Blog

Martin Čáp 19. 6. 2015 Zpět

Realizujeme online kampaně pro Bageterii Boulevard

Realizujeme online kampaně pro Bageterii Boulevard

Moderní český řetězec restaurací Bageterie Boulevard nabízí rychlé občerstvení, založené především na sortimentu čerstvých baget. Lidé si zvykli chodit do BB na obědy i večeře, společnost Crocodille, která řetězec vlastní, se však rozhodla podpořit také snídaňovou nabídku. Pro online komunikaci si zvolila MarketUP, který realizuje také kampaň pro nábor nových franšízantů.

Den začíná snídaní v Bageterii Boulevard

Pro propagaci snídaňového menu BB využíváme různé online taktiky. Od textové reklamy ve vyhledávání, přes bannerovou reklamu na prémiových portálech a reklamu na FB až po videokampaň na YouTube. Intenzivní kampaň jsme zaměřili na desktopy i mobilní zařízení ve městech, kde se nacházejí provozovny BB a jejich okolí.

V multikanálové online kampani pro podporu snídaňové nabídky propagujeme syté snídaně s vajíčky i zdravé fit snídaně. Připravili jsme proto různé kreativy pro dynamické bannery, ale také statické bannery pro retargeting, které mohou odkazovat na konkrétní provozovny dle lokality.

Bageterie Boulevard

Oslovení potenciálních franšízantů

Kromě propagace snídaňového menu jsme pro BB vytvořili koncept online komunikace pro nábor nových nových franšízantů a nyní jej realizujeme. Potenciální zájemce oslovujeme textovou reklamou ve vyhledávání nebo bannerovou a textovou kampaní v obsahových sítích Google a Seznam s přesným cílením dle webů, témat a zájmů.

Stejně jako u kampaně na snídaně jsme vytvořili dynamické bannery, zapojili jsme také videokampaň na YouTube, pokročilý remarketing i retargeting. Zájemce o franšízing směřujeme na speciálně vytvořenou microsite, kde získají všechny potřebné informace a mohou projevit zájem o spolupráci odesláním formuláře. Kreativní návrh a tvorbu microsite zajišťoval MarketUP.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019

Letní soutěž od Horalek: Hra v rozšířené realitě i úspěšné zapojení influencera

Jestli nás v MarketUP něco těší, tak jsou to situace, kdy se za námi klienti vrací s nabídkou další spolupráce. A právě jedním z takový…

25. 7. 2019

Kdo jsou klienti MarketUP? Magazín Gusto, Zásilkovna nebo UNI HOBBY

Červen přinesl kromě teplého počasí i řadu nabídek do výběrových řízení známých i menších značek. Některé tendry se nám vyhrát …

16. 7. 2019

S Člověkem v tísni úspěšně pomáháme již druhým rokem

Agentura MarketUP kromě celé řady komerčních klientů věnuje svou pozornost i dobročinné oblasti a s organizací Člověk v tísni spolupracuj…

16. 7. 2019

Benlian Food uvádí na trh 4 produktové řady pro celiaky. Komunikaci zajišťuje MarketUP

Praha, 11. července 2019 – Na český a slovenský trh vstupuje srbská značka Benlian Food s novými výrobky pro celiaky. Cílem společnosti je…

11. 7. 2019