2013 také rušit možnost platby za prokliky fakturou. Tuto metodu platby, která je na online marketingové služby poměrně neobvyklá, zcela nahradí možnost platby přes Seznam Peněženku. Tu je nutné nabít minimální částkou 100 korun. Jedná se o převod prostředků předem a jejich čerpání v podobě kreditu, jak ho známe ze zbožového srovnávače Heuréka.cz či ostatní PPC reklamy.

Uživatelé Zboží.cz, a to převážně malé a střední e-shopy, kterým zbožové srovnávače generují až 80 % tržeb, by proto měli na změny v nejbližších dnech zareagovat a uzpůsobit se.

Více informací naleznete na stránkách Seznam Nápovědy.

Předchozí ceník služeb Zboží.cz 

Ceník platný od 1.3.2013 

Současné všeobecné obchodní podmínky Zboží.cz 

Všeobecné obchodní podmínky platné od 1.7.2013 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017