Blog

Eva Řeháková 29. 10. 2014 Zpět

Specialisté MarketUP získali řadu nových certifikací Google

Google partner MarketUP

MarketUP chce nabízet zákazníkům služby na co nejvyšší kvalitativní úrovni a přinášet nové marketingové taktiky mezi prvními na trhu. Proto naši specialisté na sobě neustále pracují a zlepšují své dovednosti. V posledních měsících získali členové týmu MarketUP hned několik nových certifikací.

Project Manager Martin Peška získal rozšířenou certifikaci od Googlu pro vyhledávací síť AdWords. Spolu s Alešem Vávrou mají nově také certifikaci v oblasti videoinzerce pro YouTube. Ty hned uplatnili ve videokampaních pro společnosti Hamé a Franke. Oba projektoví manažeři se zúčastnili také vzdělávací konference Facebook Performance Summit 2014 pro významné business partnery Facebooku v ČR. Zde získali přehled o nejnovějších strategiích a marketingových taktikách v sociální síti Facebook.

MarketUP má již 7 certifikovaných specialistů

V nedávné době získal dvě rozšířené certifikace AdWords také Jiří Staněk, který je nyní specialistou nejen na vyhledávací síť, ale také na reklamní síť. Nový člen týmu Dušan Smoljak má rovněž certifikaci na reklamní síť. Momentálně má MarketUP již 7 certifikovaných specialistů Google na vyhledávací síť, dva na síť reklamní a dva specialisty ve videoreklamě.

MarketUP se jako certifikovaný partner Google zúčastnil konference Google Agency Day. Akci navštívili managing partneři Miroslav Král a Tomáš Ševčík. Google posiluje podporu pro nejvýznamnější partnery v ČR a díky tomu bude moci MarketUP nabídnout svým klientům ještě lepší péči.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Ohlédnutí za rokem 2017: Práce, úspěchy a legrace

Další rok je skoro za námi a když se ohlížíme zpátky, je jasné, že byl našlapaný významnými událostmi. Rozhodli jsme se vám proto seps…

19. 12. 2017

BEST OF CONTENT 2017: 30 Okamžiků, kdy jsme si získali klienta i jeho zákazníka

Rok se nám pomalu chýlí ke konci a tak bychom se s vámi rádi podělili o nejlepší social příspěvky, které se nám ve spolupráci s našimi …

18. 12. 2017

Znáte Jablotron? Aneb jak v onlinu úspěšně zvýšit povědomí o vaší značce

V agentuře často od klientů slýcháme, že by se rádi orientovali pouze na výkon. Cílem každé firmy je generovat zisk a to je i úkolem perfo…

15. 12. 2017

Jak na community management na sociálních sítích?

Komunikovat se svou oblíbenou značkou přes sociální sítě je dnes pro většinu lidí pohodlnější a samozřejmější, než si zavolat na inf…

13. 12. 2017

Obsahová strategie pro rok 2018 a jak na ní

Obsahový marketing je nedílnou součástí marketingových strategií. A právě teď přišel čas zamyslet se nad obsahem, který budete publikova…

11. 12. 2017

3 tipy jak využít online při náboru zaměstnanců

Potřebujete rozšířit řady svých kolegů a přemýšlíte, jak potencionální kandidáty oslovit? Svět se díky moderním technologiím neust…

5. 12. 2017