Blog

Matouš Ledvina 19. 8. 2014 Zpět

Sklik zrušil všechny malé formáty. Přidal naopak několik velkoplošných

FOTO: Sklik - nové formáty

Na začátku tohoto léta Seznam.cz oznámil, že ze své nabídky 24 reklamních formátů v systému Sklik některé méně využívané formáty odstraní. Od 1. srpna tak již není možné nové vytváření všech malých reklam. Naopak přibylo několik větších formátů. Právě díky větší velikosti se od nich očekávaná vyšší zaujetí očí uživatelů.

Zrušené formáty reklam, které však byly do systému vloženy dříve, se ale mají dále zobrazovat. Podle Skliku by tento stav měl trvat do doby, dokud budou na webech zapojených do českého PPC systému nasazeny kódy pro jejich zobrazování. Seznam.cz spoléhá na úbytek těchto ploch přirozenou cestou, tedy na to, že provozovatelé webů tyto reklamní plochy postupně nahradí novými.

Mezi zrušené formáty, které již nyní Sklik nepřijme, především menší inzeráty. Jedná se o rozměry 120x240, 120x600, 125x125, 200x300, 200x400, 234x80, 300x50, 300x200, 400x250, 400x280, 468x80, 468x250, 728x100, 950x90 a 950x100 pixelů.

Původní zachované formáty naopak doplnily čtyři nové. Konečný počet nabízených velikostí reklamních ploch se tedy ustálil na počtu třináct. Jsou jimi svislé formáty o rozměrech 160×600, 300×600 (nový), kostky 250×250, 300×300 a vodorovné formáty o velikostech 300×250, 320×100 (nový), 336×280, 468×60, 468×282, 600×190, 728×90, 930×180 (nový) a 970×310 (nový).

Všechny reklamní formáty v reálných proporcích si můžete zobrazit kliknutím na obrázek níže. 

Reklamní formáty v PPC systému Sklik

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
PPC
Štítky
Nejnovější příspěvky

Posilujeme tým o Martinu, Léňu a Martina!

S novými posilami jako kdyby se v poslední době roztrhl pytel a tak v týmu vítáme další tři lidi, Martinu, Léňu a EmJaye. S jejich pomocí …

25. 7. 2017

Archetypy v marketingu IV: Dosáhněte stability a řádu

Zaujal vás náš seriál o archetypech v marketingu? Máme pro vás další díl, který tentokrát řeší potřebu najít a vytvořit ve světě ř…

14. 7. 2017

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme obdrželi skvělou zprávu. Postoupili jsme do dalšího kola globální soutěže Google Premier Partner Awards v kategorii Video Innovatio…

12. 7. 2017

4 taktiky, které pomohou prodat vaše produkty či služby

Konečně jste provedli potenciální zákazníky trychtýřem a můžete začít prodávat. Ve třetí fázi máte dva hlavní úkoly (a několik ved…

5. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Třetí letošní teambuilding: MarketUP na vodě

Ne že by se tým MarketUP v našich kancelářích začínal nudit, ale už to chtělo využít teplého červnového počasí a vyrazit ven. MarketU…

27. 6. 2017