Blog

Miroslav Král 30. 7. 2013 Zpět

Seminář Jak zvýšit prodej o 30 % a více splnil veškerá očekávání účastníků

Seminář Jak zvýšit prodej o 30 % a více splnil veškerá očekávání účastníků

Seminář Jak zvýšit prodej o 30 % a více, který se uskutečnil na konci června 2013, získal vysoké hodnocení od všech účastníků.

Marketingoví manažeři, jednatelé a ředitelé firem, kteří se našeho semináře zúčastnili, ocenili jeho přínos pro svůj byznys. 100 % z nich by jej doporučilo svým kolegům a všem marketérům.  

Zde jsou konkrétní zkušenosti účastníků a jejich hodnocení:  "Nejvíce se mi líbili praktické příklady z praxe", "Oceňuji konkrétní návrhy možných řešení", "Velmi profesionální, srozumitelné i pro normální markeťáky", "Interaktivní způsob vedení semináře a umožnění dotazů během výkladu". 

Další seminář se koná 18. září 2013 a pokud si chcete rozšířit své znalosti v oblasti online marketingu a prodeje a zvýšit vaši obchodní výkonnost, neváhejte a dejte nám vědět! 

ZDE se můžete podívat, jak bude příští seminář probíhat a co se na něm naučíte.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019

Redesign oplatek Lina: Jak na brand awareness u značky, kterou každý zná?

Když se řekne Lina, určitě vás napadne slogan “Je jiná”. Značka Lina je samostatná značka vymezující prémiový sortiment oplatek z umb…

3. 1. 2019