Blog

Matouš Ledvina 19. 8. 2014 Zpět

Sklik zrušil všechny malé formáty. Přidal naopak několik velkoplošných

FOTO: Sklik - nové formáty

Na začátku tohoto léta Seznam.cz oznámil, že ze své nabídky 24 reklamních formátů v systému Sklik některé méně využívané formáty odstraní. Od 1. srpna tak již není možné nové vytváření všech malých reklam. Naopak přibylo několik větších formátů. Právě díky větší velikosti se od nich očekávaná vyšší zaujetí očí uživatelů.

Zrušené formáty reklam, které však byly do systému vloženy dříve, se ale mají dále zobrazovat. Podle Skliku by tento stav měl trvat do doby, dokud budou na webech zapojených do českého PPC systému nasazeny kódy pro jejich zobrazování. Seznam.cz spoléhá na úbytek těchto ploch přirozenou cestou, tedy na to, že provozovatelé webů tyto reklamní plochy postupně nahradí novými.

Mezi zrušené formáty, které již nyní Sklik nepřijme, především menší inzeráty. Jedná se o rozměry 120x240, 120x600, 125x125, 200x300, 200x400, 234x80, 300x50, 300x200, 400x250, 400x280, 468x80, 468x250, 728x100, 950x90 a 950x100 pixelů.

Původní zachované formáty naopak doplnily čtyři nové. Konečný počet nabízených velikostí reklamních ploch se tedy ustálil na počtu třináct. Jsou jimi svislé formáty o rozměrech 160×600, 300×600 (nový), kostky 250×250, 300×300 a vodorovné formáty o velikostech 300×250, 320×100 (nový), 336×280, 468×60, 468×282, 600×190, 728×90, 930×180 (nový) a 970×310 (nový).

Všechny reklamní formáty v reálných proporcích si můžete zobrazit kliknutím na obrázek níže. 

Reklamní formáty v PPC systému Sklik

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
PPC
Štítky
Nejnovější příspěvky

Ohlédnutí za rokem 2017: Práce, úspěchy a legrace

Další rok je skoro za námi a když se ohlížíme zpátky, je jasné, že byl našlapaný významnými událostmi. Rozhodli jsme se vám proto seps…

19. 12. 2017

BEST OF CONTENT 2017: 30 Okamžiků, kdy jsme si získali klienta i jeho zákazníka

Rok se nám pomalu chýlí ke konci a tak bychom se s vámi rádi podělili o nejlepší social příspěvky, které se nám ve spolupráci s našimi …

18. 12. 2017

Znáte Jablotron? Aneb jak v onlinu úspěšně zvýšit povědomí o vaší značce

V agentuře často od klientů slýcháme, že by se rádi orientovali pouze na výkon. Cílem každé firmy je generovat zisk a to je i úkolem perfo…

15. 12. 2017

Jak na community management na sociálních sítích?

Komunikovat se svou oblíbenou značkou přes sociální sítě je dnes pro většinu lidí pohodlnější a samozřejmější, než si zavolat na inf…

13. 12. 2017

Obsahová strategie pro rok 2018 a jak na ní

Obsahový marketing je nedílnou součástí marketingových strategií. A právě teď přišel čas zamyslet se nad obsahem, který budete publikova…

11. 12. 2017

3 tipy jak využít online při náboru zaměstnanců

Potřebujete rozšířit řady svých kolegů a přemýšlíte, jak potencionální kandidáty oslovit? Svět se díky moderním technologiím neust…

5. 12. 2017