Blog

Aleš Vávra 16. 9. 2014 Zpět

Reklama ve vyhledávání na Googlu je nově rozšířena o jeden řádek

Logo Google Adwords

Reklamní systém Google AdWords vypustil do světa nové rozšíření reklam ve vyhledávání. Rozšíření, které bylo testováno několik měsíců v beta rozhraní jen pro vybrané účty, je nyní dostupné pro všechny inzerenty.

Během prvních dní po uveřejnění došlo i ke změně původního názvu z „Rozšíření o výzvu“ na „Rozšíření o poznámku“.

Po nedávném rozšíření reklam ve výsledcích vyhledávání na Googlu o tzv. recenze i v češtině, přináší PPC systém Googlu rozšíření o poznámku, které opět znatelně zvětší velikost vašeho inzerátu (řádek navíc). Jedná se vždy o několik krátkých textů (poznámek) vždy do velikosti 25 znaků. Poznámky se pak v inzerátu zobrazí maximálně 4, podle jejich délky častěji pouze 3.

Reklamy Google rozšířené o poznámku

Jak nové rozšíření nastavit? 

Rozšíření můžete přidat na úrovni účtu, kampaně a sestavy, můžete časově plánovat a také preferovat mobilní zařízení.

V kombinaci se všemi možnými rozšířeními vám vznikne pořádně velký inzerát a hodně se odlišíte od konkurence. Na druhou stranu tak může dojít k vytvoření nepřehledného a jednolitého bloku textu, kde se důležité informace a konkurenční výhody ztrácí.

Google AdWords bude s rozšířeními určitě dále pracovat a je možné, že Poznámka nahradí nynější rozšíření o Podstránky, které v červenci spustil pod názvem Odkazy i konkurenční systém Sklik od Seznamu.

Už jste také nasadili na svůj účet toto rozšíření? Jaké s ním máte zatím výsledky, podělte se s námi o vaše zkušenosti níže v diskuzi.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
PPC
Štítky
Nejnovější příspěvky

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

včera v 10:04

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019

Letní soutěž od Horalek: Hra v rozšířené realitě i úspěšné zapojení influencera

Jestli nás v MarketUP něco těší, tak jsou to situace, kdy se za námi klienti vrací s nabídkou další spolupráce. A právě jedním z takový…

25. 7. 2019

Kdo jsou klienti MarketUP? Magazín Gusto, Zásilkovna nebo UNI HOBBY

Červen přinesl kromě teplého počasí i řadu nabídek do výběrových řízení známých i menších značek. Některé tendry se nám vyhrát …

16. 7. 2019

S Člověkem v tísni úspěšně pomáháme již druhým rokem

Agentura MarketUP kromě celé řady komerčních klientů věnuje svou pozornost i dobročinné oblasti a s organizací Člověk v tísni spolupracuj…

16. 7. 2019

Benlian Food uvádí na trh 4 produktové řady pro celiaky. Komunikaci zajišťuje MarketUP

Praha, 11. července 2019 – Na český a slovenský trh vstupuje srbská značka Benlian Food s novými výrobky pro celiaky. Cílem společnosti je…

11. 7. 2019