Blog

Aleš Vávra 22. 7. 2014 Zpět

Reklama ve vyhledávání na Seznamu nově s odkazy na podstránky

LOGO: Sklik

Reklamní systém Sklik představil tento měsíc Odkazy, novou funkci pro reklamu ve vyhledávačích. Jedná se v podstatě o obdobu tzv. sitelinks, které můžeme znát například z Google Adwords, tedy odkazy na další stránky webu, kategorie e-shopu nebo firemní profily na sociálních sítích. Ačkoliv se inzerát zvětší o tento odkaz, cena za proklik zůstává stejná jako za kliknutí na standardní inzerát.

Od 8. července 2014 se Sklik Odkazy zobrazují v reklamách ve vyhledávání přibližně 10 % uživatelů. Během následujících měsíců se toto procento začne navyšovat, až v září 2014 dosáhne 100 %. Všichni inzerenti by se tedy na tento krok měli připravit a už teď do svých účtů rozšíření o odkazy vložit.

Pro vkládání platí stejná pravidla jako pro inzeráty v Skliku, tedy zacházejte opatrně s několika velkými písmeny jdoucími po sobě nebo neobvyklými znaky. Doporučujeme do odkazů vkládat UTM parametry, protože Sklik zatím neumožňuje s odkazy pracovat co se týče analytiky.

Sklik Odkazy - ukázka

Pro zobrazení odkazů platí to samé co u AdWords. Nemusí se zobrazit vždy. „Na začátku testu bude nastaveno zobrazení Odkazů u inzerátů poměrně přísně a bude se zobrazovat pouze u vysoce hodnocených inzerátů na TOP pozicích ve vyhledávání na Seznam.cz,“ píše Blog Skliku.

Vysokým hodnocením autoři systému myslí to, že inzerát musí mít dostatečně vysokou zpětnou vazbu od uživatelů v podobě CTR a dostatečnou relevanci s dotazem, který uživatel hledá. Nastavení těchto dvou metrik má být postupně upravováno v závislosti na výsledcích testu.

Samotné nastavení je pak velmi jednoduché a intuitivní. Přesná pravidla jak vytvořit Sklik Odkazy najdete v Nápovědě Skliku.

Sklik Odkazy - ukázka

Sklik Odkazy - ukázka

Sklik Odkazy budeme testovat a už teď jsme zvědaví, zda budou mít nějaký výraznější podíl na CTR inzerátů. V každém případě se díky nim podstatně zvětší celková plocha textové reklamy.

Už vám Sklik Odkazy běží? Podělte se s námi o vaše zkušenosti s Sklik Odkazy níže do komentářů!

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
PPC
Štítky
Nejnovější příspěvky

Dopady GDPR na digitální marketing

GDPR je v poslední době velmi aktuální a diskutované téma. Většina odborných článků, seminářů a konferencí se však tohoto tématu dot…

20. 3. 2018

Digitálním nomádem v Asii: O práci, cestování a životě v pomalejším tempu

Jaké jsou zkušenosti našeho kolegy, projektového manažera Michala Vrtišky, který se rozhodl pracovat dlouhých 6 měsíců na dálku z Asie? Se…

16. 3. 2018

Posily realizačního oddělení Lenka a Radek: O datové analytice, Googlu a vtipech na Slováky

Do realizačního oddělení nastoupily dvě nové tváře. Jací jsou, kde se tu vzali a jaké mají plány?

14. 3. 2018

10 tipů, jak zlepšit svůj osobní profil na Linkedinu

S největší pravděpodobností už na Linkedinu máte založený profil, stejně jako 500 milionů lidí na celé planetě a 1,3 milionů našich sp…

13. 3. 2018

Klienti jsou s našimi službami spokojení, prokázal nedávný průzkum.

Jak klienti hodnotí naše služby? I v tomto pololetí jsme obdrželi velmi pěkný výsledek v hodnocení Net Promoter Score.

26. 2. 2018

Instagram tip: Naučte se pořizovat zdařilejší fotky jídla

Pořizování atraktivních fotek s jídlem se pomalu stává součástí výbavy základních dovedností marketingové gramotnosti. Zejména, pokud …

23. 2. 2018