Blog

Jan Holeček 15. 12. 2015 Zpět

SEPHORA vypráví Dárkovou odyseu. Vánoční online kampaň je v režii agentury MarketUP

SEPHORA vypráví Dárkovou odyseu. Vánoční online kampaň je v režii agentury MarketUP

Parfumerie SEPHORA, přední maloobchodní řetězec působící v oblasti kosmetiky, v listopadu spustila velkou digitální kampaň zaměřenou na předvánoční prodej zboží ve svých kamenných prodejnách. Tato vánoční kampaň je již osmou kampaní, kterou pro parfumerie SEPHORA realizujeme.

Digitální aktivační kampaň, která je součástí velké vánoční mediální kampaně a podpory (outdoor, print, digital, TV, kino, rozhlas), je prezentována claimem „GIFT ODYSSEY – NADPOZEMSKY VÝJIMEČNÉ VÁNOCE“. Hlavním motivem aktivační kampaně je vyvolat u zákazníků zájem, aby vánoční dárky pro své blízké přišli nakoupit přímo do kamenných prodejen SEPHORA. 

Koncept kampaně definován na společném workshopu s Google


Ještě před samotnou přípravou kampaně zajistil MarketUP pro klienta společný workshop v české pobočce společnosti Google, na kterém se diskutovala digitální strategie SEPHORA a byly představeny jednotlivé online marketingové kanály, jejich účel a konkrétní výhody, které by společnosti SEPHORA přinesly. Na tomto workshopu byl definován i koncept kampaně, který jsme následně společně s Googlem rozpracovali a nabídli klientovi. 

Kampaň se tematicky inspiruje Star Wars


Sdělení kampaně vychází z celosvětové koncepce společnosti SEPHORA pro letošní vánoční kampaň, která se tematicky inspiruje Star Wars. Vizuály s vesmírnou tematikou se proto točí okolo dívky letící na rtěnce a dívky stojící na planetě dárků. Veškerá kreativa má za cíl vyvolat emoci a touhu „planetu“ SEPHORA skutečně navštívit.

MarketUP jednotlivé vizuály upravil pro využití na českém trhu a vytvořil další claimy s hravou přesmyčkou „Hvězdné dárky“.

Vizuál společnosti SEPHORA

Vánoční vizuály SEPHORY s vesmírným motivem mají ústřední postavu dívky letící na rtěnce či stojící na planetě hvězdných dárků.

YouTube podporuje reklamu na SEPHORU v televizi


Hlavním nosným kanálem kampaně je videoreklama na YouTube. Dynamické video, v němž letí modelka na rtěnce s dárky v ruce a její průlet se střídá s průletem jednotlivých vybraných produktů, vhodně doplňuje současně běžící televizní reklamu a výrazně tak rozšiřuje uživatelský zásah.

„S videi, které si pro jednotlivé kampaně zajišťuje SEPHORA sama, se velmi dobře pracuje. Splňují všechna doporučení, která obvykle dáváme klientům – výrazně zmiňují brand v prvních 5 vteřinách videa, jsou velmi dynamická a svěží,“ chválí podklady od klienta Miroslav Král, Managing Partner MarketUP.

Interaktivní lightboxy


SEPHORA se prezentuje jako odvážná, moderní značka. I z tohoto důvodu byly jedním z reklamních formátů pro kampaň zvoleny tzv. lightboxy, patřící mezi rich media. Ty se zobrazují v obsahové síti Google GDN a dávají příležitost oslovit, pobavit a zaujmout publikum prostřednictvím multimediálních interaktivních formátů. Na rozdíl od bannerů nevedou uživatele po prokliku přímo na web, ale po prokliku či po najetí myší se uživateli přes většinu obrazovky spustí reklamní videospot.

Hvězdné dárky pro něj a Hvězdné dárky pro ni


Vedle již zmíněných rich media formátů je kampaň v GDN doplněna bannery, které tak doplňují důmyslné a celistvé vyprávění „Dárkové odyseje“. Sdělení jednotlivých vizuálů je upraveno vždy pro konkrétní cílovou skupinu (Hvězdné dárky pro něj x Hvězdné dárky pro ni) a bannery jsou umístěny na relevantních webech dle cílové skupiny.

Na uživatele, kteří jsou již v pokročilejší fázi rozhodovacího cyklu, cílí PPC kampaň ve vyhledávání.

Realizační tým


Na aktuální kampani spolupracují Project Manager Michal Vrtiška, specialista na online výkonnostní kampaně Peter Pleško a copywriter & PR Online Specialist Jan Holeček pod vedením Managing Partnera MarketUP Tomáše Ševčíka. V rámci reklamních kampaní MarketUP úzce spolupracuje také se specialisty ze společnosti Google.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

První teambuilding v roce 2017: Jeli jsme si zalyžovat a zdolali Velkou Deštnou

Každý tým potřebuje dobít baterky, stmelit kolektiv díky všedním i nevšedním zážitkům a načerpat novou energii, která se promění v da…

1. 3. 2017

Chystáme MarketUP Academy, sérii vzdělávacích workshopů

V MarketUP jsme se rozhodli uspořádat vlastní studijní program, díky němuž bychom rádi získali do svých řad nové online marketingové nad…

26. 2. 2017

Miroslav Král přednášel o online marketingu na konferenci Samsung Electronics

Společnost Samsung Electronics Czech and Slovak pořádá počátkem každého roku celofiremní konferenci, kde představuje svým zaměstnancům pr…

24. 2. 2017

Jak vypadá nejlepší titulek? Neuvěříte svým očím!

Píšete opravdu zajímavé texty na váš blog? Sdílíte je na sociálních sítích? A přesto máte minimum přečtení? Pak je dost pravděpodobn…

20. 2. 2017

Získejte si srdce zákazníka. I o tom byl Retail Summit 2017

Konference Retail Summit se účastníme pravidelně a ani letošní rok nebyl výjimkou. Největší událost svého druhu ve Střední Evropě pro o…

14. 2. 2017

Nový loterijní zákon. Revoluce pro spotřebitelské soutěže?

Od prvního ledna začal platit nový loterijní zákon. Zatímco do oblasti hazardních her přináší spoustu omezení, spotřebitelské soutěže …

9. 2. 2017