Blog

Martin Peška 15. 5. 2014 Zpět

Reklamou v televizi placenou za proklik oslovíte přes půl milionu lidí

FOTO: Reklama v televizi placená za proklik?

Chtěli byste svou značku, produkty nebo služby dostat do televize, ale marketingový rozpočet vám to neumožní? Dostaňte se do ní online.

Z nedávného výzkumu společnosti Mediaresearch vyplynulo, že chytrou televizi vlastní takřka 20 % české internetové populace. To představuje zhruba 1,3 milionu uživatelů, kteří používají smart TV. Ačkoliv pouze 40 % z nich ji používá k připojení na internet, jedná se o více než půl milionu lidí, které lze oslovit prostřednictvím televizní obrazovky i jinak než klasickou televizní reklamou.

Jen 10 % z těchto přibližně 520 tisíc uživatelů si stahuje do své televize nové aplikace, ale například pro YouTube je v každé z nich již nainstalovaná. Tím získává reklama na YouTube mnohem větší význam než doposud. Cena reklamy v televizi a na YouTube je totiž nesrovnatelná.

Nezískává tím na důležitosti ale jen reklama na YouTube, ale také bannerová reklama. Jak jsme nedávno informovali v rámci našich pondělních tipů na Facebooku, reklamní systém Sklik nově zavedl možnost cílení na uživatele dle zařízení. Můžete tak oslovovat tuto movitější cílovou skupinu sdělením vytvořeným speciálně pro chytré televize a platit přitom jen za kliknutí na reklamu.

A to nejlepší na závěr. Toto nové televizně-internetové publikum i nadále poroste. Další pětina aktivních českých uživatelů internetu totiž o pořízení chytré televize uvažuje. 

Zdroj foto: Philips

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

GAME ON! Slavíme další úspěch v soutěži Google partnerů

V listopadu se k nám dostala skvělá zpráva. Uspěli jsme také ve třetím kvartálu letošní soutěže Google partnerů GAME ON a připsali si d…

24. 11. 2017

Co nového přinesl Marketing Festival 2017?

V listopadu jsme se tradičně účastnili Marketing Festivalu. A i letos jsme si z této velké konference odnesli spoustu zajímavých informací a …

24. 11. 2017

Web Summit 2017: Nové marketingové trendy v cestovním ruchu

Web Summit je největší technologickou konferencí světa, není proto divu, že se každý rok jedná o dlouho očekávanou událost. Event, v rám…

21. 11. 2017

Na rychlosti záleží. Jak je na tom váš mobilní web?

Podle jednoho z posledních výzkumů Google se průměrná mobilní webová stránka načítá 22 sekund. A přitom celých 32 % uživatelů opoušt…

16. 11. 2017

Jak jsme inspirovali ženy užívat si #HaagenDazsMoment

Rozjet od nuly stránku na Facebooku není jen tak. Pokud navíc máte na starosti takový lovebrand jako je Häagen-Dazs, to je teprve výzva. Jak js…

14. 11. 2017

Persony: Nástroj, který vám pomůže s marketingovou strategií

Persony jsou důležitou součástí marketingových strategií. S jejich pomocí dokážete lépe přemýšlet nad cílovou skupinou a v důsledku to…

13. 11. 2017