Blog

Martin Peška 15. 5. 2014 Zpět

Reklamou v televizi placenou za proklik oslovíte přes půl milionu lidí

FOTO: Reklama v televizi placená za proklik?

Chtěli byste svou značku, produkty nebo služby dostat do televize, ale marketingový rozpočet vám to neumožní? Dostaňte se do ní online.

Z nedávného výzkumu společnosti Mediaresearch vyplynulo, že chytrou televizi vlastní takřka 20 % české internetové populace. To představuje zhruba 1,3 milionu uživatelů, kteří používají smart TV. Ačkoliv pouze 40 % z nich ji používá k připojení na internet, jedná se o více než půl milionu lidí, které lze oslovit prostřednictvím televizní obrazovky i jinak než klasickou televizní reklamou.

Jen 10 % z těchto přibližně 520 tisíc uživatelů si stahuje do své televize nové aplikace, ale například pro YouTube je v každé z nich již nainstalovaná. Tím získává reklama na YouTube mnohem větší význam než doposud. Cena reklamy v televizi a na YouTube je totiž nesrovnatelná.

Nezískává tím na důležitosti ale jen reklama na YouTube, ale také bannerová reklama. Jak jsme nedávno informovali v rámci našich pondělních tipů na Facebooku, reklamní systém Sklik nově zavedl možnost cílení na uživatele dle zařízení. Můžete tak oslovovat tuto movitější cílovou skupinu sdělením vytvořeným speciálně pro chytré televize a platit přitom jen za kliknutí na reklamu.

A to nejlepší na závěr. Toto nové televizně-internetové publikum i nadále poroste. Další pětina aktivních českých uživatelů internetu totiž o pořízení chytré televize uvažuje. 

Zdroj foto: Philips

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme oslavili skvělou zprávu. Postoupili jsme do finálního kola Video Innovation prestižní soutěže Google Premier Partner Awards! Nejen …

12. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Prokázáno: V Brand Liftu si s námi nikdo nezadá

Úspěch online marketingových kampaní se většinou měří počtem provedených konverzí. Jak ale měřit kampaně, které jsou cílené na budov…

26. 6. 2017

PPC Novinka: Chytré obsahové kampaně

Ještě jste neslyšeli pojem „Chytré obsahové kampaně“ nebo zkratku „SDC“ ? Pokud ne, tak dávejte pozor, protože s touto novinkou přic…

24. 6. 2017

"Firmy by se měly naučit investovat víc do digitálu," říká nová kreativní ředitelka Hana Gemrotová

MarketUP v květnu přivítal novou posilu. Hana Gemrotová je vůbec první kreativní ředitelka v historii firmy. Jaké to je přesunout se z ATL k…

23. 6. 2017

Archetypy v marketingu III: Nikdo není sám

Chcete u svých zákazníků reagovat na jejich potřebu po blízkosti? Nechte svou značku být jejich archetypálním kamarádem, milencem nebo bavi…

21. 6. 2017