Blog

Eva Řeháková 25. 5. 2016 Zpět

Sázava vol. 2: Tým MarketUP opět sjíždí oblíbenou řeku

Sázava vol. 2: Tým MarketUP opět sjíždí oblíbenou řeku

Dvakrát do stejné řeky nevstoupíš? My se v ní rovnou vykoupali! Vypadá to, že MarketUP zavedl novou tradici a po roce vyrazil opět na Sázavu. Stejná řeka přinesla spoustu nových zážitků.

MarketUP jede na Sázavu

Na druhý teambuilding tohoto roku (přečtěte si, jak probíhal první) jsme vyrazili vlakem. Už od rána panovala v týmu dobrá nálada.

MarketUP na vodě

Tu nám nezkazil ani mírný deštík, který nás překvapil na první zastávce. Posilnili jsme se pivem a párkem v rohlíku a vyrazili dále po proudu.

MarketUP na vodě

Pro některé to byl příjemný výlet, pro jiné boj o přežití. Oproti loňskému roku značně stoupl počet dvojic, které se na řece „cvakly“.

MarketUP na vodě

Začalo však krásně svítit sluníčko a ti, co se vykoupali, zase rychle uschli. Vychutnali jsme si skvělý oběd na zahrádce místní hospůdky.

MarketUP na vodě

Po jídle to některé kormidelníky táhlo trochu ke dnu...

MarketUP na vodě

Ale naštěstí se nikdo neutopil :-) 

MarketUP na vodě

Ještě menší odpočinek na „horké písčité pláži...“

MarketUP dorazil do cíle

A dojeli jsme šťastně do cíle!!!

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019

Redesign oplatek Lina: Jak na brand awareness u značky, kterou každý zná?

Když se řekne Lina, určitě vás napadne slogan “Je jiná”. Značka Lina je samostatná značka vymezující prémiový sortiment oplatek z umb…

3. 1. 2019