Blog

Eva Řeháková 6. 11. 2015 Zpět

Spolupráce s MarketUP nás toho hodně naučila, říká Vaníčková z IDC

Spolupráce s MarketUP nás toho hodně naučila, říká Vaníčková z IDC

Vytvoření webu v rekordním čase a veleúspěšná digitální kampaň, to předcházelo konferenci IOT Forum 2015, kterou uspořádala společnost IDC. Spolupráci jedné z nejvýznamnějších analytických společností s digitální agenturou MarketUP popsala Dana Vaníčková, Conference Director z IDC.

Můžete zhodnotit kampaň, na které jste pracovali spolu s MarketUP?

Kampaň pro IOT Forum byla jednak velice dobře hodnocená kolegy z marketingu, ale především pro nás byla jako svěží vítr. Získali jsme jiný pohled na tvorbu kampaní, které jsme doposud vytvářeli pouze v rámci našeho konferenčního oddělení a jejich analytiky. Tato zkušenost byla velice pozitivní.

Co vnímáte jako největší přínos spolupráce s digitální agenturou?

Výsledek pražské konference byl skvělý. Navštívilo ji asi 280 lidí. Grafický koncept, který MarketUP připravil na web, jsme využili jako klíčový vizuál celé konference, takže vše hezky rezonovalo a ladilo. Vzájemnou spoluprací, kde IDC přineslo velmi cenný obsah a klíčové D.N.A. event managementu a MarketUP znalost online marketingu a kampaní, jsme vytvořili “univerzální” webdesign a strukturu, kterou chceme nyní použít pro naše konference v rámci regionu střední a východní Evropy.

Bylo něco, co vás v průběhu kampaně překvapilo?

Pro mě to byla obrovská zkušenost. Nikdy jsme tímto způsobem nespolupracovali s digitální agenturou, takže jsme se neustále učili. Nejvíce jsme proto ocenili právě zkušenosti na straně agentury.

Co konkrétně byste příště udělali jinak?

Celý ten produkt byl strašně živý, až do poslední chvíle jsme proto za chodu spoustu věcí měnili. Velké díky vašemu týmu, že to s námi přežil a dotáhl až do konce. Kampaň byla pro nás takovým testem. Nyní již víme, že příště se postavíme k podobným výzvám jinak. Například požadavky na web a design mohly být komplexnější, určitě bychom se vyhnuli spoustě dodělávek. Celou spolupráci hodnotím jako velice úspěšnou. Děkujeme a přeji vám, za sebe osobně, spoustu takových spokojených klientů.

Čtěte také rozhovor s Jozefem Šatankem, E-business Managerem z Hilti. 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Business snídaně #6 - Digitální marketing jako akcelerátor exportu

Export na zahraniční trhy se zdá na první pohled obtížný. V případě chybného rozhodnutí mohou vzniknout i finanční ztráty. Pokud ale do…

5. 6. 2019

Google Marketing Live 2019: 7 klíčových novinek pro budoucnost onlinu

Pro novinky a inspiraci jsme se v polovině května vypravili do centra San Francisca na globální konferenci Google Marketing Live. Spolu s dalším…

30. 5. 2019

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019