Blog

Matouš Ledvina 26. 2. 2013 Zpět

Srovnávač Zboží.cz zpoplatní doposud bezplatný tarif

Srovnávač Zboží.cz zpoplatní doposud bezplatný tarif

Zbožové srovnávače a katalogy jsou dnes nedílnou součástí internetové prezentace každého e-shopu. Jejich výhody využívají tisíce webů a statisíce návštěvníků každý den, se spokojeností na obou stranách. Největší český zbožový srovnávač Zboží.cz, který pluje pod vlajkou Seznamu, však přichází s razantní změnou. Od 1. března 2013 zpoplatní doposud bezplatné služby „Zboží Základní“.

Katalog Zboží.cz momentálně poskytuje své služby ve dvou provedeních: „Zboží Základní“ a „Zboží Standard“. První režim podporuje neupřednostňované zobrazování produktů s proklikem ZDARMA zatímco druhý, který poskytuje zobrazování produktů na předních pozicích, zařazování produktů do produktových skupin a další drobné zvýhodnění a online statistiky, je zpoplatněn minimální výchozí cenou 1 Kč (bez DPH) za proklik, kterou lze pro dosažení lepších výsledků zvýšit. Od března bude však doposud bezplatná služba „Zboží základní“ zpoplatněna za jednotnou cenu 0,20 korun (bez DPH) za proklik.

Srovnávač Zboží.cz bude k 1. červenci 2013 také rušit možnost platby za prokliky fakturou. Tuto metodu platby, která je na online marketingové služby poměrně neobvyklá, zcela nahradí možnost platby přes Seznam Peněženku. Tu je nutné nabít minimální částkou 100 korun. Jedná se o převod prostředků předem a jejich čerpání v podobě kreditu, jak ho známe ze zbožového srovnávače Heuréka.cz či ostatní PPC reklamy.

Uživatelé Zboží.cz, a to převážně malé a střední e-shopy, kterým zbožové srovnávače generují až 80 % tržeb, by proto měli na změny v nejbližších dnech zareagovat a uzpůsobit se.

Více informací naleznete na stránkách Seznam Nápovědy.

Předchozí ceník služeb Zboží.cz 

Ceník platný od 1.3.2013 

Současné všeobecné obchodní podmínky Zboží.cz 

Všeobecné obchodní podmínky platné od 1.7.2013 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Až 10 fotek v 1 postu. Čtěte i o dalších novinkách na Instagramu

Instagram v březnu přinesl hned dvě velké novinky. Odteď můžete vyprávět svůj příběh prostřednictvím slideshow a reklamu cílit ve Stor…

20. 3. 2017

Nečekaná čísla od Googlu: 76 % lidí zamíří po průzkumu na mobilu rovnou do obchodu

Důležitost mobilních telefonů v nákupním procesu je v marketingových kruzích už nějakou dobu diskutovaným tématem. Google však nyní pře…

15. 3. 2017

Online marketing: Jak pomáhá maloobchodním řetězcům zvýšit prodeje?

Online marketing už dávno není efektivním prodejním kanálem pouze pro zboží dlouhodobé spotřeby. Nejnovější studie maloobchodních sítí…

14. 3. 2017

Youtube startuje vlastní televizi. Jaké možnosti inzerce nabídne?

Před nedávnem představil YouTube novou sociální síť „Backstage“, nyní chystá další velký projekt. Jedná se o streamovací službu You…

7. 3. 2017

První teambuilding v roce 2017: Jeli jsme si zalyžovat a zdolali Velkou Deštnou

Každý tým potřebuje dobít baterky, stmelit kolektiv díky všedním i nevšedním zážitkům a načerpat novou energii, která se promění v da…

1. 3. 2017

Chystáme MarketUP Academy, sérii vzdělávacích workshopů

V MarketUP jsme se rozhodli uspořádat vlastní studijní program, díky němuž bychom rádi získali do svých řad nové online marketingové nad…

26. 2. 2017