Blog

Aleš Vávra 16. 9. 2014 Zpět

Reklama ve vyhledávání na Googlu je nově rozšířena o jeden řádek

Logo Google Adwords

Reklamní systém Google AdWords vypustil do světa nové rozšíření reklam ve vyhledávání. Rozšíření, které bylo testováno několik měsíců v beta rozhraní jen pro vybrané účty, je nyní dostupné pro všechny inzerenty.

Během prvních dní po uveřejnění došlo i ke změně původního názvu z „Rozšíření o výzvu“ na „Rozšíření o poznámku“.

Po nedávném rozšíření reklam ve výsledcích vyhledávání na Googlu o tzv. recenze i v češtině, přináší PPC systém Googlu rozšíření o poznámku, které opět znatelně zvětší velikost vašeho inzerátu (řádek navíc). Jedná se vždy o několik krátkých textů (poznámek) vždy do velikosti 25 znaků. Poznámky se pak v inzerátu zobrazí maximálně 4, podle jejich délky častěji pouze 3.

Reklamy Google rozšířené o poznámku

Jak nové rozšíření nastavit? 

Rozšíření můžete přidat na úrovni účtu, kampaně a sestavy, můžete časově plánovat a také preferovat mobilní zařízení.

V kombinaci se všemi možnými rozšířeními vám vznikne pořádně velký inzerát a hodně se odlišíte od konkurence. Na druhou stranu tak může dojít k vytvoření nepřehledného a jednolitého bloku textu, kde se důležité informace a konkurenční výhody ztrácí.

Google AdWords bude s rozšířeními určitě dále pracovat a je možné, že Poznámka nahradí nynější rozšíření o Podstránky, které v červenci spustil pod názvem Odkazy i konkurenční systém Sklik od Seznamu.

Už jste také nasadili na svůj účet toto rozšíření? Jaké s ním máte zatím výsledky, podělte se s námi o vaše zkušenosti níže v diskuzi.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Až 10 fotek v 1 postu. Čtěte i o dalších novinkách na Instagramu

Instagram v březnu přinesl hned dvě velké novinky. Odteď můžete vyprávět svůj příběh prostřednictvím slideshow a reklamu cílit ve Stor…

20. 3. 2017

Nečekaná čísla od Googlu: 76 % lidí zamíří po průzkumu na mobilu rovnou do obchodu

Důležitost mobilních telefonů v nákupním procesu je v marketingových kruzích už nějakou dobu diskutovaným tématem. Google však nyní pře…

15. 3. 2017

Online marketing: Jak pomáhá maloobchodním řetězcům zvýšit prodeje?

Online marketing už dávno není efektivním prodejním kanálem pouze pro zboží dlouhodobé spotřeby. Nejnovější studie maloobchodních sítí…

14. 3. 2017

Youtube startuje vlastní televizi. Jaké možnosti inzerce nabídne?

Před nedávnem představil YouTube novou sociální síť „Backstage“, nyní chystá další velký projekt. Jedná se o streamovací službu You…

7. 3. 2017

První teambuilding v roce 2017: Jeli jsme si zalyžovat a zdolali Velkou Deštnou

Každý tým potřebuje dobít baterky, stmelit kolektiv díky všedním i nevšedním zážitkům a načerpat novou energii, která se promění v da…

1. 3. 2017

Chystáme MarketUP Academy, sérii vzdělávacích workshopů

V MarketUP jsme se rozhodli uspořádat vlastní studijní program, díky němuž bychom rádi získali do svých řad nové online marketingové nad…

26. 2. 2017