Blog

Eva Řeháková 6. 11. 2015 Zpět

Spolupráce s MarketUP nás toho hodně naučila, říká Vaníčková z IDC

Spolupráce s MarketUP nás toho hodně naučila, říká Vaníčková z IDC

Vytvoření webu v rekordním čase a veleúspěšná digitální kampaň, to předcházelo konferenci IOT Forum 2015, kterou uspořádala společnost IDC. Spolupráci jedné z nejvýznamnějších analytických společností s digitální agenturou MarketUP popsala Dana Vaníčková, Conference Director z IDC.

Můžete zhodnotit kampaň, na které jste pracovali spolu s MarketUP?

Kampaň pro IOT Forum byla jednak velice dobře hodnocená kolegy z marketingu, ale především pro nás byla jako svěží vítr. Získali jsme jiný pohled na tvorbu kampaní, které jsme doposud vytvářeli pouze v rámci našeho konferenčního oddělení a jejich analytiky. Tato zkušenost byla velice pozitivní.

Co vnímáte jako největší přínos spolupráce s digitální agenturou?

Výsledek pražské konference byl skvělý. Navštívilo ji asi 280 lidí. Grafický koncept, který MarketUP připravil na web, jsme využili jako klíčový vizuál celé konference, takže vše hezky rezonovalo a ladilo. Vzájemnou spoluprací, kde IDC přineslo velmi cenný obsah a klíčové D.N.A. event managementu a MarketUP znalost online marketingu a kampaní, jsme vytvořili “univerzální” webdesign a strukturu, kterou chceme nyní použít pro naše konference v rámci regionu střední a východní Evropy.

Bylo něco, co vás v průběhu kampaně překvapilo?

Pro mě to byla obrovská zkušenost. Nikdy jsme tímto způsobem nespolupracovali s digitální agenturou, takže jsme se neustále učili. Nejvíce jsme proto ocenili právě zkušenosti na straně agentury.

Co konkrétně byste příště udělali jinak?

Celý ten produkt byl strašně živý, až do poslední chvíle jsme proto za chodu spoustu věcí měnili. Velké díky vašemu týmu, že to s námi přežil a dotáhl až do konce. Kampaň byla pro nás takovým testem. Nyní již víme, že příště se postavíme k podobným výzvám jinak. Například požadavky na web a design mohly být komplexnější, určitě bychom se vyhnuli spoustě dodělávek. Celou spolupráci hodnotím jako velice úspěšnou. Děkujeme a přeji vám, za sebe osobně, spoustu takových spokojených klientů.

Čtěte také rozhovor s Jozefem Šatankem, E-business Managerem z Hilti. 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP newsletter | BŘEZEN

Nejnovější čísla od Googlu ukázala, kolik lidí zamíří z mobilu rovnou do obchodu. Instagram představil reklamu ve Stories a YouTube vlastn…

včera v 05:51

Adidas, Oriflame a Häagen-Dazs: Vyhráli jsme několik tendrů na rok 2017

MarketUP pokračuje v úspěšné spolupráci s klienty A3 Sport / Adidas a Oriflame, pro které bude připravovat digitální kampaně na prodej spor…

28. 3. 2017

Vítáme v týmu Gábi, Janu a Dianu!

Rodinka MarketUP se opět rozrostla. Tentokrát vám představujeme tři ženy, které jsou nyní novými posilami našeho týmu.

27. 3. 2017

Inspirativní setkání jsou zpět. Co pro vás chystáme v roce 2017?

V loňském roce jsme připravili sérii tří inspirativních setkání pro naše významné klienty. Během odpolední nabitých přednáškami o no…

21. 3. 2017

Až 10 fotek v 1 postu. Čtěte i o dalších novinkách na Instagramu

Instagram v březnu přinesl hned dvě velké novinky. Odteď můžete vyprávět svůj příběh prostřednictvím slideshow a reklamu cílit ve Stor…

20. 3. 2017

Nečekaná čísla od Googlu: 76 % lidí zamíří po průzkumu na mobilu rovnou do obchodu

Důležitost mobilních telefonů v nákupním procesu je v marketingových kruzích už nějakou dobu diskutovaným tématem. Google však nyní pře…

15. 3. 2017