Blog

Eva Řeháková 6. 11. 2015 Zpět

Spolupráce s MarketUP nás toho hodně naučila, říká Vaníčková z IDC

Spolupráce s MarketUP nás toho hodně naučila, říká Vaníčková z IDC

Vytvoření webu v rekordním čase a veleúspěšná digitální kampaň, to předcházelo konferenci IOT Forum 2015, kterou uspořádala společnost IDC. Spolupráci jedné z nejvýznamnějších analytických společností s digitální agenturou MarketUP popsala Dana Vaníčková, Conference Director z IDC.

Můžete zhodnotit kampaň, na které jste pracovali spolu s MarketUP?

Kampaň pro IOT Forum byla jednak velice dobře hodnocená kolegy z marketingu, ale především pro nás byla jako svěží vítr. Získali jsme jiný pohled na tvorbu kampaní, které jsme doposud vytvářeli pouze v rámci našeho konferenčního oddělení a jejich analytiky. Tato zkušenost byla velice pozitivní.

Co vnímáte jako největší přínos spolupráce s digitální agenturou?

Výsledek pražské konference byl skvělý. Navštívilo ji asi 280 lidí. Grafický koncept, který MarketUP připravil na web, jsme využili jako klíčový vizuál celé konference, takže vše hezky rezonovalo a ladilo. Vzájemnou spoluprací, kde IDC přineslo velmi cenný obsah a klíčové D.N.A. event managementu a MarketUP znalost online marketingu a kampaní, jsme vytvořili “univerzální” webdesign a strukturu, kterou chceme nyní použít pro naše konference v rámci regionu střední a východní Evropy.

Bylo něco, co vás v průběhu kampaně překvapilo?

Pro mě to byla obrovská zkušenost. Nikdy jsme tímto způsobem nespolupracovali s digitální agenturou, takže jsme se neustále učili. Nejvíce jsme proto ocenili právě zkušenosti na straně agentury.

Co konkrétně byste příště udělali jinak?

Celý ten produkt byl strašně živý, až do poslední chvíle jsme proto za chodu spoustu věcí měnili. Velké díky vašemu týmu, že to s námi přežil a dotáhl až do konce. Kampaň byla pro nás takovým testem. Nyní již víme, že příště se postavíme k podobným výzvám jinak. Například požadavky na web a design mohly být komplexnější, určitě bychom se vyhnuli spoustě dodělávek. Celou spolupráci hodnotím jako velice úspěšnou. Děkujeme a přeji vám, za sebe osobně, spoustu takových spokojených klientů.

Čtěte také rozhovor s Jozefem Šatankem, E-business Managerem z Hilti. 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Jak vypadá nejlepší titulek? Neuvěříte svým očím!

Píšete opravdu zajímavé texty na váš blog? Sdílíte je na sociálních sítích? A přesto máte minimum přečtení? Pak je dost pravděpodobn…

20. 2. 2017

Získejte si srdce zákazníka. I o tom byl Retail Summit 2017

Konference Retail Summit se účastníme pravidelně a ani letošní rok nebyl výjimkou. Největší událost svého druhu ve Střední Evropě pro o…

14. 2. 2017

Nový loterijní zákon. Revoluce pro spotřebitelské soutěže?

Od prvního ledna začal platit nový loterijní zákon. Zatímco do oblasti hazardních her přináší spoustu omezení, spotřebitelské soutěže …

9. 2. 2017

Žít, pracovat, cestovat. Jak začal můj půlroční „homeoffice“ v Asii

Spousta lidí z online světa dnes cestuje a pracuje ze zahraničí. Ujal se pro ně pojem „digitální nomádi“ a jedná se především o freela…

6. 2. 2017

Reklama v online videu a na sociálních sítích předběhne do roku 2020 rádio i tisk

Reklamní svět se rychle mění. To, co platilo dnes, nemusí platit zítra a nejspíš už vůbec nebude platit pozítří. Dokazuje to i poslední …

3. 2. 2017

Novinky, které jsme přivezli z Google Partner Summitu, zaujaly média

V listopadu jsme měli tu čest zúčastnit se globálního Google Partner Summitu v centru San Francisca. Marketingové magazíny zaujal článek na …

27. 1. 2017