Blog

Jovana Perović 8. 5. 2018 Zpět

S naším klientem Crussis o lásce k cyklistice, inovacích a investici do profíků

Crussis kola

Od dubna tohoto roku jsme začali spolupracovat s českou firmou Crussis, která dováží a vyrábí elektrokola a koloběžky. I my v MarketUP jsme si všimli, že se v našem okolí vyrojilo až podezřele moc těchto trendy dopravních prostředků. Proč jsou v dnešní době ekola tak populární a jaké má Crussis marketingové cíle? Na otázky zodpověděla marketingová manažerka Martina Hubená.

Jak byste představila příběh vaší firmy? 

Sportovní nadšení, blízkost k cyklistice a chuť zkusit novou podnikatelskou disciplínu, to vše stálo na počátku rozhodnutí pustit se do elektrokol. V roce 2012 jsme vstoupili s první kolekcí elektrokol na český trh. Měli jsme štěstí na kluky, kteří závodili a koly žili. Podařilo se tak slušně nastartovat ideu rozšířit ekola v Čechách. Postupem času jsme se dostali i ke koloběžkám, sice nás to stálo zkušenost s klasickými koly, ale jsme za koloběžky rádi. Je to něco, co zaujme sportovce, kterým kolo úplně nevyhovuje např. kvůli bolestem zad. Navíc je to svěže mladistvé, hravé a hodně lidí, kteří ji vyzkouší, koloběžka mile překvapí. Není divu, nevyrábíme hračky, ale sportovní náčiní.

Proč jsou elektrokola a koloběžky v poslední době tak populární?

Elektrokola navazují na silnou cyklistickou tradici u nás. Snad každý dospělý od malička jezdil na kole, nebo v domácnosti alespoň jedno kolo bylo. Cyklistiky se nyní nemusí vzdát ani člověk, který je zrovna zdravotně indisponovaný. Navíc je tu ohromný vliv ze zahraničí, kde jsou elektrokola už téměř standardem. Vždyť proč se nechat zastavit, když můžete jezdit, i když máte drobnější zdravotní problém, kondička už není, co bývala, nebo prostě jen chcete stačit svému partnerovi či partnerce. Sportovci srdcem prostě hledají způsob a ekolo jim pomáhá zůstat v sedle.

Jaké jsou vaše marketingové cíle pro tento rok?

Daří se nám uvádět v život inovace, na kterých neustále pracujeme a věříme, že je cyklista pocítí a přispějí k jeho maximální spokojenosti s naším ekolem. Nedávno jsme představili horské kolo s karbonovým rámem a horské celoodpružené kolo, ale inovujeme i ostatní modelové řady, například intenzivně pracujeme na bateriích, a to jak po designové stránce (zapuštění baterie do rámu), tak po stránce výkonu. V rukávu máme i další novinky. Moc nás baví posouvat naše produkty. Proto bychom rádi mluvili o inovacích, a zároveň komunikovali design, propracovanost a cenovou dostupnost našich modelů. 

Proč jste si vybrali k spolupráci naši agenturu?

Věříme, že investice do profíků je správná cesta. Správnost této teze jsme si ověřili na vývoji elektrokol a koloběžek.

Jak se vám s MarketUP zatím spolupracuje?

Začínáme, ale máme ze spolupráce dobrý pocit. Potřebujeme dostat informace o našich produktech relevantnímu publiku, nechceme lidi bombardovat sdělením, které je pro ně neužitečné. V tomto nám MarketUP skvěle pomáhá. Hodně si vážíme také bleskové odezvy a proaktivity.

Přečtěte si také rozhovor s Product Managerkou Vitany Pavlínou Barker.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Business snídaně #6 - Digitální marketing jako akcelerátor exportu

Export na zahraniční trhy se zdá na první pohled obtížný. V případě chybného rozhodnutí mohou vzniknout i finanční ztráty. Pokud ale do…

5. 6. 2019

Google Marketing Live 2019: 7 klíčových novinek pro budoucnost onlinu

Pro novinky a inspiraci jsme se v polovině května vypravili do centra San Francisca na globální konferenci Google Marketing Live. Spolu s dalším…

30. 5. 2019

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019