Blog

Martin Peška 31. 7. 2014 Zpět

Seznam.cz testuje 7 nových variant reklam ve výsledcích vyhledávání

OBR: Testovací verze reklamy Sklik ve výsledcích vyhledávání na Seznam.cz

Reklamní systém Sklik spustil test 7 variant zobrazení inzerátu ve výsledcích vyhledávání na Seznam.cz. Podle čerstvých informací se každý z testů v tuto chvíli zobrazuje cca 2,5 % uživatelům hledajících na Seznam.cz.

K internímu vyhodnocení testu má dojít už za dva týdny. Od 15. srpna by měl tedy postupně tým Skliku vyřazovat méně úspěšné varianty reklam. Úspěšnější podoby budou naopak zobrazovány většímu počtu uživatelů a dále testovány.

Jednu z testovaných variant můžete vidět výše a porovnat ji nejen s přiloženou původní verzí reklamy Skliku ve vyhledávání na Seznam.cz, ale také podobnost v podbarvení nápisu „Reklama“ s aktuální podobou zobrazovaných inzerátů ve výsledcích hledání na Googlu. 

OBR: Původní varianta zobrazování reklamy ve výsledcích vyhledávání na Seznam.cz

Ukázka původní varianty zobrazování reklamy ve výsledcích vyhledávání na Seznam.cz

OBR: Ukázka stávající podoby reklam ve vyhledávání na Googlu

Ukázka aktuálního zobrazování reklamy ve vyhledávání na Googlu

Nejedná se přitom o jediné testování českého reklamního PPC systému. Od 8. července 2014 umožňuje Sklik zobrazování tzv. Odkazů v reklamách ve vyhledávání přibližně 10 % uživatelů. 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Až 10 fotek v 1 postu. Čtěte i o dalších novinkách na Instagramu

Instagram v březnu přinesl hned dvě velké novinky. Odteď můžete vyprávět svůj příběh prostřednictvím slideshow a reklamu cílit ve Stor…

20. 3. 2017

Nečekaná čísla od Googlu: 76 % lidí zamíří po průzkumu na mobilu rovnou do obchodu

Důležitost mobilních telefonů v nákupním procesu je v marketingových kruzích už nějakou dobu diskutovaným tématem. Google však nyní pře…

15. 3. 2017

Online marketing: Jak pomáhá maloobchodním řetězcům zvýšit prodeje?

Online marketing už dávno není efektivním prodejním kanálem pouze pro zboží dlouhodobé spotřeby. Nejnovější studie maloobchodních sítí…

14. 3. 2017

Youtube startuje vlastní televizi. Jaké možnosti inzerce nabídne?

Před nedávnem představil YouTube novou sociální síť „Backstage“, nyní chystá další velký projekt. Jedná se o streamovací službu You…

7. 3. 2017

První teambuilding v roce 2017: Jeli jsme si zalyžovat a zdolali Velkou Deštnou

Každý tým potřebuje dobít baterky, stmelit kolektiv díky všedním i nevšedním zážitkům a načerpat novou energii, která se promění v da…

1. 3. 2017

Chystáme MarketUP Academy, sérii vzdělávacích workshopů

V MarketUP jsme se rozhodli uspořádat vlastní studijní program, díky němuž bychom rádi získali do svých řad nové online marketingové nad…

26. 2. 2017