Blog

Matouš Ledvina 19. 8. 2014 Zpět

Sklik zrušil všechny malé formáty. Přidal naopak několik velkoplošných

FOTO: Sklik - nové formáty

Na začátku tohoto léta Seznam.cz oznámil, že ze své nabídky 24 reklamních formátů v systému Sklik některé méně využívané formáty odstraní. Od 1. srpna tak již není možné nové vytváření všech malých reklam. Naopak přibylo několik větších formátů. Právě díky větší velikosti se od nich očekávaná vyšší zaujetí očí uživatelů.

Zrušené formáty reklam, které však byly do systému vloženy dříve, se ale mají dále zobrazovat. Podle Skliku by tento stav měl trvat do doby, dokud budou na webech zapojených do českého PPC systému nasazeny kódy pro jejich zobrazování. Seznam.cz spoléhá na úbytek těchto ploch přirozenou cestou, tedy na to, že provozovatelé webů tyto reklamní plochy postupně nahradí novými.

Mezi zrušené formáty, které již nyní Sklik nepřijme, především menší inzeráty. Jedná se o rozměry 120x240, 120x600, 125x125, 200x300, 200x400, 234x80, 300x50, 300x200, 400x250, 400x280, 468x80, 468x250, 728x100, 950x90 a 950x100 pixelů.

Původní zachované formáty naopak doplnily čtyři nové. Konečný počet nabízených velikostí reklamních ploch se tedy ustálil na počtu třináct. Jsou jimi svislé formáty o rozměrech 160×600, 300×600 (nový), kostky 250×250, 300×300 a vodorovné formáty o velikostech 300×250, 320×100 (nový), 336×280, 468×60, 468×282, 600×190, 728×90, 930×180 (nový) a 970×310 (nový).

Všechny reklamní formáty v reálných proporcích si můžete zobrazit kliknutím na obrázek níže. 

Reklamní formáty v PPC systému Sklik

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

První teambuilding v roce 2017: Jeli jsme si zalyžovat a zdolali Velkou Deštnou

Každý tým potřebuje dobít baterky, stmelit kolektiv díky všedním i nevšedním zážitkům a načerpat novou energii, která se promění v da…

1. 3. 2017

Chystáme MarketUP Academy, sérii vzdělávacích workshopů

V MarketUP jsme se rozhodli uspořádat vlastní studijní program, díky němuž bychom rádi získali do svých řad nové online marketingové nad…

26. 2. 2017

Miroslav Král přednášel o online marketingu na konferenci Samsung Electronics

Společnost Samsung Electronics Czech and Slovak pořádá počátkem každého roku celofiremní konferenci, kde představuje svým zaměstnancům pr…

24. 2. 2017

Jak vypadá nejlepší titulek? Neuvěříte svým očím!

Píšete opravdu zajímavé texty na váš blog? Sdílíte je na sociálních sítích? A přesto máte minimum přečtení? Pak je dost pravděpodobn…

20. 2. 2017

Získejte si srdce zákazníka. I o tom byl Retail Summit 2017

Konference Retail Summit se účastníme pravidelně a ani letošní rok nebyl výjimkou. Největší událost svého druhu ve Střední Evropě pro o…

14. 2. 2017

Nový loterijní zákon. Revoluce pro spotřebitelské soutěže?

Od prvního ledna začal platit nový loterijní zákon. Zatímco do oblasti hazardních her přináší spoustu omezení, spotřebitelské soutěže …

9. 2. 2017