Blog

Jan Holeček 12. 10. 2015 Zpět

Realizujeme digitální kampaň pro Koupelny Ptáček v Čechách i na Slovensku!

Realizujeme digitální kampaň pro Koupelny Ptáček v Čechách i na Slovensku!

Společnost Koupelny Ptáček je největším odborným velkoobchodem v České republice v oblasti topení – plyn – voda – inženýrské sítě – sanita. Síť jejích kamenných prodejen tvoří 44 koupelnových studií v Čechách a dalších 8 na Slovensku. Cílem kampaně je zvýšení návštěvnosti webových stránek i zmiňovaných koupelnových studií.

Digitální kampaň, kterou pro společnost Koupelny Ptáček zajišťujeme, byla zahájena letos v létě PPC kampaní ve vyhledávání Google a zacílena na koncové zákazníky B2C. Tato kampaň byla následně strategicky rozšířena o další online kanály – bannerovou kampaň v obsahové síti Google včetně remarketingu, videokampaň na YouTube doplňující TV kampaň a PPC kampaně na Facebooku.

Komunikace přes Facebook

Se zmiňovanými kampaněmi byla zároveň zahájena intenzivní komunikace se zákazníky prostřednictvím firemní stránky společnosti Koupelny Ptáček na Facebooku. Ta pod kompletní správou MarketUP vykazuje vysokou míru oslovených uživatelů, interakcí i velký přiliv nových fanoušků.  

„Společnost Koupelny Ptáček v minulosti realizovala online komunikaci jen v omezené míře. Proto ve spolupráci s českou pobočkou Google pomáháme klientovi vybudovat digitální strategii a otevírat tak další cesty k potencionálním zákazníkům včetně podrobné analytiky a intenzivní komunikace,“  říká Project Manager MarketUP Michal Vrtiška.

Post na Facebooku

Příspěvek s textem „Hledáte dokonalý prostor pro relax?" se stal na na Facebooku Koupelny Ptáček jedním z nejoblíbenějších. 

Velká podzimní kampaň

V současné době probíhá masivní digitální kampaň anoncující velkou podzimní akci s názvem Podzimní sleva 25 %. V rámci této kampaně jsou využívány všechny online marketingové kanály uvedené výše, které jsou přesně soustředěny na relevantní cílové skupiny.

Podzimní sleva

Pro akci Podzimní sleva 25 % je využito hned několik online marketingových kanálů najednou.

Digitální kampaň na Slovensku

Souběžně s kampaní v České republice pro Koupelny Ptáček realizujeme také online kampaň na Slovensku, která se skládá z PPC kampaně ve vyhledávání a bannerové kampaně v obsahové síti.

Na všech kampaních spolupracují Project Manager Michal Vrtiška, specialista na online výkonnostní kampaně Tomáš Hurt a Copywriter & PR Online Specialist Jan Holeček pod vedením Managing Partnera MarketUP Tomáše Ševčíka. V rámci reklamních kampaní MarketUP úzce spolupracuje také se specialisty Googlu a Facebooku.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP newsletter | LISTOPAD

Víme, co chystá Google pro rok 2017! Jako jediní zástupci Česka a Slovenska jsme byli pozváni na Google Partner Summit v Kalifornii. Přináší…

30. 11. 2016

MarketUP produkuje velmi úspěšná videa pro YouTube kampaně

Po několika letech zkušeností s návrhem a realizací mnoha Youtube kampaní, zejména pro velké TV inzerenty, jsme letos přistoupili k produkci …

30. 11. 2016

Co chystá Google pro rok 2017? Více, než si umíte představit

Druhý týden v listopadu se konal v legendárním hotelu Westin St. Francis v centru San Francisca globální Google Partner Summit. Významné udál…

30. 11. 2016

Jak navrhnout nejproklikávanější CTA tlačítko? Máme 6 tipů

Nefungují vám tlačítka s výzvou k akci? Vyzkoušejte 6 tipů z portálu Really Good Emails, které vám mohou pomoci zvýšit traffic z newslette…

28. 11. 2016

Připravili jsme workshopy pro účastníky programu Digisemestr

V MarketUP jsme se zapojili do vzdělávací akce Digisemestr, jediného studijního programu v ČR, zaměřeného výhradně na digitální marketing…

28. 11. 2016

EMEA Performance Summit 2016: Jaké produktové novinky představil Google v Dublinu?

Jako Premier Partner Google jsme dostali pozvánku na dvoudenní konferenci Google EMEA Performance Summit. Do Dublinu se za MarketUP vydal Project Ma…

23. 11. 2016