Blog

Martin Peška 15. 5. 2014 Zpět

Reklamou v televizi placenou za proklik oslovíte přes půl milionu lidí

FOTO: Reklama v televizi placená za proklik?

Chtěli byste svou značku, produkty nebo služby dostat do televize, ale marketingový rozpočet vám to neumožní? Dostaňte se do ní online.

Z nedávného výzkumu společnosti Mediaresearch vyplynulo, že chytrou televizi vlastní takřka 20 % české internetové populace. To představuje zhruba 1,3 milionu uživatelů, kteří používají smart TV. Ačkoliv pouze 40 % z nich ji používá k připojení na internet, jedná se o více než půl milionu lidí, které lze oslovit prostřednictvím televizní obrazovky i jinak než klasickou televizní reklamou.

Jen 10 % z těchto přibližně 520 tisíc uživatelů si stahuje do své televize nové aplikace, ale například pro YouTube je v každé z nich již nainstalovaná. Tím získává reklama na YouTube mnohem větší význam než doposud. Cena reklamy v televizi a na YouTube je totiž nesrovnatelná.

Nezískává tím na důležitosti ale jen reklama na YouTube, ale také bannerová reklama. Jak jsme nedávno informovali v rámci našich pondělních tipů na Facebooku, reklamní systém Sklik nově zavedl možnost cílení na uživatele dle zařízení. Můžete tak oslovovat tuto movitější cílovou skupinu sdělením vytvořeným speciálně pro chytré televize a platit přitom jen za kliknutí na reklamu.

A to nejlepší na závěr. Toto nové televizně-internetové publikum i nadále poroste. Další pětina aktivních českých uživatelů internetu totiž o pořízení chytré televize uvažuje. 

Zdroj foto: Philips

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Jsme finalisté Google Premier Partner Awards - podruhé v řadě

10. 9. 2018

Jedno odpoledne s Jaromírem Jágrem

Na tento den jsme se s kolegyní Andreou těšily dlouho. Je 15. 8., nádherné slunečné počasí. V práci doděláváme poslední úkoly a za chv…

7. 9. 2018

7 tipů jak se už teď připravit na vánoční kampaně

2. 9. 2018

Jak přidat správce na YouTube

Jako digitální agentura se denně setkáváme s praktickými dotazy našich klientů. Často se týkají nejznámější video platformy YouTube. Pr…

19. 7. 2018

Letní business snídaně v rytmu videokampaní

21. 6. 2018

Jsme AdWords Guru pro rok 2018!

Naši specialisté se zúčastnili ročního školícího programu od Google AdWords na jehož konci nás čekala sladká odměna v podobě získání…

26. 5. 2018