Blog

Matouš Ledvina 26. 2. 2013 Zpět

Srovnávač Zboží.cz zpoplatní doposud bezplatný tarif

Srovnávač Zboží.cz zpoplatní doposud bezplatný tarif

Zbožové srovnávače a katalogy jsou dnes nedílnou součástí internetové prezentace každého e-shopu. Jejich výhody využívají tisíce webů a statisíce návštěvníků každý den, se spokojeností na obou stranách. Největší český zbožový srovnávač Zboží.cz, který pluje pod vlajkou Seznamu, však přichází s razantní změnou. Od 1. března 2013 zpoplatní doposud bezplatné služby „Zboží Základní“.

Katalog Zboží.cz momentálně poskytuje své služby ve dvou provedeních: „Zboží Základní“ a „Zboží Standard“. První režim podporuje neupřednostňované zobrazování produktů s proklikem ZDARMA zatímco druhý, který poskytuje zobrazování produktů na předních pozicích, zařazování produktů do produktových skupin a další drobné zvýhodnění a online statistiky, je zpoplatněn minimální výchozí cenou 1 Kč (bez DPH) za proklik, kterou lze pro dosažení lepších výsledků zvýšit. Od března bude však doposud bezplatná služba „Zboží základní“ zpoplatněna za jednotnou cenu 0,20 korun (bez DPH) za proklik.

Srovnávač Zboží.cz bude k 1. červenci 2013 také rušit možnost platby za prokliky fakturou. Tuto metodu platby, která je na online marketingové služby poměrně neobvyklá, zcela nahradí možnost platby přes Seznam Peněženku. Tu je nutné nabít minimální částkou 100 korun. Jedná se o převod prostředků předem a jejich čerpání v podobě kreditu, jak ho známe ze zbožového srovnávače Heuréka.cz či ostatní PPC reklamy.

Uživatelé Zboží.cz, a to převážně malé a střední e-shopy, kterým zbožové srovnávače generují až 80 % tržeb, by proto měli na změny v nejbližších dnech zareagovat a uzpůsobit se.

Více informací naleznete na stránkách Seznam Nápovědy.

Předchozí ceník služeb Zboží.cz 

Ceník platný od 1.3.2013 

Současné všeobecné obchodní podmínky Zboží.cz 

Všeobecné obchodní podmínky platné od 1.7.2013 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP newsletter | DUBEN

Jaké zdroje sledovat, abyste se neztratili na sociálních sítích? V newsletteru radíme také, jak psát články pro lidi a roboty nebo jak reago…

28. 4. 2017

Chcete, aby váš obsah prodával? Proveďte zákazníky Content Funnelem

Jak tvořit úspěšný content, který zasáhne zákazníky v různých fázích nákupního procesu? Marketingové úsilí pomáhá znásobit takzva…

22. 4. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na sociální sítě

V každé profesi je důležité se celý život vzdělávat. V online marketingu to ale platí dvojnásob. Ne-li několikanásob. Vyvíjejí se toti…

19. 4. 2017

Už druhý rok na Digijobs. Lovíme talenty nejen na fotbálek!

Jelikož se nám na loňském veletrhu práce v online marketingu Digijobs podařilo ulovit dva nové kolegy, nesmíme samozřejmě chybět ani letos.…

17. 4. 2017

Archetypy v marketingu I: Využijte jejich sílu ve prospěch své značky

V marketingu lze uplatňovat nejrůznější strategie. Jednou z klíčových, avšak méně známých, je strategie marketingových archetypů. Co to…

13. 4. 2017

Zlepšete své články o 99 %. Pište pro lidi i roboty

Psaní online článků je tak trochu alchymie. Copywriterovi nestačí myslet na to, aby se článek líbil čtenářům. O tom, jestli vyběhne na p…

8. 4. 2017