Blog

Aleš Vávra 3. 7. 2014 Zpět

Reklamy v Google AdWords rozšířené o recenzi přináší lepší výsledky

Logo Google Adwords

Otestovali jsme novou funkci v Google Adwords, která pomůže reklamy ve výsledcích vyhledávání udělat větší a zlepší i jejich výkon.

Koncem roku 2013 spustil Google v síti Adwords nové rozšíření reklam (sitelinks) o recenzi. Čeští inzerenti však mohli toto rozšíření používat pouze v angličtině. Nyní je tomu jinak. Otestovali jsme novou funkci AdWords a reklamy jsou nejen větší o jeden řádek, ale jejich výkon je také znatelně lepší.

Rozšíření o recenzi doposud fungovalo jen v anglickém jazyce, což bylo vhodné pro inzerenty, kteří cílí na anglicky mluvící publikum, či do anglicky hovořících zemí. Nám ale nejvíce záleží na česky mluvících uživatelích Googlu a dnes už jim můžeme zobrazovat reklamy s recenzemi v češtině.

Na začátku je potřeba říci, že schvalování recenzí Googlem trvalo téměř měsíc a stálo nejeden telefonát na podporu inzerentů AdWords. Nebojte se i vy obrátit na telefonickou podporu, která je zdarma a je dostupná všem. Pozitivní je, že za klik na recenzi se neplatí, pokud není umístěna na stejném webu, kam cílíte celý inzerát. CTR (proklikovost) rozšíření o recenzi je krásných 16% – 18%.

Pravidla pro schválení rozšíření o recenzi jsou poměrně striktní, proto doporučujeme pečlivě si přečíst návod v nápovědě Google AdWords. Jako každé jiné rozšíření reklam i toto se nemusí zobrazovat vždy a velmi záleží na relevanci inzerátu vůči klíčovému slovu a celkové kvalitě kampaně.

Rozšíření o recenzi budeme dále sledovat a těšit se z dalších chystaných „vychytávek“ Google AdWords. Nakonec jako vždy, doporučujeme testovat různé recenze a vyhodnocovat jejich nejlepší výkon.

Ukázka rozšíření reklamy Google Adwords o recenzi

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

GAME ON! Slavíme další úspěch v soutěži Google partnerů

V listopadu se k nám dostala skvělá zpráva. Uspěli jsme také ve třetím kvartálu letošní soutěže Google partnerů GAME ON a připsali si d…

24. 11. 2017

Co nového přinesl Marketing Festival 2017?

V listopadu jsme se tradičně účastnili Marketing Festivalu. A i letos jsme si z této velké konference odnesli spoustu zajímavých informací a …

24. 11. 2017

Web Summit 2017: Nové marketingové trendy v cestovním ruchu

Web Summit je největší technologickou konferencí světa, není proto divu, že se každý rok jedná o dlouho očekávanou událost. Event, v rám…

21. 11. 2017

Na rychlosti záleží. Jak je na tom váš mobilní web?

Podle jednoho z posledních výzkumů Google se průměrná mobilní webová stránka načítá 22 sekund. A přitom celých 32 % uživatelů opoušt…

16. 11. 2017

Jak jsme inspirovali ženy užívat si #HaagenDazsMoment

Rozjet od nuly stránku na Facebooku není jen tak. Pokud navíc máte na starosti takový lovebrand jako je Häagen-Dazs, to je teprve výzva. Jak js…

14. 11. 2017

Persony: Nástroj, který vám pomůže s marketingovou strategií

Persony jsou důležitou součástí marketingových strategií. S jejich pomocí dokážete lépe přemýšlet nad cílovou skupinou a v důsledku to…

13. 11. 2017