Blog

Eva Řeháková 6. 11. 2015 Zpět

Spolupráce s MarketUP nás toho hodně naučila, říká Vaníčková z IDC

Spolupráce s MarketUP nás toho hodně naučila, říká Vaníčková z IDC

Vytvoření webu v rekordním čase a veleúspěšná digitální kampaň, to předcházelo konferenci IOT Forum 2015, kterou uspořádala společnost IDC. Spolupráci jedné z nejvýznamnějších analytických společností s digitální agenturou MarketUP popsala Dana Vaníčková, Conference Director z IDC.

Můžete zhodnotit kampaň, na které jste pracovali spolu s MarketUP?

Kampaň pro IOT Forum byla jednak velice dobře hodnocená kolegy z marketingu, ale především pro nás byla jako svěží vítr. Získali jsme jiný pohled na tvorbu kampaní, které jsme doposud vytvářeli pouze v rámci našeho konferenčního oddělení a jejich analytiky. Tato zkušenost byla velice pozitivní.

Co vnímáte jako největší přínos spolupráce s digitální agenturou?

Výsledek pražské konference byl skvělý. Navštívilo ji asi 280 lidí. Grafický koncept, který MarketUP připravil na web, jsme využili jako klíčový vizuál celé konference, takže vše hezky rezonovalo a ladilo. Vzájemnou spoluprací, kde IDC přineslo velmi cenný obsah a klíčové D.N.A. event managementu a MarketUP znalost online marketingu a kampaní, jsme vytvořili “univerzální” webdesign a strukturu, kterou chceme nyní použít pro naše konference v rámci regionu střední a východní Evropy.

Bylo něco, co vás v průběhu kampaně překvapilo?

Pro mě to byla obrovská zkušenost. Nikdy jsme tímto způsobem nespolupracovali s digitální agenturou, takže jsme se neustále učili. Nejvíce jsme proto ocenili právě zkušenosti na straně agentury.

Co konkrétně byste příště udělali jinak?

Celý ten produkt byl strašně živý, až do poslední chvíle jsme proto za chodu spoustu věcí měnili. Velké díky vašemu týmu, že to s námi přežil a dotáhl až do konce. Kampaň byla pro nás takovým testem. Nyní již víme, že příště se postavíme k podobným výzvám jinak. Například požadavky na web a design mohly být komplexnější, určitě bychom se vyhnuli spoustě dodělávek. Celou spolupráci hodnotím jako velice úspěšnou. Děkujeme a přeji vám, za sebe osobně, spoustu takových spokojených klientů.

Čtěte také rozhovor s Jozefem Šatankem, E-business Managerem z Hilti. 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zásadní změny v marketingu: Nové role CMOs a marketingových agentur

Nový přístup k zákazníkům a moderní digitální technologie zásadním způsobem mění úlohu dnešních šéfů marketingu. I toho se týkal …

27. 10. 2017

Zásadní změny v marketingu: Smartphony, video a umělá inteligence

Proč jsou smartphony a video pro reklamu klíčové? A jak bude vypadat budoucnost reklamy s umělou inteligencí? Zjistěte, co zaznělo na letošn…

25. 10. 2017

Průzkumník příspěvků: Hrozí nám konec organického dosahu na Facebooku?

Facebook aktuálně testuje novou funkci zobrazování příspěvků stránek, která může zasadit pomyslný hřebík do rakve organickému dosahu. …

24. 10. 2017

Zásadní změny v marketingu: Perspektiva se obrací přímo k zákazníkovi

Podzimní konference Advertising Week a Google Partner Summit přinesly zcela zásadní novinky, které změní další směrování marketingu a rekl…

20. 10. 2017

Jak jsme na teambuildingu zdolali výšky, dálky i hloubky

V prvním říjnovém týdnu jsme opět po několika měsících vyrazili utužovat náš pracovní kolektiv. V našem týmu přibylo několik nových…

10. 10. 2017

Vystoupili jsme na konferencích Retail in Detail a Brand Management

Začátkem podzimu proběhly v Praze dvě významné marketingové konference, na kterých nechyběl ani MarketUP. A protože v našem týmu milujeme …

26. 9. 2017