Blog

Martin Čáp 19. 6. 2015 Zpět

Realizujeme online kampaně pro Bageterii Boulevard

Realizujeme online kampaně pro Bageterii Boulevard

Moderní český řetězec restaurací Bageterie Boulevard nabízí rychlé občerstvení, založené především na sortimentu čerstvých baget. Lidé si zvykli chodit do BB na obědy i večeře, společnost Crocodille, která řetězec vlastní, se však rozhodla podpořit také snídaňovou nabídku. Pro online komunikaci si zvolila MarketUP, který realizuje také kampaň pro nábor nových franšízantů.

Den začíná snídaní v Bageterii Boulevard

Pro propagaci snídaňového menu BB využíváme různé online taktiky. Od textové reklamy ve vyhledávání, přes bannerovou reklamu na prémiových portálech a reklamu na FB až po videokampaň na YouTube. Intenzivní kampaň jsme zaměřili na desktopy i mobilní zařízení ve městech, kde se nacházejí provozovny BB a jejich okolí.

V multikanálové online kampani pro podporu snídaňové nabídky propagujeme syté snídaně s vajíčky i zdravé fit snídaně. Připravili jsme proto různé kreativy pro dynamické bannery, ale také statické bannery pro retargeting, které mohou odkazovat na konkrétní provozovny dle lokality.

Bageterie Boulevard

Oslovení potenciálních franšízantů

Kromě propagace snídaňového menu jsme pro BB vytvořili koncept online komunikace pro nábor nových nových franšízantů a nyní jej realizujeme. Potenciální zájemce oslovujeme textovou reklamou ve vyhledávání nebo bannerovou a textovou kampaní v obsahových sítích Google a Seznam s přesným cílením dle webů, témat a zájmů.

Stejně jako u kampaně na snídaně jsme vytvořili dynamické bannery, zapojili jsme také videokampaň na YouTube, pokročilý remarketing i retargeting. Zájemce o franšízing směřujeme na speciálně vytvořenou microsite, kde získají všechny potřebné informace a mohou projevit zájem o spolupráci odesláním formuláře. Kreativní návrh a tvorbu microsite zajišťoval MarketUP.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP newsletter | DUBEN

Jaké zdroje sledovat, abyste se neztratili na sociálních sítích? V newsletteru radíme také, jak psát články pro lidi a roboty nebo jak reago…

28. 4. 2017

Chcete, aby váš obsah prodával? Proveďte zákazníky Content Funnelem

Jak tvořit úspěšný content, který zasáhne zákazníky v různých fázích nákupního procesu? Marketingové úsilí pomáhá znásobit takzva…

22. 4. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na sociální sítě

V každé profesi je důležité se celý život vzdělávat. V online marketingu to ale platí dvojnásob. Ne-li několikanásob. Vyvíjejí se toti…

19. 4. 2017

Už druhý rok na Digijobs. Lovíme talenty nejen na fotbálek!

Jelikož se nám na loňském veletrhu práce v online marketingu Digijobs podařilo ulovit dva nové kolegy, nesmíme samozřejmě chybět ani letos.…

17. 4. 2017

Archetypy v marketingu I: Využijte jejich sílu ve prospěch své značky

V marketingu lze uplatňovat nejrůznější strategie. Jednou z klíčových, avšak méně známých, je strategie marketingových archetypů. Co to…

13. 4. 2017

Zlepšete své články o 99 %. Pište pro lidi i roboty

Psaní online článků je tak trochu alchymie. Copywriterovi nestačí myslet na to, aby se článek líbil čtenářům. O tom, jestli vyběhne na p…

8. 4. 2017