Blog

Aleš Vávra 16. 9. 2014 Zpět

Reklama ve vyhledávání na Googlu je nově rozšířena o jeden řádek

Logo Google Adwords

Reklamní systém Google AdWords vypustil do světa nové rozšíření reklam ve vyhledávání. Rozšíření, které bylo testováno několik měsíců v beta rozhraní jen pro vybrané účty, je nyní dostupné pro všechny inzerenty.

Během prvních dní po uveřejnění došlo i ke změně původního názvu z „Rozšíření o výzvu“ na „Rozšíření o poznámku“.

Po nedávném rozšíření reklam ve výsledcích vyhledávání na Googlu o tzv. recenze i v češtině, přináší PPC systém Googlu rozšíření o poznámku, které opět znatelně zvětší velikost vašeho inzerátu (řádek navíc). Jedná se vždy o několik krátkých textů (poznámek) vždy do velikosti 25 znaků. Poznámky se pak v inzerátu zobrazí maximálně 4, podle jejich délky častěji pouze 3.

Reklamy Google rozšířené o poznámku

Jak nové rozšíření nastavit? 

Rozšíření můžete přidat na úrovni účtu, kampaně a sestavy, můžete časově plánovat a také preferovat mobilní zařízení.

V kombinaci se všemi možnými rozšířeními vám vznikne pořádně velký inzerát a hodně se odlišíte od konkurence. Na druhou stranu tak může dojít k vytvoření nepřehledného a jednolitého bloku textu, kde se důležité informace a konkurenční výhody ztrácí.

Google AdWords bude s rozšířeními určitě dále pracovat a je možné, že Poznámka nahradí nynější rozšíření o Podstránky, které v červenci spustil pod názvem Odkazy i konkurenční systém Sklik od Seznamu.

Už jste také nasadili na svůj účet toto rozšíření? Jaké s ním máte zatím výsledky, podělte se s námi o vaše zkušenosti níže v diskuzi.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
PPC
Štítky
Nejnovější příspěvky

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019

Redesign oplatek Lina: Jak na brand awareness u značky, kterou každý zná?

Když se řekne Lina, určitě vás napadne slogan “Je jiná”. Značka Lina je samostatná značka vymezující prémiový sortiment oplatek z umb…

3. 1. 2019