Blog

Jan Holeček 22. 3. 2016 Zpět

S MarketUP navázali spolupráci tři noví významní klienti

S MarketUP navázali spolupráci tři noví významní klienti

Vítáme mezi našimi klienty společnosti First Stop, GolfProfi a Trivi. Pojďme si je krátce představit.

Pneuservis First Stop s prodejními místy po celé Evropě


Možnost vytvářet multikanálovou online kampaň firmě First Stop jsme získali vítězstvím v tendru, kterého se účastnilo mnoho dalších digitálních agentur. A že jde skutečně o velkého klienta. Vlastníkem této společnosti je totiž světoznámá firma Bridgestone, která je největším výrobcem pneumatik na světě. 

Společnost First Stop má více jak 2000 prodejních a servisních míst v celé Evropě, ve kterých se vozům dostává kvalitní péče v oblasti pneuservisu a rychloservisu. V České republice má pak bezmála 55 servisních míst s vysokými standardy služeb.

Kampaň pro tuto významnou firmu je zaměřena na přezutí zimních pneumatik na letní a slevu na uskladnění zimních pneumatik v pneuhotelu First Stop.

Online propagace probíhá prostřednictvím hned několika online kanálů – kampaň ve vyhledávačích, PPC a display kampaň včetně remarketingu a programatického nákupu médií.  

Zároveň jsme pro First Stop založili firemní profil na Facebooku pro Českou republiku, kde společnosti vytváříme kompletní obsah.

Vizuály, které jsme pro First Stop vytvořili, se klientovi natolik zamlouvají, že je kromě České republiky plánuje využít i pro kampaně v dalších zemích.

Hrajete golf? Pak musíte znát GolfProfi!


GolfProfi je největší prodejce golfového vybavení v ČR. Zákaznický servis vedle eshopu poskytuje prostřednictvím dalších 3 kamenných obchodů a 18 prodejen přímo na golfových hřištích.

Pro GolfPorfi budeme realizovat kampaně ve vyhledávačích, kampaně s produktovými informacemi (PLA), zbožové srovnávače a dynamický remarketing.

GolfProfi je největší prodejce golfového vybavení v ČR s celkem 21 obchody.

Trivi a její chytré online účetnictví


Společnost Trivi je velmi zajímavý startup, který je kombinací týmu zkušených účetních a inteligentního online softwaru pro zpracování účetnictví, daní, mezd a pro vytváření potřebných dokladů. Firma nabízí také komplexní daňové poradenství, mzdovou agendu a mnoho dalších služeb.

Pro TRIVI spouštíme kompletní multikanálovou online kampaň včetně tvorby obsahu na sociálních sítích Facebook a Google+.

Zároveň jsme pro tuto společnost upravili a sestříhali videa primárně určená pro webové stránky tak, aby byla vhodná i pro YouTube kampaně. Zejména šlo o jejich zkrácení a focus na klíčové benefity produktu. Jedno z videí jsme upravili i do formátu Bumper Ads, což je 5sekundové video určené také pro YouTube.

Dohromady se jedná o 3 videa - 2 referenční se stávajícími klienty TRIVI a jedno produktové (animované), které představuje, jak TRIVI funguje.

Pro společnost Trivi jsme mimo jiné upravili a sestříhali videa určená pro web, aby byla vhodná i pro kampaně na YouTube. 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017