Blog

Sociální síť Google+ se pyšní novým vzhledem

Sociální síť Google+ se pyšní novým vzhledem

Sociální síť Google+ prošla kompletním redesignem feedu příspěvků. Vzhled se nově stává konzistentním na všech zařízeních a přizpůsobuje se velikosti obrazovky konkrétního přístroje. Uživatel si zároveň může sám zvolit, jestli chce vidět příspěvky v jednom sloupci, ve dvou nebo dokonce ve třech sloupcích, a to opět v závislosti na velikosti obrazovky daného zařízení.

Více místa dostala opět média. V první řadě fotografie, které mají ve feedu stále více prostoru. Google+ již delší dobu, na rozdíl od Facebooku, podporuje zobrazovaní obrázků ve formátu GIF. Společnost Google postupně vychází vstříc komunitě, která pracuje právě s fotografiemi a Facebook jí v tomto ohledu nevyhovuje. Google nově přidal i filtry, které lze aplikovat na nahrané fotografie. Uživatelé jistě ocení i možnost vytořit panorama podle vzoru Google Street View.

Změny doznaly i uživatelské profily a stránky. Změnila se především velikost cover fotografie, která teď vyplňuje celou plochu. Jak to vypadá v praxi, se můžete podívat třeba na našem Google+ profilu

Další novinkou jsou tzv. „related hashtags“, které k příspěvkům přidávají relevantní tagy, pomocí kterých si budete moci zobrazit relevantní obsah k danému příspěvku. 

Jednou z nejpoužívanějších funkcí Google+ jsou tzv. Hangouts. Ty se nově oddělují z Google+ a stávají se samostatnou platformou napříč službami Googlu, s vlastní aplikací pro mobilní telefony nebo prohlížeč Google Chrome. Hangouts nově také nahrazují některé již fungující služby, jakou byla například služba Google Talk.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019

Letní soutěž od Horalek: Hra v rozšířené realitě i úspěšné zapojení influencera

Jestli nás v MarketUP něco těší, tak jsou to situace, kdy se za námi klienti vrací s nabídkou další spolupráce. A právě jedním z takový…

25. 7. 2019

Kdo jsou klienti MarketUP? Magazín Gusto, Zásilkovna nebo UNI HOBBY

Červen přinesl kromě teplého počasí i řadu nabídek do výběrových řízení známých i menších značek. Některé tendry se nám vyhrát …

16. 7. 2019

S Člověkem v tísni úspěšně pomáháme již druhým rokem

Agentura MarketUP kromě celé řady komerčních klientů věnuje svou pozornost i dobročinné oblasti a s organizací Člověk v tísni spolupracuj…

16. 7. 2019

Benlian Food uvádí na trh 4 produktové řady pro celiaky. Komunikaci zajišťuje MarketUP

Praha, 11. července 2019 – Na český a slovenský trh vstupuje srbská značka Benlian Food s novými výrobky pro celiaky. Cílem společnosti je…

11. 7. 2019

4 věci, na které nesmí kampaňový specialista nikdy zapomenout

Opakování je matka moudrosti, a proto by si i zkušený kampaňový specialista měl čas od času zopakovat základy. Naše specialistka Monika Pav…

8. 7. 2019