Blog

Eva Řeháková 29. 10. 2014 Zpět

Specialisté MarketUP získali řadu nových certifikací Google

Google partner MarketUP

MarketUP chce nabízet zákazníkům služby na co nejvyšší kvalitativní úrovni a přinášet nové marketingové taktiky mezi prvními na trhu. Proto naši specialisté na sobě neustále pracují a zlepšují své dovednosti. V posledních měsících získali členové týmu MarketUP hned několik nových certifikací.

Project Manager Martin Peška získal rozšířenou certifikaci od Googlu pro vyhledávací síť AdWords. Spolu s Alešem Vávrou mají nově také certifikaci v oblasti videoinzerce pro YouTube. Ty hned uplatnili ve videokampaních pro společnosti Hamé a Franke. Oba projektoví manažeři se zúčastnili také vzdělávací konference Facebook Performance Summit 2014 pro významné business partnery Facebooku v ČR. Zde získali přehled o nejnovějších strategiích a marketingových taktikách v sociální síti Facebook.

MarketUP má již 7 certifikovaných specialistů

V nedávné době získal dvě rozšířené certifikace AdWords také Jiří Staněk, který je nyní specialistou nejen na vyhledávací síť, ale také na reklamní síť. Nový člen týmu Dušan Smoljak má rovněž certifikaci na reklamní síť. Momentálně má MarketUP již 7 certifikovaných specialistů Google na vyhledávací síť, dva na síť reklamní a dva specialisty ve videoreklamě.

MarketUP se jako certifikovaný partner Google zúčastnil konference Google Agency Day. Akci navštívili managing partneři Miroslav Král a Tomáš Ševčík. Google posiluje podporu pro nejvýznamnější partnery v ČR a díky tomu bude moci MarketUP nabídnout svým klientům ještě lepší péči.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019

Redesign oplatek Lina: Jak na brand awareness u značky, kterou každý zná?

Když se řekne Lina, určitě vás napadne slogan “Je jiná”. Značka Lina je samostatná značka vymezující prémiový sortiment oplatek z umb…

3. 1. 2019