Blog

Martin Peška 31. 7. 2014 Zpět

Seznam.cz testuje 7 nových variant reklam ve výsledcích vyhledávání

OBR: Testovací verze reklamy Sklik ve výsledcích vyhledávání na Seznam.cz

Reklamní systém Sklik spustil test 7 variant zobrazení inzerátu ve výsledcích vyhledávání na Seznam.cz. Podle čerstvých informací se každý z testů v tuto chvíli zobrazuje cca 2,5 % uživatelům hledajících na Seznam.cz.

K internímu vyhodnocení testu má dojít už za dva týdny. Od 15. srpna by měl tedy postupně tým Skliku vyřazovat méně úspěšné varianty reklam. Úspěšnější podoby budou naopak zobrazovány většímu počtu uživatelů a dále testovány.

Jednu z testovaných variant můžete vidět výše a porovnat ji nejen s přiloženou původní verzí reklamy Skliku ve vyhledávání na Seznam.cz, ale také podobnost v podbarvení nápisu „Reklama“ s aktuální podobou zobrazovaných inzerátů ve výsledcích hledání na Googlu. 

OBR: Původní varianta zobrazování reklamy ve výsledcích vyhledávání na Seznam.cz

Ukázka původní varianty zobrazování reklamy ve výsledcích vyhledávání na Seznam.cz

OBR: Ukázka stávající podoby reklam ve vyhledávání na Googlu

Ukázka aktuálního zobrazování reklamy ve vyhledávání na Googlu

Nejedná se přitom o jediné testování českého reklamního PPC systému. Od 8. července 2014 umožňuje Sklik zobrazování tzv. Odkazů v reklamách ve vyhledávání přibližně 10 % uživatelů. 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
PPC
Štítky
Nejnovější příspěvky

Ohlédnutí za rokem 2017: Práce, úspěchy a legrace

Další rok je skoro za námi a když se ohlížíme zpátky, je jasné, že byl našlapaný významnými událostmi. Rozhodli jsme se vám proto seps…

19. 12. 2017

BEST OF CONTENT 2017: 30 Okamžiků, kdy jsme si získali klienta i jeho zákazníka

Rok se nám pomalu chýlí ke konci a tak bychom se s vámi rádi podělili o nejlepší social příspěvky, které se nám ve spolupráci s našimi …

18. 12. 2017

Znáte Jablotron? Aneb jak v onlinu úspěšně zvýšit povědomí o vaší značce

V agentuře často od klientů slýcháme, že by se rádi orientovali pouze na výkon. Cílem každé firmy je generovat zisk a to je i úkolem perfo…

15. 12. 2017

Jak na community management na sociálních sítích?

Komunikovat se svou oblíbenou značkou přes sociální sítě je dnes pro většinu lidí pohodlnější a samozřejmější, než si zavolat na inf…

13. 12. 2017

Obsahová strategie pro rok 2018 a jak na ní

Obsahový marketing je nedílnou součástí marketingových strategií. A právě teď přišel čas zamyslet se nad obsahem, který budete publikova…

11. 12. 2017

3 tipy jak využít online při náboru zaměstnanců

Potřebujete rozšířit řady svých kolegů a přemýšlíte, jak potencionální kandidáty oslovit? Svět se díky moderním technologiím neust…

5. 12. 2017