Blog

Martin Čáp 19. 6. 2015 Zpět

Realizujeme online kampaně pro Bageterii Boulevard

Realizujeme online kampaně pro Bageterii Boulevard

Moderní český řetězec restaurací Bageterie Boulevard nabízí rychlé občerstvení, založené především na sortimentu čerstvých baget. Lidé si zvykli chodit do BB na obědy i večeře, společnost Crocodille, která řetězec vlastní, se však rozhodla podpořit také snídaňovou nabídku. Pro online komunikaci si zvolila MarketUP, který realizuje také kampaň pro nábor nových franšízantů.

Den začíná snídaní v Bageterii Boulevard

Pro propagaci snídaňového menu BB využíváme různé online taktiky. Od textové reklamy ve vyhledávání, přes bannerovou reklamu na prémiových portálech a reklamu na FB až po videokampaň na YouTube. Intenzivní kampaň jsme zaměřili na desktopy i mobilní zařízení ve městech, kde se nacházejí provozovny BB a jejich okolí.

V multikanálové online kampani pro podporu snídaňové nabídky propagujeme syté snídaně s vajíčky i zdravé fit snídaně. Připravili jsme proto různé kreativy pro dynamické bannery, ale také statické bannery pro retargeting, které mohou odkazovat na konkrétní provozovny dle lokality.

Bageterie Boulevard

Oslovení potenciálních franšízantů

Kromě propagace snídaňového menu jsme pro BB vytvořili koncept online komunikace pro nábor nových nových franšízantů a nyní jej realizujeme. Potenciální zájemce oslovujeme textovou reklamou ve vyhledávání nebo bannerovou a textovou kampaní v obsahových sítích Google a Seznam s přesným cílením dle webů, témat a zájmů.

Stejně jako u kampaně na snídaně jsme vytvořili dynamické bannery, zapojili jsme také videokampaň na YouTube, pokročilý remarketing i retargeting. Zájemce o franšízing směřujeme na speciálně vytvořenou microsite, kde získají všechny potřebné informace a mohou projevit zájem o spolupráci odesláním formuláře. Kreativní návrh a tvorbu microsite zajišťoval MarketUP.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Posilujeme tým o Martinu, Léňu a Martina!

S novými posilami jako kdyby se v poslední době roztrhl pytel a tak v týmu vítáme další tři lidi, Martinu, Léňu a EmJaye. S jejich pomocí …

25. 7. 2017

Archetypy v marketingu IV: Dosáhněte stability a řádu

Zaujal vás náš seriál o archetypech v marketingu? Máme pro vás další díl, který tentokrát řeší potřebu najít a vytvořit ve světě ř…

14. 7. 2017

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme obdrželi skvělou zprávu. Postoupili jsme do dalšího kola globální soutěže Google Premier Partner Awards v kategorii Video Innovatio…

12. 7. 2017

4 taktiky, které pomohou prodat vaše produkty či služby

Konečně jste provedli potenciální zákazníky trychtýřem a můžete začít prodávat. Ve třetí fázi máte dva hlavní úkoly (a několik ved…

5. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Třetí letošní teambuilding: MarketUP na vodě

Ne že by se tým MarketUP v našich kancelářích začínal nudit, ale už to chtělo využít teplého červnového počasí a vyrazit ven. MarketU…

27. 6. 2017