Blog

Aleš Vávra 3. 7. 2014 Zpět

Reklamy v Google AdWords rozšířené o recenzi přináší lepší výsledky

Logo Google Adwords

Otestovali jsme novou funkci v Google Adwords, která pomůže reklamy ve výsledcích vyhledávání udělat větší a zlepší i jejich výkon.

Koncem roku 2013 spustil Google v síti Adwords nové rozšíření reklam (sitelinks) o recenzi. Čeští inzerenti však mohli toto rozšíření používat pouze v angličtině. Nyní je tomu jinak. Otestovali jsme novou funkci AdWords a reklamy jsou nejen větší o jeden řádek, ale jejich výkon je také znatelně lepší.

Rozšíření o recenzi doposud fungovalo jen v anglickém jazyce, což bylo vhodné pro inzerenty, kteří cílí na anglicky mluvící publikum, či do anglicky hovořících zemí. Nám ale nejvíce záleží na česky mluvících uživatelích Googlu a dnes už jim můžeme zobrazovat reklamy s recenzemi v češtině.

Na začátku je potřeba říci, že schvalování recenzí Googlem trvalo téměř měsíc a stálo nejeden telefonát na podporu inzerentů AdWords. Nebojte se i vy obrátit na telefonickou podporu, která je zdarma a je dostupná všem. Pozitivní je, že za klik na recenzi se neplatí, pokud není umístěna na stejném webu, kam cílíte celý inzerát. CTR (proklikovost) rozšíření o recenzi je krásných 16% – 18%.

Pravidla pro schválení rozšíření o recenzi jsou poměrně striktní, proto doporučujeme pečlivě si přečíst návod v nápovědě Google AdWords. Jako každé jiné rozšíření reklam i toto se nemusí zobrazovat vždy a velmi záleží na relevanci inzerátu vůči klíčovému slovu a celkové kvalitě kampaně.

Rozšíření o recenzi budeme dále sledovat a těšit se z dalších chystaných „vychytávek“ Google AdWords. Nakonec jako vždy, doporučujeme testovat různé recenze a vyhodnocovat jejich nejlepší výkon.

Ukázka rozšíření reklamy Google Adwords o recenzi

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Business snídaně #6 - Digitální marketing jako akcelerátor exportu

Export na zahraniční trhy se zdá na první pohled obtížný. V případě chybného rozhodnutí mohou vzniknout i finanční ztráty. Pokud ale do…

5. 6. 2019

Google Marketing Live 2019: 7 klíčových novinek pro budoucnost onlinu

Pro novinky a inspiraci jsme se v polovině května vypravili do centra San Francisca na globální konferenci Google Marketing Live. Spolu s dalším…

30. 5. 2019

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019