Blog

Eva Řeháková 29. 10. 2014 Zpět

Specialisté MarketUP získali řadu nových certifikací Google

Google partner MarketUP

MarketUP chce nabízet zákazníkům služby na co nejvyšší kvalitativní úrovni a přinášet nové marketingové taktiky mezi prvními na trhu. Proto naši specialisté na sobě neustále pracují a zlepšují své dovednosti. V posledních měsících získali členové týmu MarketUP hned několik nových certifikací.

Project Manager Martin Peška získal rozšířenou certifikaci od Googlu pro vyhledávací síť AdWords. Spolu s Alešem Vávrou mají nově také certifikaci v oblasti videoinzerce pro YouTube. Ty hned uplatnili ve videokampaních pro společnosti Hamé a Franke. Oba projektoví manažeři se zúčastnili také vzdělávací konference Facebook Performance Summit 2014 pro významné business partnery Facebooku v ČR. Zde získali přehled o nejnovějších strategiích a marketingových taktikách v sociální síti Facebook.

MarketUP má již 7 certifikovaných specialistů

V nedávné době získal dvě rozšířené certifikace AdWords také Jiří Staněk, který je nyní specialistou nejen na vyhledávací síť, ale také na reklamní síť. Nový člen týmu Dušan Smoljak má rovněž certifikaci na reklamní síť. Momentálně má MarketUP již 7 certifikovaných specialistů Google na vyhledávací síť, dva na síť reklamní a dva specialisty ve videoreklamě.

MarketUP se jako certifikovaný partner Google zúčastnil konference Google Agency Day. Akci navštívili managing partneři Miroslav Král a Tomáš Ševčík. Google posiluje podporu pro nejvýznamnější partnery v ČR a díky tomu bude moci MarketUP nabídnout svým klientům ještě lepší péči.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Business snídaně #6 - Digitální marketing jako akcelerátor exportu

Export na zahraniční trhy se zdá na první pohled obtížný. V případě chybného rozhodnutí mohou vzniknout i finanční ztráty. Pokud ale do…

5. 6. 2019

Google Marketing Live 2019: 7 klíčových novinek pro budoucnost onlinu

Pro novinky a inspiraci jsme se v polovině května vypravili do centra San Francisca na globální konferenci Google Marketing Live. Spolu s dalším…

30. 5. 2019

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019