Blog

Martin Peška 15. 5. 2014 Zpět

Reklamou v televizi placenou za proklik oslovíte přes půl milionu lidí

FOTO: Reklama v televizi placená za proklik?

Chtěli byste svou značku, produkty nebo služby dostat do televize, ale marketingový rozpočet vám to neumožní? Dostaňte se do ní online.

Z nedávného výzkumu společnosti Mediaresearch vyplynulo, že chytrou televizi vlastní takřka 20 % české internetové populace. To představuje zhruba 1,3 milionu uživatelů, kteří používají smart TV. Ačkoliv pouze 40 % z nich ji používá k připojení na internet, jedná se o více než půl milionu lidí, které lze oslovit prostřednictvím televizní obrazovky i jinak než klasickou televizní reklamou.

Jen 10 % z těchto přibližně 520 tisíc uživatelů si stahuje do své televize nové aplikace, ale například pro YouTube je v každé z nich již nainstalovaná. Tím získává reklama na YouTube mnohem větší význam než doposud. Cena reklamy v televizi a na YouTube je totiž nesrovnatelná.

Nezískává tím na důležitosti ale jen reklama na YouTube, ale také bannerová reklama. Jak jsme nedávno informovali v rámci našich pondělních tipů na Facebooku, reklamní systém Sklik nově zavedl možnost cílení na uživatele dle zařízení. Můžete tak oslovovat tuto movitější cílovou skupinu sdělením vytvořeným speciálně pro chytré televize a platit přitom jen za kliknutí na reklamu.

A to nejlepší na závěr. Toto nové televizně-internetové publikum i nadále poroste. Další pětina aktivních českých uživatelů internetu totiž o pořízení chytré televize uvažuje. 

Zdroj foto: Philips

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019

Redesign oplatek Lina: Jak na brand awareness u značky, kterou každý zná?

Když se řekne Lina, určitě vás napadne slogan “Je jiná”. Značka Lina je samostatná značka vymezující prémiový sortiment oplatek z umb…

3. 1. 2019