Blog

Sociální síť Google+ se pyšní novým vzhledem

Sociální síť Google+ se pyšní novým vzhledem

Sociální síť Google+ prošla kompletním redesignem feedu příspěvků. Vzhled se nově stává konzistentním na všech zařízeních a přizpůsobuje se velikosti obrazovky konkrétního přístroje. Uživatel si zároveň může sám zvolit, jestli chce vidět příspěvky v jednom sloupci, ve dvou nebo dokonce ve třech sloupcích, a to opět v závislosti na velikosti obrazovky daného zařízení.

Více místa dostala opět média. V první řadě fotografie, které mají ve feedu stále více prostoru. Google+ již delší dobu, na rozdíl od Facebooku, podporuje zobrazovaní obrázků ve formátu GIF. Společnost Google postupně vychází vstříc komunitě, která pracuje právě s fotografiemi a Facebook jí v tomto ohledu nevyhovuje. Google nově přidal i filtry, které lze aplikovat na nahrané fotografie. Uživatelé jistě ocení i možnost vytořit panorama podle vzoru Google Street View.

Změny doznaly i uživatelské profily a stránky. Změnila se především velikost cover fotografie, která teď vyplňuje celou plochu. Jak to vypadá v praxi, se můžete podívat třeba na našem Google+ profilu

Další novinkou jsou tzv. „related hashtags“, které k příspěvkům přidávají relevantní tagy, pomocí kterých si budete moci zobrazit relevantní obsah k danému příspěvku. 

Jednou z nejpoužívanějších funkcí Google+ jsou tzv. Hangouts. Ty se nově oddělují z Google+ a stávají se samostatnou platformou napříč službami Googlu, s vlastní aplikací pro mobilní telefony nebo prohlížeč Google Chrome. Hangouts nově také nahrazují některé již fungující služby, jakou byla například služba Google Talk.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019

Redesign oplatek Lina: Jak na brand awareness u značky, kterou každý zná?

Když se řekne Lina, určitě vás napadne slogan “Je jiná”. Značka Lina je samostatná značka vymezující prémiový sortiment oplatek z umb…

3. 1. 2019