Blog

Aleš Vávra 16. 9. 2014 Zpět

Reklama ve vyhledávání na Googlu je nově rozšířena o jeden řádek

Logo Google Adwords

Reklamní systém Google AdWords vypustil do světa nové rozšíření reklam ve vyhledávání. Rozšíření, které bylo testováno několik měsíců v beta rozhraní jen pro vybrané účty, je nyní dostupné pro všechny inzerenty.

Během prvních dní po uveřejnění došlo i ke změně původního názvu z „Rozšíření o výzvu“ na „Rozšíření o poznámku“.

Po nedávném rozšíření reklam ve výsledcích vyhledávání na Googlu o tzv. recenze i v češtině, přináší PPC systém Googlu rozšíření o poznámku, které opět znatelně zvětší velikost vašeho inzerátu (řádek navíc). Jedná se vždy o několik krátkých textů (poznámek) vždy do velikosti 25 znaků. Poznámky se pak v inzerátu zobrazí maximálně 4, podle jejich délky častěji pouze 3.

Reklamy Google rozšířené o poznámku

Jak nové rozšíření nastavit? 

Rozšíření můžete přidat na úrovni účtu, kampaně a sestavy, můžete časově plánovat a také preferovat mobilní zařízení.

V kombinaci se všemi možnými rozšířeními vám vznikne pořádně velký inzerát a hodně se odlišíte od konkurence. Na druhou stranu tak může dojít k vytvoření nepřehledného a jednolitého bloku textu, kde se důležité informace a konkurenční výhody ztrácí.

Google AdWords bude s rozšířeními určitě dále pracovat a je možné, že Poznámka nahradí nynější rozšíření o Podstránky, které v červenci spustil pod názvem Odkazy i konkurenční systém Sklik od Seznamu.

Už jste také nasadili na svůj účet toto rozšíření? Jaké s ním máte zatím výsledky, podělte se s námi o vaše zkušenosti níže v diskuzi.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
PPC
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017