Blog

Eva Řeháková 25. 5. 2016 Zpět

Sázava vol. 2: Tým MarketUP opět sjíždí oblíbenou řeku

Sázava vol. 2: Tým MarketUP opět sjíždí oblíbenou řeku

Dvakrát do stejné řeky nevstoupíš? My se v ní rovnou vykoupali! Vypadá to, že MarketUP zavedl novou tradici a po roce vyrazil opět na Sázavu. Stejná řeka přinesla spoustu nových zážitků.

MarketUP jede na Sázavu

Na druhý teambuilding tohoto roku (přečtěte si, jak probíhal první) jsme vyrazili vlakem. Už od rána panovala v týmu dobrá nálada.

MarketUP na vodě

Tu nám nezkazil ani mírný deštík, který nás překvapil na první zastávce. Posilnili jsme se pivem a párkem v rohlíku a vyrazili dále po proudu.

MarketUP na vodě

Pro některé to byl příjemný výlet, pro jiné boj o přežití. Oproti loňskému roku značně stoupl počet dvojic, které se na řece „cvakly“.

MarketUP na vodě

Začalo však krásně svítit sluníčko a ti, co se vykoupali, zase rychle uschli. Vychutnali jsme si skvělý oběd na zahrádce místní hospůdky.

MarketUP na vodě

Po jídle to některé kormidelníky táhlo trochu ke dnu...

MarketUP na vodě

Ale naštěstí se nikdo neutopil :-) 

MarketUP na vodě

Ještě menší odpočinek na „horké písčité pláži...“

MarketUP dorazil do cíle

A dojeli jsme šťastně do cíle!!!

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Jak vypadá nejlepší titulek? Neuvěříte svým očím!

Píšete opravdu zajímavé texty na váš blog? Sdílíte je na sociálních sítích? A přesto máte minimum přečtení? Pak je dost pravděpodobn…

20. 2. 2017

Získejte si srdce zákazníka. I o tom byl Retail Summit 2017

Konference Retail Summit se účastníme pravidelně a ani letošní rok nebyl výjimkou. Největší událost svého druhu ve Střední Evropě pro o…

14. 2. 2017

Nový loterijní zákon. Revoluce pro spotřebitelské soutěže?

Od prvního ledna začal platit nový loterijní zákon. Zatímco do oblasti hazardních her přináší spoustu omezení, spotřebitelské soutěže …

9. 2. 2017

Žít, pracovat, cestovat. Jak začal můj půlroční „homeoffice“ v Asii

Spousta lidí z online světa dnes cestuje a pracuje ze zahraničí. Ujal se pro ně pojem „digitální nomádi“ a jedná se především o freela…

6. 2. 2017

Reklama v online videu a na sociálních sítích předběhne do roku 2020 rádio i tisk

Reklamní svět se rychle mění. To, co platilo dnes, nemusí platit zítra a nejspíš už vůbec nebude platit pozítří. Dokazuje to i poslední …

3. 2. 2017

Novinky, které jsme přivezli z Google Partner Summitu, zaujaly média

V listopadu jsme měli tu čest zúčastnit se globálního Google Partner Summitu v centru San Francisca. Marketingové magazíny zaujal článek na …

27. 1. 2017