Blog

Martin Peška 31. 7. 2014 Zpět

Seznam.cz testuje 7 nových variant reklam ve výsledcích vyhledávání

OBR: Testovací verze reklamy Sklik ve výsledcích vyhledávání na Seznam.cz

Reklamní systém Sklik spustil test 7 variant zobrazení inzerátu ve výsledcích vyhledávání na Seznam.cz. Podle čerstvých informací se každý z testů v tuto chvíli zobrazuje cca 2,5 % uživatelům hledajících na Seznam.cz.

K internímu vyhodnocení testu má dojít už za dva týdny. Od 15. srpna by měl tedy postupně tým Skliku vyřazovat méně úspěšné varianty reklam. Úspěšnější podoby budou naopak zobrazovány většímu počtu uživatelů a dále testovány.

Jednu z testovaných variant můžete vidět výše a porovnat ji nejen s přiloženou původní verzí reklamy Skliku ve vyhledávání na Seznam.cz, ale také podobnost v podbarvení nápisu „Reklama“ s aktuální podobou zobrazovaných inzerátů ve výsledcích hledání na Googlu. 

OBR: Původní varianta zobrazování reklamy ve výsledcích vyhledávání na Seznam.cz

Ukázka původní varianty zobrazování reklamy ve výsledcích vyhledávání na Seznam.cz

OBR: Ukázka stávající podoby reklam ve vyhledávání na Googlu

Ukázka aktuálního zobrazování reklamy ve vyhledávání na Googlu

Nejedná se přitom o jediné testování českého reklamního PPC systému. Od 8. července 2014 umožňuje Sklik zobrazování tzv. Odkazů v reklamách ve vyhledávání přibližně 10 % uživatelů. 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
PPC
Štítky
Nejnovější příspěvky

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019

Redesign oplatek Lina: Jak na brand awareness u značky, kterou každý zná?

Když se řekne Lina, určitě vás napadne slogan “Je jiná”. Značka Lina je samostatná značka vymezující prémiový sortiment oplatek z umb…

3. 1. 2019