Blog

Martin Čáp 19. 6. 2015 Zpět

Realizujeme online kampaně pro Bageterii Boulevard

Realizujeme online kampaně pro Bageterii Boulevard

Moderní český řetězec restaurací Bageterie Boulevard nabízí rychlé občerstvení, založené především na sortimentu čerstvých baget. Lidé si zvykli chodit do BB na obědy i večeře, společnost Crocodille, která řetězec vlastní, se však rozhodla podpořit také snídaňovou nabídku. Pro online komunikaci si zvolila MarketUP, který realizuje také kampaň pro nábor nových franšízantů.

Den začíná snídaní v Bageterii Boulevard

Pro propagaci snídaňového menu BB využíváme různé online taktiky. Od textové reklamy ve vyhledávání, přes bannerovou reklamu na prémiových portálech a reklamu na FB až po videokampaň na YouTube. Intenzivní kampaň jsme zaměřili na desktopy i mobilní zařízení ve městech, kde se nacházejí provozovny BB a jejich okolí.

V multikanálové online kampani pro podporu snídaňové nabídky propagujeme syté snídaně s vajíčky i zdravé fit snídaně. Připravili jsme proto různé kreativy pro dynamické bannery, ale také statické bannery pro retargeting, které mohou odkazovat na konkrétní provozovny dle lokality.

Bageterie Boulevard

Oslovení potenciálních franšízantů

Kromě propagace snídaňového menu jsme pro BB vytvořili koncept online komunikace pro nábor nových nových franšízantů a nyní jej realizujeme. Potenciální zájemce oslovujeme textovou reklamou ve vyhledávání nebo bannerovou a textovou kampaní v obsahových sítích Google a Seznam s přesným cílením dle webů, témat a zájmů.

Stejně jako u kampaně na snídaně jsme vytvořili dynamické bannery, zapojili jsme také videokampaň na YouTube, pokročilý remarketing i retargeting. Zájemce o franšízing směřujeme na speciálně vytvořenou microsite, kde získají všechny potřebné informace a mohou projevit zájem o spolupráci odesláním formuláře. Kreativní návrh a tvorbu microsite zajišťoval MarketUP.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Ohlédnutí za rokem 2017: Práce, úspěchy a legrace

Další rok je skoro za námi a když se ohlížíme zpátky, je jasné, že byl našlapaný významnými událostmi. Rozhodli jsme se vám proto seps…

19. 12. 2017

BEST OF CONTENT 2017: 30 Okamžiků, kdy jsme si získali klienta i jeho zákazníka

Rok se nám pomalu chýlí ke konci a tak bychom se s vámi rádi podělili o nejlepší social příspěvky, které se nám ve spolupráci s našimi …

18. 12. 2017

Znáte Jablotron? Aneb jak v onlinu úspěšně zvýšit povědomí o vaší značce

V agentuře často od klientů slýcháme, že by se rádi orientovali pouze na výkon. Cílem každé firmy je generovat zisk a to je i úkolem perfo…

15. 12. 2017

Jak na community management na sociálních sítích?

Komunikovat se svou oblíbenou značkou přes sociální sítě je dnes pro většinu lidí pohodlnější a samozřejmější, než si zavolat na inf…

13. 12. 2017

Obsahová strategie pro rok 2018 a jak na ní

Obsahový marketing je nedílnou součástí marketingových strategií. A právě teď přišel čas zamyslet se nad obsahem, který budete publikova…

11. 12. 2017

3 tipy jak využít online při náboru zaměstnanců

Potřebujete rozšířit řady svých kolegů a přemýšlíte, jak potencionální kandidáty oslovit? Svět se díky moderním technologiím neust…

5. 12. 2017