Sociální síť Google+ se pyšní novým vzhledem

Lukáš Kratochvíl 31. 5. 2013
Marketup
Marketup

Sociální síť Google+ prošla kompletním redesignem feedu příspěvků. Vzhled se nově stává konzistentním na všech zařízeních a přizpůsobuje se velikosti obrazovky konkrétního přístroje. Uživatel si zároveň může sám zvolit, jestli chce vidět příspěvky v jednom sloupci, ve dvou nebo dokonce ve třech sloupcích, a to opět v závislosti na velikosti obrazovky daného zařízení.

Více místa dostala opět média. V první řadě fotografie, které mají ve feedu stále více prostoru. Google+ již delší dobu, na rozdíl od Facebooku, podporuje zobrazovaní obrázků ve formátu GIF. Společnost Google postupně vychází vstříc komunitě, která pracuje právě s fotografiemi a Facebook jí v tomto ohledu nevyhovuje. Google nově přidal i filtry, které lze aplikovat na nahrané fotografie. Uživatelé jistě ocení i možnost vytořit panorama podle vzoru Google Street View.

Změny doznaly i uživatelské profily a stránky. Změnila se především velikost cover fotografie, která teď vyplňuje celou plochu. Jak to vypadá v praxi, se můžete podívat třeba na našem Google+ profilu

Další novinkou jsou tzv. „related hashtags“, které k příspěvkům přidávají relevantní tagy, pomocí kterých si budete moci zobrazit relevantní obsah k danému příspěvku. 

Jednou z nejpoužívanějších funkcí Google+ jsou tzv. Hangouts. Ty se nově oddělují z Google+ a stávají se samostatnou platformou napříč službami Googlu, s vlastní aplikací pro mobilní telefony nebo prohlížeč Google Chrome. Hangouts nově také nahrazují některé již fungující služby, jakou byla například služba Google Talk.

Odebírat novinky

Přihlašte se k odběru novinek a nic vám neuteče

Váš e-mail

Kliknutím na tlačítko ODESLAT souhlasíte se zpracováním osobních údajů .