Blog

Aleš Vávra 22. 7. 2014 Zpět

Reklama ve vyhledávání na Seznamu nově s odkazy na podstránky

LOGO: Sklik

Reklamní systém Sklik představil tento měsíc Odkazy, novou funkci pro reklamu ve vyhledávačích. Jedná se v podstatě o obdobu tzv. sitelinks, které můžeme znát například z Google Adwords, tedy odkazy na další stránky webu, kategorie e-shopu nebo firemní profily na sociálních sítích. Ačkoliv se inzerát zvětší o tento odkaz, cena za proklik zůstává stejná jako za kliknutí na standardní inzerát.

Od 8. července 2014 se Sklik Odkazy zobrazují v reklamách ve vyhledávání přibližně 10 % uživatelů. Během následujících měsíců se toto procento začne navyšovat, až v září 2014 dosáhne 100 %. Všichni inzerenti by se tedy na tento krok měli připravit a už teď do svých účtů rozšíření o odkazy vložit.

Pro vkládání platí stejná pravidla jako pro inzeráty v Skliku, tedy zacházejte opatrně s několika velkými písmeny jdoucími po sobě nebo neobvyklými znaky. Doporučujeme do odkazů vkládat UTM parametry, protože Sklik zatím neumožňuje s odkazy pracovat co se týče analytiky.

Sklik Odkazy - ukázka

Pro zobrazení odkazů platí to samé co u AdWords. Nemusí se zobrazit vždy. „Na začátku testu bude nastaveno zobrazení Odkazů u inzerátů poměrně přísně a bude se zobrazovat pouze u vysoce hodnocených inzerátů na TOP pozicích ve vyhledávání na Seznam.cz,“ píše Blog Skliku.

Vysokým hodnocením autoři systému myslí to, že inzerát musí mít dostatečně vysokou zpětnou vazbu od uživatelů v podobě CTR a dostatečnou relevanci s dotazem, který uživatel hledá. Nastavení těchto dvou metrik má být postupně upravováno v závislosti na výsledcích testu.

Samotné nastavení je pak velmi jednoduché a intuitivní. Přesná pravidla jak vytvořit Sklik Odkazy najdete v Nápovědě Skliku.

Sklik Odkazy - ukázka

Sklik Odkazy - ukázka

Sklik Odkazy budeme testovat a už teď jsme zvědaví, zda budou mít nějaký výraznější podíl na CTR inzerátů. V každém případě se díky nim podstatně zvětší celková plocha textové reklamy.

Už vám Sklik Odkazy běží? Podělte se s námi o vaše zkušenosti s Sklik Odkazy níže do komentářů!

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
PPC
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019