Blog

MarketUP 15. 9. 2015 Zpět

Spustili jsme anglickou verzi webu MarketUP

Spustili jsme anglickou verzi webu MarketUP

Protože máme stále více klientů nejen v České republice, ale také v zahraničí, bez webu v anglickém jazyce bychom se nadále neobešli. Proto jsme spustili dlouho očekávanou anglickou verzi webu MarketUP.

AJ verze webu MarketUP kopíruje českou jen s několika drobnými změnami. Představuje naši agenturu pro klienty nejen z CEE ale z celého světa.

V hlavním menu anglického webu se nacházejí sekce Why MarketUP, What we do, Our work, About a Contacts. Návštěvníci se dozvědí veškeré důležité informace o našich službách, projektech, na nichž jsme pracovali, mohou se seznámit s jednotlivými pracovníky MarketUP a jejich zkušenostmi nebo přečíst názory spokojených klientů.

V kategorii Contacts zase najdou veškeré cesty, jak nás kontaktovat, i přehlednou mapu se sídlem společnosti.

Kontakty

Anglickou verzi webu MarketUP najdete na adrese www.marketup.eu, nebo na něj přejdete po kliknutí na anglickou vlajku v pravém horním rohu českého webu.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Kdo jsou klienti MarketUP? Magazín Gusto, Zásilkovna nebo UNI HOBBY

Červen přinesl kromě teplého počasí i řadu nabídek do výběrových řízení známých i menších značek. Některé tendry se nám vyhrát …

16. 7. 2019

S Člověkem v tísni úspěšně pomáháme již druhým rokem

Agentura MarketUP kromě celé řady komerčních klientů věnuje svou pozornost i dobročinné oblasti a s organizací Člověk v tísni spolupracuj…

16. 7. 2019

Benlian Food uvádí na trh 4 produktové řady pro celiaky. Komunikaci zajišťuje MarketUP

Praha, 11. července 2019 – Na český a slovenský trh vstupuje srbská značka Benlian Food s novými výrobky pro celiaky. Cílem společnosti je…

11. 7. 2019

4 věci, na které nesmí kampaňový specialista nikdy zapomenout

Opakování je matka moudrosti, a proto by si i zkušený kampaňový specialista měl čas od času zopakovat základy. Naše specialistka Monika Pav…

8. 7. 2019

Lina je jiná: Spolupráce se Seznamem přinesla zapojení interaktivní hry v kampani

S naším dlouholetým klientem, společností I.D.C. Praha, a.s., známým pod značkou Sedita, jsme spolupracovali na nové spotřebitelské soutě…

28. 6. 2019

Proč se prokliky nerovnají návštěvám? Možné scénáře a nejčastější důvody

Také se někdy nevěřícně ptáte, proč vám Facebook Business Manager ukazuje 1 000 prokliků a Google Analytics u té samé kampaně pouze 740? …

25. 6. 2019